Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
merhaba arkadaşlar, siteye yeni kaydoldum yardımlarınızı bekliyorum.

600rr ları araştırıyorum, 2003 model altı kasa tipi olarak hoşuma gitmiyor, max 15000 lira bütçem var 13-14bin arası bir motor bakıyorum. araştırma yaparken nelere dikkat etmeliyim? araba satın alırken km takıntım yoktur ama daha önce hiç racing motor satın almadım (motorlar hakkında yeterince tecrübem var, tanıtma mesajımda gerektiği kadar açıkladım), sizce km ye dikkat etmeli miyim yoksa gereğinden fazla yağ yakmayan, gereğinden fazla yakıt harcamayan, 100-200 hızlanması teknik veriler ile yaklaşık olan bir motor benim işimi her türlü görür mü?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

afr air-fuel ratio değilmiydi yaa
14,8 afr çok zengin değil mi :) gerçi araç rolantide, rolanti bam başka bir dünya.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hocam o modellerde temiz bakımlı bulmak çok zor ihtimal aman dikkatli olun ketenpereye gelmeyin. Benim fikrimi sorarsanız meblağı biraz daha yükseltip modelli almanız yönünde olacaktır kolay gelsin zor iş ikinci el motosiklet sahibi olmak :sunny:
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Hocam o modellerde temiz bakımlı bulmak çok zor ihtimal aman dikkatli olun ketenpereye gelmeyin. Benim fikrimi sorarsanız meblağı biraz daha yükseltip modelli almanız yönünde olacaktır kolay gelsin zor iş ikinci el motosiklet sahibi olmak :sunny:

haklısınız ucuz etin yahnisi... ama en azından üstümdeki hevesi atana kadar beni idare edecek bir motor istiyorum. zaten çok fazla kullanmıcam motoru, hobi olarak haftada 1 yada 2 gün ancak binerim, kışın sadece hafta sonu yaz aylarında ise duruma göre birkaç gece daha çıkarırım.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
13binlik bir rr sansli degilseniz kusurati kadar masraf cikartir..
Temi bir F alsaniz daha mantikli diye dusunuyiorum.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
hocam bu motorlara haftada 1 ayda 3 olmuyor söyleyım bende hep öyle dıyorum bı bakmısım üstündeyim yağmur olmayan her an motora bınılır bence
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Motosiklet rengi sorun değil aslında, emin olmamakla beraber 140 tl civarı bi rakama ruhsatı yeniden düzenletirsiniz problem değil yani, tabi tuvturk emniyet falan filan uğraşmak lazım :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
3 gündür yağmurda bindim hayabusaya. Bugün hele donuma kadar ıslandım

Yatırmayın motorları binin yahu :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Vallahi içim gidiyor ama soğuk mahvediyor beni hiç sevmiyorum kış aylarını :salut:
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
13binlik bir rr sansli degilseniz kusurati kadar masraf cikartir..
Temi bir F alsaniz daha mantikli diye dusunuyiorum.

kusuratı derken motoru aldığımda 800-900 liralık bir bakım yapsam beni idare eder mi yani? benim aklımdan geçende bu şekilde aslında, 13000 lira civarlarında bir motor alıp yaklaşık 2000 lirada bakım, ekipman ve kıyafete bütçe ayırıp 15000 lira gibi halletmek
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kusuratı derken motoru aldığımda 800-900 liralık bir bakım yapsam beni idare eder mi yani? benim aklımdan geçende bu şekilde aslında, 13000 lira civarlarında bir motor alıp yaklaşık 2000 lirada bakım, ekipman ve kıyafete bütçe ayırıp 15000 lira gibi halletmek

kafanda soru ısaretı olmasındansa neden f almak ıstemıyorsun? tıpınden vs den dolayı mı?

"daha once racıng almadım.hevesi atana kadar beni idare edecek bir motor istiyorum. zaten çok fazla kullanmıcam motoru" demıssın.f ıle rr arasındakı fark muazzam bır fark degıl.ben hala 2006-7 f derım.
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
aslinda yine haklisiniz :) f lerde cok guzel tabi rr lar biraz daha agresif duruyor, birde rr larin egzozunun koltuk altinda olmasi bana daha guzel gorunuyor yamaha fazerlarda da egzoz ayni konumda ama onlarda racing degil on tarafi cok agresif durmuyor

benim icin ikinci elininde diger modellere gore biraz hizli olmasi onemli, yanlis anlamayin sonucta araba gibi hadi deyince 1-2 ay gibi bir surede satilmasinida beklemiyorum tabi
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
aslinda yine haklisiniz :) f lerde cok guzel tabi rr lar biraz daha agresif duruyor, birde rr larin egzozunun koltuk altinda olmasi bana daha guzel gorunuyor yamaha fazerlarda da egzoz ayni konumda ama onlarda racing degil on tarafi cok agresif durmuyor

benim icin ikinci elininde diger modellere gore biraz hizli olmasi onemli, yanlis anlamayin sonucta araba gibi hadi deyince 1-2 ay gibi bir surede satilmasinida beklemiyorum tabi
hocam bence sen 600 f al bütçene göre 600 rr lar seni üzer. 600 f i satmak da en az RR kadar kolaydır.600 f 110 hp motor hemde rahat kullanımı ve sağlamlığıyla efsanedir:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600F gercekten guzel motordur. Benim 5. Motorum 2006 model bir F ti. Dengesi yol tutusu RR dan daha guvenlidir agirligi nedeniyle. Temiz bir F her zaman pirim yapar bu ulkede
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
3
selamın aleyküm arkadaşlar adım ramazan aranıza bende yeni katıldım 2005 model bi cbr 600 rr aldım ve sormak istediğim şeyler var bazen motor ıslandığında yağmurda stop ediyor ve bazende farları yanmıyor aranızda bu konuda bana yardım edebilecek arkadaşlar varmı ?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Sıkıntı elektrik tesisatı ve aksamıyla ilgili olduğu belli ve bu konuda sanal dünyadan yardım etmek zor birebir inceleme yapmak gerekir, elektrik tesisatından anlayan işin ehli bir ustaya gösterin derim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst