TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
siz önden gidin cbf arkadan gelsin bende sizi yan tali yoldan takip ederim :) malum kros takılıyoruz :D ahahhahaha ::winkwink
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
intikamını alıcam can üzülme sen. senide artcı alıcam hepisini delik deşik edicez. bunları geçip geçip ilerde beklicez:pl:

Neyse can sen nihatla gel
Bende cagri ile geleyim bari:)
Dişe diş
Kana kan
4 silindir 98 beygir de başka oluyor yawww:)
Verecem ayari vurucam kirbaci:)
Ahahahahaha
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
o değil beyler de fena muhabbet dönmüş kacırdık :) bu arada kaza olmus gecmıs olsun arkadasımıza .
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
123
2013 model rtr 150 ile 8.000 km yi (şükürler olsun) kazasız belasız bugün itibariyle devirdik :) Bi kez olsun yolda bırakmadı, rabbim nazarlardan korusun tekeri bile patlamadı. Km arttıkça haliyle motorda bazı değişmeler olmaya başladı.
*Örn; Egzozdan gelen ses ve koku değişti, aynalardan ses gelmeye başladı (dar yerlerden geçmeye çalışırken birkaç kez vurmuştum sağa sola belki ondan olabilir:)) alışık olmadığım yeni zırıltılar :) yan kapaklardaki Tvs Racing yazısından biri sökülmüş diğer taraftaki de sökülmek üzre :)
*Motordaki titreşim'in azalıcağını düşünüyordum(motor açıldıktan sonra rahatlar gibi söylemler duymuştum) hiçte öyle olmadı :) ilk günkü gibi titriyoruz.
ama ne olursa olsun bu motor bi başka arkadaş :) selesinin rahatlığı, oturuş pozisyonu, gidon yapısı, seriliği, motora baktığımda görüntü olarak beni rahatsız eden hiç bi şeyi yok. arada farklı motorları deniyorum, arada o kadar çok fark varki, ybr olsun cbf olsun, cbr olsun, bu motordaki tadı alamıyorum diğerlerinden. ve anladığım kadarıyla bi bağ oluşuyor zamanla aranızda :) En ufak bi rahatsızlığı bile hissetmeye başlıyorsunuz motorunuzdaki.

Titreşim konusunda forumdaki değerli arkadaşlardan birkaçından tavsiyeler aldım, şartlar dahilinde elimden geleni yaptım ama yine de sorun devam ediyor.
Dün itibariyle 15 dişli taktırdım baya bi etkisi oldu hissedilen titreşim azaldı nedeni de 4. ve 5. viteste motosiklet artık yüksek devire çıkmakta zorlanıyor, haliyle titreşim az hissediliyor. 70kg olduğum ve yolların düz olması nedeniyle 15 dişli şuan için baya bi hoşuma gitti :) 5. viteste 6.000-7.000 devirde 90-100 km hızlara çıkıyor, motorun seriliği azaldı ama kullanımı daha bi rahat oldu.
Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim :)


Her güzelin bi kusuru vardır, gülü seven dikenine katlanır...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
ama ne olursa olsun bu motor bi başka arkadaş :) selesinin rahatlığı, oturuş pozisyonu, gidon yapısı, seriliği, motora baktığımda görüntü olarak beni rahatsız eden hiç bi şeyi yok. anladığım kadarıyla bi bağ oluşuyor zamanla aranızda :) En ufak bi rahatsızlığı bile hissetmeye başlıyorsunuz motorunuzdaki.

Hepsine katılıyorum.malesef ben 3 kere kaza yaptım.birinde 30 km hızla giderken motor sürüklendi,2 kerede olduğu yerde devrildi.Gayet sağlam sadece sinyal kırıldı.İyiki gözümü karartıp bu motoru almışım..
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
2013 model rtr 150 ile 8.000 km yi (şükürler olsun) kazasız belasız bugün itibariyle devirdik :) Bi kez olsun yolda bırakmadı, rabbim nazarlardan korusun tekeri bile patlamadı. Km arttıkça haliyle motorda bazı değişmeler olmaya başladı.
*Örn; Egzozdan gelen ses ve koku değişti, aynalardan ses gelmeye başladı (dar yerlerden geçmeye çalışırken birkaç kez vurmuştum sağa sola belki ondan olabilir:)) alışık olmadığım yeni zırıltılar :) yan kapaklardaki Tvs Racing yazısından biri sökülmüş diğer taraftaki de sökülmek üzre :)
*Motordaki titreşim'in azalıcağını düşünüyordum(motor açıldıktan sonra rahatlar gibi söylemler duymuştum) hiçte öyle olmadı :) ilk günkü gibi titriyoruz.
ama ne olursa olsun bu motor bi başka arkadaş :) selesinin rahatlığı, oturuş pozisyonu, gidon yapısı, seriliği, motora baktığımda görüntü olarak beni rahatsız eden hiç bi şeyi yok. arada farklı motorları deniyorum, arada o kadar çok fark varki, ybr olsun cbf olsun, cbr olsun, bu motordaki tadı alamıyorum diğerlerinden. ve anladığım kadarıyla bi bağ oluşuyor zamanla aranızda :) En ufak bi rahatsızlığı bile hissetmeye başlıyorsunuz motorunuzdaki.

Titreşim konusunda forumdaki değerli arkadaşlardan birkaçından tavsiyeler aldım, şartlar dahilinde elimden geleni yaptım ama yine de sorun devam ediyor.
Dün itibariyle 15 dişli taktırdım baya bi etkisi oldu hissedilen titreşim azaldı nedeni de 4. ve 5. viteste motosiklet artık yüksek devire çıkmakta zorlanıyor, haliyle titreşim az hissediliyor. 70kg olduğum ve yolların düz olması nedeniyle 15 dişli şuan için baya bi hoşuma gitti :) 5. viteste 6.000-7.000 devirde 90-100 km hızlara çıkıyor, motorun seriliği azaldı ama kullanımı daha bi rahat oldu.
Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim :)


Her güzelin bi kusuru vardır, gülü seven dikenine katlanır...

Dediğiniz gibi motorun km artıkça sesi de artıyor ve sabrinin dediği gibi apacheler 10.000 15000 km den sonra daha da iyi gidiyor.Benim motor 15000 km oldu ve rutin bakımları haricinde masraf çıkarmadı.Sadece geçen bir zırıltı vardı ve ben kesin dedim eksantrik den falan geliyor servise götürdüm ve koruma demirinin kırıldığını söyledi.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bahçelievlerdeki servise giden varmı eksantrikten hala ses geliyor orjinal egsozu taktım yarın gitmeyi düşünüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana da şasi no lazımdı kullanırım artık
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
24 Kasım Pazar günü 10:30'da Kemerburgaz-Çiftalan'da ilk yarışının koşulacağı HUMA OTO TRIAL KUPASI 1.ayak yarışı HUMA OTO TRIAL KUPASINA 1,2 katsayı üzerinden puan verecek. jeep yarışı var.

arkadaşlar pazar kimler geliyor seyretmeye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafa karuma demiri ve yan çanta demiri kaç para bilen var mı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst