Önce güzelce temizle bezle sil bir güzel.Sonra;
* Aküyü sök eve götür durduğu yerde bitmesin şişmesin.
* Motoru orta sehpaya al, ön tekerleğide havaya kaldır ya da altına bir tahta parçası koy.
* İşin tamamen bitince egzozdan içeri, motorun metal bölümlerine, motorun üzerine, deponun üzerine ince bir katman oluşturacak şekilde WD-40 yada benzeri bir yağlayıcı pas sökücü sık.
* Üzerini nefes alan bir brandayla ört, yoksa alttan gelen nem ufak bir hava sıcaklığı ile motorun üzerine damla damla yağar.
* Eski bir buji varsa değiştir, eskisi takılı kalsın çünkü bujiler durmaktan pek haz etmiyor hemen bozulup özelliğini kaybediyorlar.
* Ya da buji kalsın yaza çıkartırken yeni bir buji takarsın, bujiyi söküp içeriye bir miktar yağ koy, bir kapak kadar.
* Depoyu da doldur içi paslanmasın.
Aklıma gelen bunlar.