Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fulledikten sonra aşa yukarı yedeğe kadar 12.5 litre. 12.5 litre ile ilk defa bukadar az gittim. 1 litre ile 30 km. 378 km de yedeğe geçti. 100 km de 3.29 gibi yaktı. Nerdeyse 3.3 litre. Ye yavrum wolf ye. 4.5 litreye kadar yolun var.
Murat yedeğe düşüncemi aldın yoksa yedeğe düşmeden üstünümü doldurup hesapladın 9.7 litreyi? Yani neye göre 9.7 litre?

valla adem abi senin motor 250 cc gibi yakıyor maşallah ne oldu bu motora böyle ya garip bir durum ?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
fulledikten sonra aşa yukarı yedeğe kadar 12.5 litre. 12.5 litre ile ilk defa bukadar az gittim. 1 litre ile 30 km. 378 km de yedeğe geçti. 100 km de 3.29 gibi yaktı. Nerdeyse 3.3 litre. Ye yavrum wolf ye. 4.5 litreye kadar yolun var.
Murat yedeğe düşüncemi aldın yoksa yedeğe düşmeden üstünümü doldurup hesapladın 9.7 litreyi? Yani neye göre 9.7 litre?

abi kuşadasına gideceğim motoru yıkamak için aldım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bu pazar senle takılamayacağız desene. Fatih takmıyorum ben yakıt makıt.
Wolf uçak uçak :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
valla adem abi senin motor 250 cc gibi yakıyor maşallah ne oldu bu motora böyle ya garip bir durum ?

Bodrumun havası iştahını açmış motorun Fatih normaldir bence :mrgreen:

---------- Post added at 10:35 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

Bu pazar senle takılamayacağız desene. Fatih takmıyorum ben yakıt makıt.
Wolf uçak uçak :)

Wolf uçak Adem pilot THY ise tek rakip :cherry: gazla Adem ağaaaaa ::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Petrole çalışıyoruz vesselam. Telefon aldım yeni.yazmakta zorlanıyorum. N8 iyiydi yav.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bu pazar senle takılamayacağız desene. Fatih takmıyorum ben yakıt makıt.
Wolf uçak uçak :)
:pale: sanırım öyle abi Emircan askere gitmeden bi göreyim.

O değilde kuyruk demiri boyadık, demirsiz fotoğraf koyduk, yakıt ölçtüm yaptım , yazı sanki görünmez olmuş gibi bir yorum bile gelmedi :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

Petrole çalışıyoruz vesselam. Telefon aldım yeni.yazmakta zorlanıyorum. N8 iyiydi yav.

Hayırlı olsun abi ne aldın?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Km de 12.5 kuruş aşağı yukarı herkesin yakaladığı normal bi değer Murat :wiinkk: kmde 9 kuruş yaktıranlar varken neden senin tüketime yorum yapılsınki :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Km de 12.5 kuruş aşağı yukarı herkesin yakaladığı normal bi değer Murat :wiinkk: kmde 9 kuruş yaktıranlar varken neden senin tüketime yorum yapılsınki :cherry:

Abi tüketime Adem Abi yorum yapacak, birde üzerine motorunu yakacak :) işin komik tarafı bana Hondayı sattıran adam olarak adem abinin tarihe geçmesi :mrgreen: Abi kuyruk demiri siyah olmuş mu ne düşünüyorsun ? :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
Herkese hayırlı sabahlar , benim motor önceki kullanımlarıma göre çok yakmaya başladı bunun az yakması için bi çözüm var mıdır ? hava ayarı kaç yapıyosunuz vs ? bide bu tubeles teker normalden bişey farkettiriyor mu +sı _si var mı kışlık tekeri tubeles alsam ? önereceğiniz uygun fiyatlı ama kaliteli :D yağmur geçirmez kışlık bi mont var mıdır ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar,

Dün Serkan Abi sağolsun kalan egsoz boyası ile arka demiri mat siyaha boyamış.Güzel de resim atayım şenlensin sayfa.Mat siyah olunca kayboldu sanki demir arkada :mrgreen:

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/z/u3drf.jpg[/url]

