Motosiklet Ve Ekipman Hakkında(Öneri Konusu Değildir)

Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
Arkadaşlar Allah İzin Verirse Kanuni Gt170 Marka Motosiklet Almak İstiyorum.İstanbulda Oturuyorum O Yüzden Tüm Ekipmanları Almak İstiyorum.Feyizoglundan Hesapladım 4 Bin Tl Falan Tutuyor.Etrafta Görüyorum Genelde Bot Eldiven Ceket Birde Kask Kullanıyolar.Büyük CC Motorlarda Bile.Ancak Ben Pantolon Dizlik Mont Eldiven Hepsini Alıcam.Aklıma Takılan Soru Sanki 1000 cclik motora biniyoruz gibi giyinmem milletten tepki alırmıyım? Ama Korumasızda Binmek İstemiyorum.Misal Verirsek.
http://www.feyizoglu.com/Pulse-Deri-Pantalon_44502.html#0
Şu Tarz Pantolonun Altına
http://www.feyizoglu.com/TCX-S-Zero-Motosiklet-cizmesi_46710.html#0
Şu Tarz Bir Bot Giysek Uzaylı Görmüş Gibi Bakarlarmı?
Cevabını Çok Merak Ediyorum.Ona Göre Ekipman Alacağım

Edit:Ofiste Çalışıyorum.Ofisede Böyle Giricem Mecbur Bi Ceketi Çıkarırız Anca Ne Diyorsunuz
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Korumali kot alip ustune mafsalli dizlik alsan. Altina da bu cizmeyi giysen, o deri pantoldan daha rahat olmaz mi? Goruntuye deyinmiorum bile. Oyle yapilacaksa direk tulum alin.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
100 kiloluk 150cc lik motora;

115 kiloluk ben ve revit montum vs. İle biniyordum. Milletin değişik baktığı doğru. Hatta arkadaşlarımın da dalga geçtiğini bilirim.
Belki yaşımın genç oluşundan kaynaklı arkadaş çevreminde görüşlerinin olgunlaşamamasından da olabilir.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
1500 tl gibi bir rakama çok güzel kaliteli deri tulum alabilirsiniz. bide 350-500tl arasına güzel kask ile mükemmel kombin olur ayrıca artan parayı da motorun modelini değiştirmekte biraz daha güzel bir model almakta kullanabilirsin ki Gt170 lerde aşırı titreşim olduğunu duydum
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
1500 tl gibi bir rakama çok güzel kaliteli deri tulum alabilirsiniz. bide 350-500tl arasına güzel kask ile mükemmel kombin olur ayrıca artan parayı da motorun modelini değiştirmekte biraz daha güzel bir model almakta kullanabilirsin ki Gt170 lerde aşırı titreşim olduğunu duydum

Öyle Diyorsanız Hocam Gözden Geçireyim Motoru Tekrardan.Hocam Ben Uzaylı Gibi Bakmasınlar Diyorum.Sen Tulum Al Diyorsun:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Korumali kot alip ustune mafsalli dizlik alsan. Altina da bu cizmeyi giysen, o deri pantoldan daha rahat olmaz mi? Goruntuye deyinmiorum bile. Oyle yapilacaksa direk tulum alin.

Hocam Rahat Veya Rahat Değil Bilgim Yok O Yüzden Sordum.Şimdi Korumalı Pantolon Dediğiniz Pantolon Hangisi Örnek Link Atarmsınız.Birde Bu Pantolon Benim Attığım Linkteki Pantolon Gibi Koruyabilir mi?
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Tulum olunca uzaylı gibi bakarlar ama onun verdiği özgüven ve hava yeter bence vayyy beeee diyerek bakarlar :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Erkekte kirmizili siyah deri pantolona ne kadar aşina Turk milleti? Yarim yarim yapma dioruz iste. Alacaksan deri pantol arti mont ugrasma. Direk tulum al..
Öyle Diyorsanız Hocam Gözden Geçireyim Motoru Tekrardan.Hocam Ben Uzaylı Gibi Bakmasınlar Diyorum.Sen Tulum Al Diyorsun:D
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
100 kiloluk 150cc lik motora;

115 kiloluk ben ve revit montum vs. İle biniyordum. Milletin değişik baktığı doğru. Hatta arkadaşlarımın da dalga geçtiğini bilirim.
Belki yaşımın genç oluşundan kaynaklı arkadaş çevreminde görüşlerinin olgunlaşamamasından da olabilir.

Aynen Hocam O Yüzden Bir DAnışayım Dedim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Erkekte kirmizili siyah deri pantolona ne kadar aşina Turk milleti? Yarim yarim yapma dioruz iste. Alacaksan deri pantol arti mont ugrasma. Direk tulum al..

Hocam Aslında Pek Kırmızılığı Yok Siyah Ağırlıklı Motosiklet Pantolonu Olduğundan Çok Hor Görüleceğini Düşünmedim.Şimdiki Zamanda Erkekler Açık Pembe Renk pantoln Bile Giyiyor:)Sizin Dediğiniz Deri Pantolon Linki Atabilirmisiniz.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Tek parça tulumlar pratik olurmu giy çıkar :cherry:

Ben dizlik takıyorum millet uzaylı görmüş gibi bakıyor :cherry:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
Erkekte kirmizili siyah deri pantolona ne kadar aşina Turk milleti? Yarim yarim yapma dioruz iste. Alacaksan deri pantol arti mont ugrasma. Direk tulum al..

Hocam Aslında Pek Kırmızılığı Yok Siyah Ağırlıklı Motosiklet Pantolonu Olduğundan Çok Hor Görüleceğini Düşünmedim.Şimdiki Zamanda Erkekler Açık Pembe Renk pantoln Bile Giyiyor:)Sizin Dediğiniz Deri Pantolon Linki Atabilirmisiniz.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
korumalı kot pantolon tec90 diye geçiyor araştırabilirsin. 4bin tl tutuyor demişsin çok çok yüksek bi miktar, işin süsüne püsüne kaçmışsın. 500 tl kaska ayır, motomaxten scorpion exo-500 öneririm kullanıyorum memnunum. Biraz daha koyarsan exo-2000 çıktı şimdi o daha da güzel. Mont olarak yine kendi kullandığımı öneririm revit jupiter. 4 mevsim kullanabileceğin bir mont, kışın yağmurluk da tavsiye ederim. Montu da 500 civarı bir paraya bulabilirsin. Korumasını daha da üst seviyelere taşımak için sırt korumasını knox marka ile değiştirdim, onu da 50 tl civarında bulabilirsin. Geriye eldiven dizlik ve bot kalıyor. onlara da maksimum 500 tl harcarsın ve iyisinden olur. Gidip 4bin tl dökmene hiç gerek yok pişman olursun, ayrıca gittiğin yerde de uzaylı gibi olursun. Benim önerdiklerim günlük kullanımda tuhaf durmayan modeller, hem de çok daha rahat edersin, korumandan ödün vermezsin
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
korumalı kot pantolon tec90 diye geçiyor araştırabilirsin. 4bin tl tutuyor demişsin çok çok yüksek bi miktar, işin süsüne püsüne kaçmışsın. 500 tl kaska ayır, motomaxten scorpion exo-500 öneririm kullanıyorum memnunum. Biraz daha koyarsan exo-2000 çıktı şimdi o daha da güzel. Mont olarak yine kendi kullandığımı öneririm revit jupiter. 4 mevsim kullanabileceğin bir mont, kışın yağmurluk da tavsiye ederim. Montu da 500 civarı bir paraya bulabilirsin. Korumasını daha da üst seviyelere taşımak için sırt korumasını knox marka ile değiştirdim, onu da 50 tl civarında bulabilirsin. Geriye eldiven dizlik ve bot kalıyor. onlara da maksimum 500 tl harcarsın ve iyisinden olur. Gidip 4bin tl dökmene hiç gerek yok pişman olursun, ayrıca gittiğin yerde de uzaylı gibi olursun. Benim önerdiklerim günlük kullanımda tuhaf durmayan modeller, hem de çok daha rahat edersin, korumandan ödün vermezsin

Çok Teşekkür Ederim Hocam Fikirlerinizi Dikkate Alıcam.Ben Görünüş İçin O Fiyatı Çıkarmadım.Adam Akıllı Korusun Diye.Ama Kaskı Ne Olursa Olsun Shoei Alırım:)
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Kask icin agv k3 iyidir ama shoei alcam diosan onu al. Ben normal kot pantolon ve mafsalli dizlik kullaniorum. O deri pantolondan giymedim karsilastiramam. Hatta kendim hic düsmedim kendi kombinasyonumun da guvencesini veremem. Oğuz'un kazasi var, her yerde bas bas bagirio kot+mafsalli dizlik die. Ona guvendim ben sahsen :)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Şu Tarz Bir Bot Giysek Uzaylı Görmüş Gibi Bakarlarmı? Cevabını Çok Merak Ediyorum.Ona Göre Ekipman Alacağım Edit:Ofiste Çalışıyorum.Ofisede Böyle Giricem Mecbur Bi Ceketi Çıkarırız Anca Ne Diyorsunuz [/QUOTE' Alıntı:
demişsin,

seçeceğin ekipman hakkında yorum yapamam ama en güzeli motoruna uygunsa bir arka çanta http://www.feyizoglu.com/canta-163
eğer değilse ekipmanlarının sığacağı bir sırt çantası alıp file vs. kullanarak arka da taşıyabilirsin. ofise gidince girmeden once mont, kask, bot vs
çantana koyar normal ayakkabı ve ceket, mont vs'ni giyer devam edersin.

