- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Ezel, seni yanıltmayacak tek motor VFR800 dür, sonrasını bilemem sana kalmış...:wiinkk:
Ezel hoşgeldin,
Vfr nin ne kadar iyi bir motor olduğunu abilerimiz belirtmiş. Ben fiyat konusuna değinmek istedim. Bana göre çantalıda olsa osuda olsa busuda olsa hiçbir 2008 model vfr 20.001TL etmez. Etmez derken o fiyata satılamaz anlamında. Ben mayıs 2013 de çantasız vfr mi 17.000TL ye aldım 13.000km de. Motor boş ve temizse 18.000TL dolu ise 20.000TL yi geçmez diye düşünüyorum benim fikrim tabi. Aynı kondisyon ve donanıma göre motorun yaşına göre yıllık -+1.500tl ekleyerek hesap yapılabilir diye düşünüyorum. Spor makina merakın var ise ve racing ede çok sıcak bakmıyosan vfr yi denemeden motor almamanı tavsiye ederim.
600F grenajlı hornet aslında. Kötü motor değil sesi daha çok hoşuna gidebilir. Ben yinede 600f i sport touring klasmanında görmüyorum. Ben her türlü vfr 800 tercih ederim ama isterse 0km olsun ben o parayı 2008 model bir motora vermem. Zaten vfr motor dayanıklılığı bakımından nadir motorlardan. 2008 model 30.000km de olsa bile o motorun daha gideceği çok yol olur. Km ye takılmadan makul seviyelerdeki motorlara bakmak daha mantıklı bence. Yinede karar sizin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
Şu bence çok daha mantıklı bir motor. El öpmede yok :queen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-honda-vfr800-138358680/detay
Tek sorunun Ankara olsun.
Bence konuşup sahibi ile sonrasında gelip bakmaya değer.
600 F'de kkombine var mı?
Hocam ben çekmeköydeyim. Gelirsen her şekilde yardımcı olurum emin ol. Buradan motorla Ankara ya 3 saatte gidersin keyifli de olur. Bence de telefon aç konuş Ankara da olduğunu söyle pazarlığını yap. Esengülede gösterdin mi tamamdır ama telefonda her şeyi konuş ki burada süpriz le karşılaşma.
Valla şehirler arası yolları çok bilmiyorum ama Ankaraya direk otoban yok mu?Kar buz yoksa sorun yok
Kışlık ekipmanın varsa süper yoksada bir şekilde sıkı giyinip dinlene dinlene ısına ısına basmadan gidebilirsin. Umarım temiz, iyi motordur ve anlaşırsınız. Modeli km si ve fotoğrafı çok güzel ve temiz duruyor. Duruma göre bizi de haberdar edersin
Birde belki makul bir ücretle otobüse de koyulup götürülebilinir ama o durumları da hiç bilmiyorum. vfr sığar mı oraya? Başına birşey gelir mi vs...
Şu bence çok daha mantıklı bir motor. El öpmede yok :queen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-honda-vfr800-138358680/detay
Evet bu motoru ben de gördüm de işte İstanbul'da olması... İş yerinden izin al, İstanbul'a gel, yeri nerededir (bilmiyorum), nereye gösterilir (bilmiyorum), alırsam bu mevsimde Ankara'ya nasıl getiricem (bilmiyorum) vs... gibi düşünceler oluşuyor ister istemez kafamda. Ama haklısın yine de bir düşünmek lazım, teşekkürler.
Bedava... Ben olsam bir dakika durmam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Ezel, beğenirsen kafana yatarsa Ali Ustaya (Esengül'e) ekspertizini yaptırırım sonrasına bakarız...
Forumda bir tane daha 2010 model VFR'si olan arkadaş vardı.
Bu o motor mu?