iyi gezmişiniz bidahakine beraber haber verirseniz takılırım arkanıza..
![]()
Kesinlikle haklısınız sorumluluğunuz olmaması lazım bu kadar rahat gezebilmek için ayrıca yorumunuz ve iyi dilekleriniz için çok çok teşekkürler...Hep hayal ettiğim şey budur. Gerçekten kıskandım. Helal olsun size. Belki benim de bir gezi planım olabilir ama bu kadar uzun yaşamak herhalde imkansızdır.Bir defa evliysen ve de çocuk varsa daha da zor.Yani bekar arkadaşlar evlenmeden mutlaka bunları yaşayın derim. Sakın ailem var yanlarında, ben gezerim diye düşünmeyin. İnsan özgürce telefonuna bakmadan dolaşamadıktan sonra, sürekli nerde siniz ne yapıyorsunuz diye hesap verdikten sonra ne anlamı kaldık özgürlüğün. Bu arkadaşlar benim içimdeki özgürlüğü yaşamışlar, gerçekten tebrik ediyorum. Nice farklı serüvenlere inşallah...
güzelim inazuma varken rr da nedir arkadaşımrabbim kazasız belasız nıce yolculuklar yapmayı nasıp etsın özenerek baktım fotolarınıza.cbr 250 ile yolculuk nasıldı rahatmıydı bende 600 rr almayı dusunuyorum
Çok teşekkürler...10 numara 5 yıldızlık bir calısma olmus.
rabbim kazasız belasız nıce yolculuklar yapmayı nasıp etsın özenerek baktım fotolarınıza.cbr 250 ile yolculuk nasıldı rahatmıydı bende 600 rr almayı dusunuyorum
mükemmel tek tek okudum tebrikler, devamını bekliyoruz, vazgeçmeyin, heryere gidin..![]()
sağ sağlim dönmüşsünüz en önemlisi bu
imrenmemek elde değil![]()
Harikasınız, özlediğim bir geziyi hayalen de olsa yaşattığınız için teşekkürler. O kadar işimin arasında serüveninize dalmış gitmişim. tektek fotoraflarınıza baktım. Süper olmuş! Ben de bir karadenize gittim geldim fakat sizinki tam tatil modunda olmuş... Bence asıl zevki veren iyi bir ekip arkadaşıyla yolculuk etmeniz. Bilmem yanılıyor muyum. Hoşça kalın.
Çok teşekkürler inşallah gelirimde haber veririmtek kelimeyle muhteşem...ben yedi yıldız veriyorum...birdahakine haber verin karşılayalım...
on numara tebrikler güzel bir gezi olmuş kanımca darısı bizim basımıza tekeriniz düz bassın her daim
Cok guzel bir gezi olmus yazilar ve fotograflar harika
Tebrik ederim,darisi benim basima...
Çok güzel bir gezi olmuş, teşekkürler.:cat: