türkiyede bu katagori ve tarzda malesef kullanıcının çok fazla şansı yok , iyi kaçacak en azından sol şeritten iyi kötü sürekli faydalanılacak, az yakacak, sağlam olacak, piyasası olacak , 2. eli hareketli olacak , rahat olacak, güvenli olacak dedimmiydi biz 125-150 cc kullanan arkadaşlar için sadece 2 altarnatif oluyor olması şansmıdır yoksa ülke olarak dışlanmışlıkmıdır bilemiyorum
başta suzuki inazuma olmak kaydı ile tarzları dolayısı ile 2 altarnatif var ufukta görünen , honda cbr 250, tarzım değil artçılı kullanımda sorun benim için,o yüzden kafadan elenen bir model , geriye suzuki inazuma ve sym wolf kalıyor zaten

başkada varsa söyleyin

türkiyede
her 2 modelide inceden inceye inceleyip test etmiş biri olarak, gerçiii fiyat performans olarak kıyaslandığında artı ve eksi yanları bulunmakta fatihim kusuruma bakmasın

ama ben eşiyle birlikte motor süren bir adam olduğum için gönlümün kaydığı model konfor ve rahatlık olarak inazumadan yana kullanmam kaçınılmaz , ama sym de zaman zaman aklımı çelmekte , yeter artık ! tüm gurup arkadaşlarım 250 cc ye geçince ben 150 cc olarak arkalarda toz yutmaya başladım ve ciddiden ciddiye artık zamanının geldiğini düşünmeye başladım lakin parayı ne zaman bulucam oda meçhul ....

şimdilik böyle forumlarda fantazi yapmaktan öteye gidemiyorum , ama günün birinde kelepir bir sym sahabısı olursamda şaşırmayın

durum şimdilik bundan ibaret,
sym wolfteki yakıt ekonomisi dikkati çekecek nitelikte diyebilirim, ama inazumanın konforu da ulem 15 kuruş fazla yaksın inazuma olsun dedirtiyor açık söyleyeyim,
sym de gözlemleyip bizzat test ettiğim tek sıkıntı malesef artçı konforuyla alakalı arka koltuğun ince ve sert oluşu ,bu kişisel anlamda revizyona gidilip haladilecek bir durum olduğunuda not düşmeliyim

ve birazda titreşim mevcut , ama artçı almayan arkadaşlar için kesinlikle sorun olmaz , sürücü koltuğu yeterli konforda titreşim arka koltuktaki gibi hissedilmiyor , bunun dışında makina 10 numara diyebilirim .
aksesuar olarak yurtdışına bağımlılığımız kalmadı gibi bir şey , koruma demiri, arka çanta bağlama aparatları üretilmiş durumda ,
kızım sana söylüyorum gelinim sen anla

fatihim 10 takım koruma demirinden sadece 2 takım kaldı ve bayram sonrası tekrar üretime geçeceğim (koruma demiri) üretimi 15-20 günümü alacak bu zaman zarfında dikkatli kullan parasal olayları kafana takma kardeşim ,acilen koruma demirini tak derim ,
ve tüm iyi niyetlerimi sunarak allah kazadan kederden uzak tutsun ,güle güle kulan diyorum kardeşim hayırlı olsun....
[url]http://img820.imageshack.us/img820/3544/yez1.jpg[/URL]
[url]http://img30.imageshack.us/img30/974/tydg.JPG[/URL]
[url]http://img9.imageshack.us/img9/6695/wfnb.jpg[/URL]
[url]http://img163.imageshack.us/img163/8714/09wk.jpg[/URL]
[url]http://img35.imageshack.us/img35/3646/ssr.JPG[/URL]