sonunda bende bir wolf 250 sahibi oldum :)

Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Hayırlı olsun tekeri düz bassın. 600 cc e geçmek için wolf 600 çıkmasını mı bekliceksiniz :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde binersin inşallah.Merak ettiğim 2 soru var.

1.si neden wolf te karar kıldınız ? (Bende 250 lik bişey almayı düşünüyorum o yüzden)
2.si ayıptır sorması kaç gayme ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
fatih senin adına gerçekten sevindim.... araştırdın uğraştın kendin için doğru ve uygun olanı buldun... allah kaza bela göstermesin kardeşim...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlı olsun Fatih kardeşim.

teşekkür ederim emin abi sende al bir motorda gezek artık :)

Hayırlı olsun tekeri düz bassın. 600 cc e geçmek için wolf 600 çıkmasını mı bekliceksiniz :)

:) reis benim 600 e geçme ihtimalim wolf 600 çıkması gibi birşey zaten :queen:

hayırlı uğurlu olsun biraderim...kazaız belasız...

sağol metehan abi teişekkürler cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde binersin inşallah.Merak ettiğim 2 soru var.

1.si neden wolf te karar kıldınız ? (Bende 250 lik bişey almayı düşünüyorum o yüzden)
2.si ayıptır sorması kaç gayme ?

teşekkür ederim öncelikle bu motor almadan önce çok motor araştırdım bu motoru seçmemedeki etkenler
-yakışıklı olması tipi güzel
-250 cc sınıfının içinde yakıtı çok düşük olası
-motor ömrü uzun olması sorun çıkarmaması flan
sıfır fiyatı 10,300 ben 2. el aldım ama fiyatı bende kalsın :)

fatih senin adına gerçekten sevindim.... araştırdın uğraştın kendin için doğru ve uygun olanı buldun... allah kaza bela göstermesin kardeşim...

sağol ramazan abi dediğin gibi sonunda buldum aradığımı inş. beni mahçup etmez cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim abi
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
hayırlı olsun fatih,kazasız belesız inşallah nice gezmelere..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
türkiyede bu katagori ve tarzda malesef kullanıcının çok fazla şansı yok , iyi kaçacak en azından sol şeritten iyi kötü sürekli faydalanılacak, az yakacak, sağlam olacak, piyasası olacak , 2. eli hareketli olacak , rahat olacak, güvenli olacak dedimmiydi biz 125-150 cc kullanan arkadaşlar için sadece 2 altarnatif oluyor olması şansmıdır yoksa ülke olarak dışlanmışlıkmıdır bilemiyorum :)

başta suzuki inazuma olmak kaydı ile tarzları dolayısı ile 2 altarnatif var ufukta görünen , honda cbr 250, tarzım değil artçılı kullanımda sorun benim için,o yüzden kafadan elenen bir model , geriye suzuki inazuma ve sym wolf kalıyor zaten :) başkada varsa söyleyin :) türkiyede :)


her 2 modelide inceden inceye inceleyip test etmiş biri olarak, gerçiii fiyat performans olarak kıyaslandığında artı ve eksi yanları bulunmakta fatihim kusuruma bakmasın:) ama ben eşiyle birlikte motor süren bir adam olduğum için gönlümün kaydığı model konfor ve rahatlık olarak inazumadan yana kullanmam kaçınılmaz , ama sym de zaman zaman aklımı çelmekte , yeter artık ! tüm gurup arkadaşlarım 250 cc ye geçince ben 150 cc olarak arkalarda toz yutmaya başladım ve ciddiden ciddiye artık zamanının geldiğini düşünmeye başladım lakin parayı ne zaman bulucam oda meçhul ....:) şimdilik böyle forumlarda fantazi yapmaktan öteye gidemiyorum , ama günün birinde kelepir bir sym sahabısı olursamda şaşırmayın :) durum şimdilik bundan ibaret,

sym wolfteki yakıt ekonomisi dikkati çekecek nitelikte diyebilirim, ama inazumanın konforu da ulem 15 kuruş fazla yaksın inazuma olsun dedirtiyor açık söyleyeyim,

sym de gözlemleyip bizzat test ettiğim tek sıkıntı malesef artçı konforuyla alakalı arka koltuğun ince ve sert oluşu ,bu kişisel anlamda revizyona gidilip haladilecek bir durum olduğunuda not düşmeliyim :) ve birazda titreşim mevcut , ama artçı almayan arkadaşlar için kesinlikle sorun olmaz , sürücü koltuğu yeterli konforda titreşim arka koltuktaki gibi hissedilmiyor , bunun dışında makina 10 numara diyebilirim .

aksesuar olarak yurtdışına bağımlılığımız kalmadı gibi bir şey , koruma demiri, arka çanta bağlama aparatları üretilmiş durumda ,


kızım sana söylüyorum gelinim sen anla :) fatihim 10 takım koruma demirinden sadece 2 takım kaldı ve bayram sonrası tekrar üretime geçeceğim (koruma demiri) üretimi 15-20 günümü alacak bu zaman zarfında dikkatli kullan parasal olayları kafana takma kardeşim ,acilen koruma demirini tak derim ,

ve tüm iyi niyetlerimi sunarak allah kazadan kederden uzak tutsun ,güle güle kulan diyorum kardeşim hayırlı olsun....














 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun fatih,kazasız belesız inşallah nice gezmelere..

teşekkür ederim cümlemize kazsız belasız sürüşler dilerim

hayırlı olsun güle güle kullan :wiinkk:

sağolun teşekkürler

türkiyede bu katagori ve tarzda malesef kullanıcının çok fazla şansı yok , iyi kaçacak en azından sol şeritten iyi kötü sürekli faydalanılacak, az yakacak, sağlam olacak, piyasası olacak , 2. eli hareketli olacak , rahat olacak, güvenli olacak dedimmiydi biz 125-150 cc kullanan arkadaşlar için sadece 2 altarnatif oluyor olması şansmıdır yoksa ülke olarak dışlanmışlıkmıdır bilemiyorum :)

başta suzuki inazuma olmak kaydı ile tarzları dolayısı ile 2 altarnatif var ufukta görünen , honda cbr 250, tarzım değil artçılı kullanımda sorun benim için,o yüzden kafadan elenen bir model , geriye suzuki inazuma ve sym wolf kalıyor zaten :) başkada varsa söyleyin :) türkiyede :)


her 2 modelide inceden inceye inceleyip test etmiş biri olarak, gerçiii fiyat performans olarak kıyaslandığında artı ve eksi yanları bulunmakta fatihim kusuruma bakmasın:) ama ben eşiyle birlikte motor süren bir adam olduğum için gönlümün kaydığı model konfor ve rahatlık olarak inazumadan yana kullanmam kaçınılmaz , ama sym de zaman zaman aklımı çelmekte , yeter artık ! tüm gurup arkadaşlarım 250 cc ye geçince ben 150 cc olarak arkalarda toz yutmaya başladım ve ciddiden ciddiye artık zamanının geldiğini düşünmeye başladım lakin parayı ne zaman bulucam oda meçhul ....:) şimdilik böyle forumlarda fantazi yapmaktan öteye gidemiyorum , ama günün birinde kelepir bir sym sahabısı olursamda şaşırmayın :) durum şimdilik bundan ibaret,

sym wolfteki yakıt ekonomisi dikkati çekecek nitelikte diyebilirim, ama inazumanın konforu da ulem 15 kuruş fazla yaksın inazuma olsun dedirtiyor açık söyleyeyim,

sym de gözlemleyip bizzat test ettiğim tek sıkıntı malesef artçı konforuyla alakalı arka koltuğun ince ve sert oluşu ,bu kişisel anlamda revizyona gidilip haladilecek bir durum olduğunuda not düşmeliyim :) ve birazda titreşim mevcut , ama artçı almayan arkadaşlar için kesinlikle sorun olmaz , sürücü koltuğu yeterli konforda titreşim arka koltuktaki gibi hissedilmiyor , bunun dışında makina 10 numara diyebilirim .

aksesuar olarak yurtdışına bağımlılığımız kalmadı gibi bir şey , koruma demiri, arka çanta bağlama aparatları üretilmiş durumda ,


kızım sana söylüyorum gelinim sen anla :) fatihim 10 takım koruma demirinden sadece 2 takım kaldı ve bayram sonrası tekrar üretime geçeceğim (koruma demiri) üretimi 15-20 günümü alacak bu zaman zarfında dikkatli kullan parasal olayları kafana takma kardeşim ,acilen koruma demirini tak derim ,

ve tüm iyi niyetlerimi sunarak allah kazadan kederden uzak tutsun ,güle güle kulan diyorum kardeşim hayırlı olsun....



[url]http://img820.imageshack.us/img820/3544/yez1.jpg[/URL]


[url]http://img30.imageshack.us/img30/974/tydg.JPG[/URL]


[url]http://img9.imageshack.us/img9/6695/wfnb.jpg[/URL]

[url]http://img163.imageshack.us/img163/8714/09wk.jpg[/URL]


[url]http://img35.imageshack.us/img35/3646/ssr.JPG[/URL]

irfan abi yine döktürmüşsün :) seninde dediğin gibi artçılı bu motor sıkıntılı ancak ben pek artçılı binmediğim için bana ideal evlenene kadar evlenince zaten satarız büyük ihtimal

koruma demiri ve arka çantaya gelirsek irfan abi sana dediğim gibi şuan durumlar vahim ben veresiye işide sevmem olmadı 2. seri üretimden çıkanlardan alırız sen bir siteni açta bir hayırlısı ile

hayırlı olsun fatihim

teşekkürler koray abi sağol
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hayırlı olsun... güle güle kullanın... :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlı olsun abi allah kaza bela vermesin.Şekil 10 numara. :rendeer:

teşekkür ederim okan :cat:

hayırlı olsun... güle güle kullanın... :cat:

sağolun teşekkürler

hayırlı olsun. kazasız ve keyifli sürüşler... :cat:

teşekkürler sağolun

Hayırlı olsun fakat nakedlara küçük ön cam harici hiç gitmiyor.

Sıfır ve İkinci El Motosikletler

teşekkürler evet haklısınız ama o zaman stil oluyor ama rüzgarı da yiyorsun bol bol :)

hayırlı olsun fatıh. wolf ten saşmıyorsun

sağol ramazan abi aynen wolften şaşmıyoruz :)


koray abi motorun on numara hayranım senin motora inş. ilerleyen zamanlarda bende senin gibi yaparım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst