- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Yaşım 20
Şuan CBR 2013 Sahibiyim ve 11.000 Km yaptım ( Kaskım tulumum botum ve eldivenim bana yaklaşık 4.150 TL ye mal olmuştu bu yüzden CBR125 alabilmiştim.Gün geldiki bana yetmemeye basladı.Yetmemekten kastım 130 km küçümsenecek bir hız miktarı değil şehir içinde herşeye yetiyor.Fakat benim istediğim ivmelenme uzun yolda 130 la gitmek cok can sıkıcı kahroluyorum
Sizlere sorum
Gönlümde YZF-R6 / XJ6 DİVERSON / 2013 HYOSUNG GTR 250 var
Aylık gelirim 1100 Tl ve hepsi bana kalıyor ailemin yanında yasıyorum.Motorumu da kredi ile alacağım
1-) YZF-R6 çok istediğim hayal ettiğim motor fakat Lüks olarak görüyorum.15-16 bine alacağım " R6 " bana masraf açar mı açmaz mı onu bilemiyorum.Virajda gaz verince altımdan uçar mı uçmaz mı onuda bilemiyorum.Pist dısında racing kullanımı bana çok cazip gelmese de sesi tipi aklımı çeliyor.Yakıt olayını da düşünmüyor değilim şimdi kredi ile 15-16 ya motor al sonra yakıtı , kredisi 1000 tl zaten
2-) XJ6 Diverson tipi donanımı tasarımı çok hoşuma gitti fakat çok pahalı ben max 15-16 verebiliyorum.İleriyi göremem bu yaşta bu kadar borça girmekte istemiyorum 20.000 den aşşağı yok
3-) Hyosung 250 GTR / İvmelenme konusunda çok emin olamasamda Cbr 125 ile top speed de 45 km fark var yani değer mi değmez mi bunu da bilemiyorum.Şekli tipi yakıtı torku benim CBR 125 ' i satıp bu motoru almama değer mi ?
Fazer / GSR yada alternatifi tipler düşünmemekteyim hoşumada gitmemekte
Naked olur XJ6-Diverson gibi kalıplı grenajlı olursda hayırda demem / YAMAHA MT07 16.000 TL olucak diyorlar isterse 15.000 olsun şekli tipi hosuma gitmedi.
Önemli olan benim tip olarak seveceğim 3 motoru yazdım her baktığımda suratımda tebessüm olusturacak bu 3 motor için sizlerden yardım istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Yaşım 20
Gönlümde YZF-R6 / XJ6 DİVERSON / 2013 HYOSUNG GTR 250 var
Aylık gelirim 1100 Tl ve hepsi bana kalıyor ailemin yanında yasıyorum.Motorumu da kredi ile alacağım
1-) YZF-R6 çok istediğim hayal ettiğim motor fakat Lüks olarak görüyorum.15-16 bine alacağım " R6 " bana masraf açar mı açmaz mı onu bilemiyorum.Virajda gaz verince altımdan uçar mı uçmaz mı onuda bilemiyorum.Pist dısında racing kullanımı bana çok cazip gelmese de sesi tipi aklımı çeliyor.Yakıt olayını da düşünmüyor değilim şimdi kredi ile 15-16 ya motor al sonra yakıtı , kredisi 1000 tl zaten
2-) XJ6 Diverson tipi donanımı tasarımı çok hoşuma gitti fakat çok pahalı ben max 15-16 verebiliyorum.İleriyi göremem bu yaşta bu kadar borça girmekte istemiyorum 20.000 den aşşağı yok
3-) Hyosung 250 GTR / İvmelenme konusunda çok emin olamasamda Cbr 125 ile top speed de 45 km fark var yani değer mi değmez mi bunu da bilemiyorum.Şekli tipi yakıtı torku benim CBR 125 ' i satıp bu motoru almama değer mi ?
Fazer / GSR yada alternatifi tipler düşünmemekteyim hoşumada gitmemekte
Önemli olan benim tip olarak seveceğim 3 motoru yazdım her baktığımda suratımda tebessüm olusturacak bu 3 motor için sizlerden yardım istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.