[url]http://l1310.hizliresim.com/1g/z/u3drs.jpg[/url]


Datça gezisinden sonra yakıt hesabı da yaptım.Castrol Power 1 koruduğu için biraz kasıyordu, haliyle dip gazla biraz daha benzin tüketiyorduk sanırım.Shell 15-50 ile düşük devirde rahat yol aldığımdan şehir içi çok ekonomik sürebiliyorum.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/10/31/XyZdQ.jpg

Murat öyle çekmişinki arka taraf gözükmüyor yakın çekim arkadan veya yandan çekte koyki görelim:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Herkese hayırlı sabahlar , benim motor önceki kullanımlarıma göre çok yakmaya başladı bunun az yakması için bi çözüm var mıdır ? hava ayarı kaç yapıyosunuz vs ? bide bu tubeles teker normalden bişey farkettiriyor mu +sı _si var mı kışlık tekeri tubeles alsam ? önereceğiniz uygun fiyatlı ama kaliteli :D yağmur geçirmez kışlık bi mont var mıdır ?

100 km de 3 litreden az yakıyorsa bi problem yoktur bana göre.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
Adem abi motoru rodaj döneminde aynı böyle kullanıyodum sakin, 10 kuruşu geçmiyodu şimdi 15 e kadar çıkıyo acaba yağın etkisi varmı buna ? bide bu tubeles olayının ne farkı var normalden bi avantajı felan ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Murat sony Xperia z aldım
songoku arkadaşım artçılı dip gaz kullandım rampa çoktu ondan çok yaktı.kullanıma göre değişiyor.
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar. Sizlere Ant. SERIK ten katiliyorum.
Sizlerin yazdiklarini okuyarak uzun suredir takip ediyorum ve sizlere cumartesi gunu aldigim SALCANOmla katiliyorum. Insallah hayirlisi ile binmek nasip olur.
Daha onceden Kuba XR 125 kullaniyordum ancak kardesim kaza yapti ve o motor maziye karisti. Bu arada o motordanda memnundum bir sorun cikarmadi bana :) Salcanoyu sizlerden okudugum kadariyla bilgi sahibi oldum ve birde arkadasimin 100 luk cup motoru var salcano 2 senedir rutin bakim harici bir sorun olmadi o yuzden salcano iyi oldugunu dusundum. Neyse lafi uzatmayayim. Herkese hayirli yolculuklar sorunsuz ve kazasiz
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Adem abi motoru rodaj döneminde aynı böyle kullanıyodum sakin, 10 kuruşu geçmiyodu şimdi 15 e kadar çıkıyo acaba yağın etkisi varmı buna ? bide bu tubeles olayının ne farkı var normalden bi avantajı felan ?

yakıt bendede rodajdan sonra arttı. tubeless olursa patlayınca lastiğin geç iner. tubeless inde tubetype ında üstün yanları var.


Merhaba arkadaslar. Sizlere Ant. SERIK ten katiliyorum.
Sizlerin yazdiklarini okuyarak uzun suredir takip ediyorum ve sizlere cumartesi gunu aldigim SALCANOmla katiliyorum. Insallah hayirlisi ile binmek nasip olur.
Daha onceden Kuba XR 125 kullaniyordum ancak kardesim kaza yapti ve o motor maziye karisti. Bu arada o motordanda memnundum bir sorun cikarmadi bana :) Salcanoyu sizlerden okudugum kadariyla bilgi sahibi oldum ve birde arkadasimin 100 luk cup motoru var salcano 2 senedir rutin bakim harici bir sorun olmadi o yuzden salcano iyi oldugunu dusundum. Neyse lafi uzatmayayim. Herkese hayirli yolculuklar sorunsuz ve kazasiz

bizim burasıda salcano kaynıyor. cup scooter wolf zibil gibi. dominos paketçileri bile salcano cup kullanıyor. kazasız belasız kullanman dileğimle

bir şey soracam peki ödeme nasıl oldu teslimattan önce mi sonra mı

önce elbet...

bu benim motoru alış sürecim

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/109434-saniyorum-1-adet-salcano-wolf-aldim-2.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst