@ Burak
Hayırlı uğurlu olsun diyeyim mi?
Neden scooter out oldu?
abi scooter bana göre değil.motosikletten sonra çok garip geldi hiç alışamadım.uzun olduğumdan cam işime yaramadı,gitmesini zaten beklemiyordum ama keyif için biniyoruz sonuçta, e alışmışım 130 hp ye,gitmemesinede alışamadım.viraj desen zaten yok.artçı konforu iyi ama e ben artçı değilim
scooter olarak burgman 400 çok iyi alacak olana tavsiye ederim,heryer bagaj,2 kask alıyor,3,5 lt yakıyor, 160a kadar çıkabiliyor ama bir motosiklet değil sonuçta ve motosiklet isteyen adamı kesmiyor.takasta almıştım zaten kışı onunla geçiririm diye ama alışamadım.e bitaraftada hayabusa cezbetti

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
abi kilo trafikte sıkıntı ama
600lük racingle trafikte 150lik 250lik ufak motorlar kadar hareketli ve rahatmısın?600lük ss ile bir 150lik kadar rahatsan yada bir inazuma gibi ozaman tamam.ama trafikte 200 kilo altı motorlar senin kullandığın ss ten kıvraksa ozaman ha 600rr ha hayabusa

başkası yazsa anlıycam ama 1 senede ss e geçebilecek kabiliyette adam kilodan korkuyorum yada kilo beni düşündürüyor demesin