ben bir sırt çantası aldım kask, diz koruma vs içinde hepsi, montu üstüme giyiyorum. şirkete gelince hepsini çantaya koyup ofise çıkıyorum.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
ybr 125 ve dainesse tulum var milletin ne dediği kafama takmam onun verdiği güven çok başka

neyden düştüğün değil neyin üstüne düştüğün önemli
bir tek deri tulum olmaz ama
yazlık montun ve işe giderken giymek için korumalı kot alman daha mantıklı botu da yds gibi daha sade bi ürün bakarsan iş yerinde rahat edersin
çarşı içinde dizlik mont eldiven geziyom diye laf edenler zamanla hizaya geliyor
yanlız önemli olan ekipmanların seni rahatsız etmemes ,i koruma yapıcam diye ne bulduysan giyip hareketlerini kısatlaman daha büyük sıkıntıya yol acabilir
 
Son düzenleme:

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
135cc mondial diriftle bir buçuk yıl o dediğin tarzda ben de bindim dalga geçenler de oldu fakat ben canımla dalga geçilmeyeceğini biliyordum
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Tam korumam olsun - uzaylı gibi dolaşmayayim diyorsan:

Revit Axis Yandan Fermuarlı Pantolon
Ofise gidince yandan fermuarlarını aç. Kolayca çıkart. Altına giydiğin normal pantolonunla takıl. Dizlik koruması var bu pantolonda. Sürtünmeye dayanıklı. Denedim bizzat. Asfaltta sürüklendim. İzi bile çıkmadı pantolona. Su almıyor kesinlikle.


TCX Jupiter Evo Goretex Bot
Günlük kullanıma uygun. Dikkat çekmez. Goratex astar olduğundan su geçirmez. Buhar-hava geçirir. Bilek koruması var. Ben motor dışında kışın karda buzda bile giyiyorum. Çok şık. Süet.

Ceketi de eldiveni de kaskı da kafana göre al. Nasılsa çıkartacaksın.

Benim reçete bu.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
demişsin,

seçeceğin ekipman hakkında yorum yapamam ama en güzeli motoruna uygunsa bir arka çanta http://www.feyizoglu.com/canta-163
eğer değilse ekipmanlarının sığacağı bir sırt çantası alıp file vs. kullanarak arka da taşıyabilirsin. ofise gidince girmeden once mont, kask, bot vs
çantana koyar normal ayakkabı ve ceket, mont vs'ni giyer devam edersin.

ben bir sırt çantası aldım kask, diz koruma vs içinde hepsi, montu üstüme giyiyorum. şirkete gelince hepsini çantaya koyup ofise çıkıyorum.

Hocam Dediğiniz Mantıklı Ofise Girince Boş Odamız Var oRDA Değişirim Çanta Vs. Taşımamada Gerek Yok.Benim Çekincem Dışarıdaki Milletin 170 Cc Motor İçin Çok Fazla Ekipman Giymiş Söylemi.Tabi Ben Kibarca Söyledim:)Millet Ne Der Bilemedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

Tam korumam olsun - uzaylı gibi dolaşmayayim diyorsan:

Revit Axis Yandan Fermuarlı Pantolon
Ofise gidince yandan fermuarlarını aç. Kolayca çıkart. Altına giydiğin normal pantolonunla takıl. Dizlik koruması var bu pantolonda. Sürtünmeye dayanıklı. Denedim bizzat. Asfaltta sürüklendim. İzi bile çıkmadı pantolona. Su almıyor kesinlikle.


TCX Jupiter Evo Goretex Bot
Günlük kullanıma uygun. Dikkat çekmez. Goratex astar olduğundan su geçirmez. Buhar-hava geçirir. Bilek koruması var. Ben motor dışında kışın karda buzda bile giyiyorum. Çok şık. Süet.

Ceketi de eldiveni de kaskı da kafana göre al. Nasılsa çıkartacaksın.

Benim reçete bu.
Botu Sevdimde.Pantolon Çok Sade.Birazda Gösteriş İstiyorum.Gösteriş Derken İnsanın Gözüne Güzel Gelsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

ybr 125 ve dainesse tulum var milletin ne dediği kafama takmam onun verdiği güven çok başka

neyden düştüğün değil neyin üstüne düştüğün önemli
bir tek deri tulum olmaz ama
yazlık montun ve işe giderken giymek için korumalı kot alman daha mantıklı botu da yds gibi daha sade bi ürün bakarsan iş yerinde rahat edersin
çarşı içinde dizlik mont eldiven geziyom diye laf edenler zamanla hizaya geliyor
yanlız önemli olan ekipmanların seni rahatsız etmemes ,i koruma yapıcam diye ne bulduysan giyip hareketlerini kısatlaman daha büyük sıkıntıya yol acabilir

Hocam Alma Evresine Bi Gelelim O Konularada Dikkat Edicem.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
İnsanlarin ne diyecegi umrunda olmasin. Motoru buyutcem zamanla, 5 defa giysi almak istemedim der gecersin. Sen guvenlik ve rahatlik kismiyla ilgilen olayin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst