- Katılım
- 4 Mar 2013
- Mesajlar
- 55
Dün deneme sürüşünü yaptım. Ben genel olarak çok çok beğendim. Aşağıda genel olarak listeledim.
Pozitif yanları
- Süper konforlu, set'lerden çok konforlu geçiyor, sert frenleri de çok iyi absorbe ediyor.
- Motor çok iyi çekiyor
- Kullanımı süper kolay
- Çok hafif, tek elle arkasını kaldırıp yana kaydırabiliyorum
- Frenler kızaklamama konusunda ABS'li frenleri andırıyor. Sert frenlerken kaydırmadan hemen onceki sınıra otomatik geliyor ve tehlikesiz ve sert bir duruş sağlıyor. Daha da sıkı basarak son hamleyi yaparsanız da frenler kızaklıyor. Panik fren sırasında kızaklamadan hemen önceki kayma sınırına getirmek alışkanlık ve uzmanlık isteyen bir konu fakat bu frenlerle iş kolaylaşıyor. Acemiler için panik fren ile ön kaydırıp düşme riskini süper azaltıyor. Tabi en iyi test CB125e ile bunu yan yana aynı şartlarda test etmekle elde edilebilir.
- Denediğim kadarıyla vites geçişleri gayet net, 1 ile 2 arasındaki geçişi her iki yönlü özellikle denedim ve bir problemle karşılaşmadım.
Negatif yanları
- Birinci vites ile ikinci vites oranında önemli bir fark var. Birinci vites tam traktör yani çekiş vitesi olmuş. Sanırım yüklüyken çok dik yokuşlar için tasarlanmış. 1. vitese mümkün olduğunca düşmemeli kalkışlardada cok hızlı ikinci vitese geçerek sorun aşılabilir.
- Gözlerim devir göstergesini aradı. Bir çok Harley Davidson'da ve Chooper'da da yok ancak benim gibi alışanların gözleri devir saatini arayacaktır. Fara grenaj yapacağına devir saati koyulsa daha iyidi.
Pozitif yanları
- Süper konforlu, set'lerden çok konforlu geçiyor, sert frenleri de çok iyi absorbe ediyor.
- Motor çok iyi çekiyor
- Kullanımı süper kolay
- Çok hafif, tek elle arkasını kaldırıp yana kaydırabiliyorum
- Frenler kızaklamama konusunda ABS'li frenleri andırıyor. Sert frenlerken kaydırmadan hemen onceki sınıra otomatik geliyor ve tehlikesiz ve sert bir duruş sağlıyor. Daha da sıkı basarak son hamleyi yaparsanız da frenler kızaklıyor. Panik fren sırasında kızaklamadan hemen önceki kayma sınırına getirmek alışkanlık ve uzmanlık isteyen bir konu fakat bu frenlerle iş kolaylaşıyor. Acemiler için panik fren ile ön kaydırıp düşme riskini süper azaltıyor. Tabi en iyi test CB125e ile bunu yan yana aynı şartlarda test etmekle elde edilebilir.
- Denediğim kadarıyla vites geçişleri gayet net, 1 ile 2 arasındaki geçişi her iki yönlü özellikle denedim ve bir problemle karşılaşmadım.
Negatif yanları
- Birinci vites ile ikinci vites oranında önemli bir fark var. Birinci vites tam traktör yani çekiş vitesi olmuş. Sanırım yüklüyken çok dik yokuşlar için tasarlanmış. 1. vitese mümkün olduğunca düşmemeli kalkışlardada cok hızlı ikinci vitese geçerek sorun aşılabilir.
- Gözlerim devir göstergesini aradı. Bir çok Harley Davidson'da ve Chooper'da da yok ancak benim gibi alışanların gözleri devir saatini arayacaktır. Fara grenaj yapacağına devir saati koyulsa daha iyidi.
Son düzenleme: