Yanımdan Kaçan Bir Kurbanlık Hayvan Geçti Sanki :))

Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
Arkadaşlar yaklaşık bir saat kadar önce evde kimsenin olmaması bir yana yemek te bulunmaması sebebiyle dışarı çıkıp bir şeyler yiyeyim dedim. Yürüyüş yoluna geldim trafiğe kapalı bir yol ve bir lokantaya girdim ve lokantanın yolun kenarında açık alanda bulunan masasına oturdum... Yemeğim geldi ve yemeye başladım ki bir anda karşı masamda oturan küçük çocuk telaşla ayağa fırladı ama bir elinde çatalı gözü benim sırtımın dönük olduğu istikamete bakıyordu ve şaşırmıştı. Belli ki bir şeyler oluyordu. Tam kafamı çevirecektim ki yoldan geçen kurbanlık hayvana takıldı gözüm :) Başıboş ve muhtemelen sahiplerinden kurtulmuş kaçıyordu hayvan... Tabi kısa sürede görenlerin çocuk ve kadınların çığlıkları falan hayvan daha da telaşlandı. Yürüyüş yoluna yeni girmiş ve içlere doğru ilerlerken çığlıklar ve arkasından kovalayanların hayvanı daha fazla panikletmesi ve saldırganlaştırması sonucu sağa sola saldırmaya başladı hayvan, aslında saldırmak değil de kalabalıktan kaçma çabası diyelim çünkü önüne biri çıktığında yönünü değiştirip başka bir yöne koşuyordu... Daha sonra da bir fatura ödeme noktasına camından içeri daldı ön ayakları içeri girdi arka ayaklar dışardaydı ve içerdekilerin bağırmalarıyla hayvan geri çıktı ve karşı dükkanlara doğru koşarken önüne atlayanlar yüzünden yürüyüş yolunun daha ilerisine doğru iç kısımlarına doğru kaçmaya başladı... gözden kaybolunca tekrar lokantaya döndüm...

Bir kaç dakika sonra hayvanı yakalamışlar ve bir kalabalık başında hayvanı çeke çeke götürüyorlardı ve telefonuma sarıldım...


Aslında videodan da anlaşılacağı gibi cadde biraz kalabalık ve çok sayıda çocuk var... Bu cadde her zaman bu şekilde kalabalık oluyor. Sadece geceleri tenhadır... Gerçekten kimsenin yaralanmaması (eğer öyle bir olay olsaydı kesin o anda duyulurdu) büyük bir mucize diyorum. Gerçi hayvan da iri bir hayvan bile değildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Politik konularda yazmama kararıma rağmen,asimetrique'in yazısı ve tv de gördüğüm 1 tonluk boğanın,kaçıp,bir apartman giriş kapısının camını kırıp saklanması,
sonra kafaya aynen amerikalıların türk askerlerinin kafalarına torba geçirilmesi gibi,boğanın kafasındaki kan içindeki torbayla,kovalayıp müslüman kardeşlerin neyin sevabı peşinde olduklarını anlayamadım.Tarih öncesi dinlerden gelmesine rağmen,Yahudiler'de bile bir ölü balık kesilip halledilen bu kurban vecibesinin ki(Anti kapitalist müslümanlara göre tamamen hikaye)ne halt etmeye böyle büyük hayvanlar kestiğinimerak ettim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Politik konularda yazmama kararıma rağmen,asimetrique'in yazısı ve tv de gördüğüm 1 tonluk boğanın,kaçıp,bir apartman giriş kapısının camını kırıp saklanması,
sonra kafaya aynen amerikalıların türk askerlerinin kafalarına torba geçirilmesi gibi,boğanın kafasındaki kan içindeki torbayla,kovalayıp müslüman kardeşlerin neyin sevabı peşinde olduklarını anlayamadım.Tarih öncesi dinlerden gelmesine rağmen,Yahudiler'de bile bir ölü balık kesilip halledilen bu kurban vecibesinin ki(Anti kapitalist müslümanlara göre tamamen hikaye)ne halt etmeye böyle büyük hayvanlar kestiğinimerak ettim.
zenginin 12 ayda hep yiyeceği ettir. Tam fakirin yiyeceği zaman cinayettir.
Yani adam yukarıda boğa kaçmış diyor, siz tutup neler çıkarmışsınız maaşallah. Sen git noelde hindi kes o zaman. Belki mutlu olursun. Bayram arefesinde neler yazdırıyolar yahu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

kurban kesmek müslümanın ibadetidir. Ben bi müslüman olarak nasıl bi hristiyan, yahudi, budist vs kimsenin dini ibadetlerine karışmıyosam kimse müslümanların ve benim ibadetine karışamaz. Kimsenin haddi değil. Kurbanımı keserim. Kesmeyen yanında yatsın ama karışmasın.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
akşam haberlerde mutlaka metrobüs yoluna kaçan bi kurban görülür =D arkadaş her bayram ipini koparan kurban metrobüs yoluna dalıyor =D
Bu konuda politika olmaması gerekir aslında ama yazdırıyorlar adama; kesilen etler balık yemi yapılmıyor, insanlara dağıtılıyor. Ben hayatında karınca bile öldürmemiş, her ay cebinden ödeyip sokak hayvanlarını besleyen, bakımını yapan bir hayvanseverim. Kötü muamele edilen bir kurban zaten ibadet olarak geçersizdir. Üstüne günahıda vardır. Ama son zamanlarda kurban bayramına b*k atmakta moda oldu (entellik, sözde hayvanseverlik, çağdaşlık adı altında).
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
zenginin 12 ayda hep yiyeceği ettir. Tam fakirin yiyeceği zaman cinayettir.
Yani adam yukarıda boğa kaçmış diyor, siz tutup neler çıkarmışsınız maaşallah. Sen git noelde hindi kes o zaman. Belki mutlu olursun. Bayram arefesinde neler yazdırıyolar yahu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

kurban kesmek müslümanın ibadetidir. Ben bi müslüman olarak nasıl bi hristiyan, yahudi, budist vs kimsenin dini ibadetlerine karışmıyosam kimse müslümanların ve benim ibadetine karışamaz. Kimsenin haddi değil. Kurbanımı keserim. Kesmeyen yanında yatsın ama karışmasın.

Fakirin 12 ayda bir et yiyebildiği bir günü kutsal kılmak yerine, neden 12 ayda bir et yiyebildiğini sorgulasak ya..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Fakirin 12 ayda bir et yiyebildiği bir günü kutsal kılmak yerine, neden 12 ayda bir et yiyebildiğini sorgulasak ya..

değilmi? Onuda yiyemeyebilirdi. Aslında her ay kurban kesmek lazım. :) kutsal kılmak ne demek? Biz mi kutsal kıldık, yoksa kutsal mı kılındı? Kimi sorgulayacan? Kuranda yazdı diye Allah ımı?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
değilmi? Onuda yiyemeyebilirdi. Aslında her ay kurban kesmek lazım. :) kutsal kılmak ne demek? Biz mi kutsal kıldık, yoksa kutsal mı kılındı? Kimi sorgulayacan? Kuranda yazdı diye Allah ımı?

İşte en sevdiğim kafa. Sen de haklısın. Fakirlerin et yiyebilmesi için dini gereklilikler lazım tabi.
İbrahim gece uyurken rüya görmüş, oğlunun kafasını kes demişler. O da napsın mecbur götürmüş oğlunu tenhaya.
Rüyamda senin kafanı kesmemi istediler, ne dersin diye sormuş. 12 yaşında çocukcağız da ne diyecek? Kesme mi desin?
Sana nasıl emrettilerse öyle yap babacığım demiş.
Tam kafasını keseceği sırada da işte, gökten bir melek koç getirmiş. Onu kesme bunu kes demiş.
Kutsal bir gün olmuş işte böylece.
Detaylı sorgulama için buyrunuz efenim http://islamvetasavvuf.org/tr/content/hz-ibrahim-ve-ismail-k%C4%B1ssas%C4%B1
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Benim kafamin kesilmesinden korktugum bir ulkede kurban edilen hayvanlari dusunmeye vaktim pek olmuyor ..Bosverin 'tanrilar kan istiyor'.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Benim kafamin kesilmesinden korktugum bir ulkede kurban edilen hayvanlari dusunmeye vaktim pek olmuyor ..Bosverin 'tanrilar kan istiyor'.

bu ülkeden bahsediyosan kimin kafası kesilip kurban edilmişki? Tanrılar derken? Müslüman adamın tanrıları yoktur. Allah'ı vardır bir tek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fakirin 12 ayda bir et yiyebildiği bir günü kutsal kılmak yerine, neden 12 ayda bir et yiyebildiğini sorgulasak ya..

Bu yandaş zatların buna verecek gerçek cevapları yok. Olsa da o cevabı burada yazacak gururları yok.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Bu yandaş zatların buna verecek gerçek cevapları yok. Olsa da o cevabı burada yazacak gururları yok.

Benim dinimin nizamında vergi yok ZEKAT var. Tamda MotorKafa nın sorgulamak istediği

durumun ÇÖZÜMLEMESİ niteliğinde. Zekatın tanımına hacet yok diye umarım.

benim dinimin nizamını GURURLA savunurum. Ama biliyorum ki sizin bunu kabul

edecek ,buna eyvallah edecek kabullenme mekanızmanız "alçakgönüllü "lüğünüz yok.

Madem ki doğru düzen budur demokrasi dir. Alın şimdi düzeltin düzeltemiyorsanız da

ona buna suç bulmayın
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Benim değindiğim nokta yanlış anlaşılıyor.
Ben niye hayvanları kesiyorsunuz, niye böyle bir gün var demiyorum.
Normal günde lüp lüp etleri götürüp de, bayram geldiğinde et kesildiği için "ay ne kadar canice, vahşi şeyler" diyenlerden değilim.
Ama hayatında tavuk kesmemiş adam, gidip koca ineğin boynunu kesmeye çalışınca ortaya vahşet görüntüleri çıkıyor tabi, orası ayrı bir konu.
Kısacası, önceki mesajımda da dediğim gibi, bugünü kutsal kılıp ah ne güzel bayram demek yerine, neden sadece bugün et yiyebiliyorlar onu bir düşünün diyorum.
Yoksa her gün bayram olsun, her gün etler kesilsin, şenlikler olsun, insanlar aileleriyle bir araya gelsin. Benim rahatsız olduğum bir şey yok.

Hepinize mutlu bayramlar
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
MotorKafa hacı az sabret şu etleri doğriyim kavuracam sen de gel yok gelemem dersen kavurma yapıp yolliyim
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Derin dondurucuya at başkan, İstanbul'a gelirken getirirsin :bounce:
Şaka yapıyom hee sen şimdi ciddiye alır getirirsin :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim dinimin nizamında vergi yok ZEKAT var. Tamda MotorKafa nın sorgulamak istediği

durumun ÇÖZÜMLEMESİ niteliğinde. Zekatın tanımına hacet yok diye umarım.

benim dinimin nizamını GURURLA savunurum. Ama biliyorum ki sizin bunu kabul

edecek ,buna eyvallah edecek kabullenme mekanızmanız "alçakgönüllü "lüğünüz yok.

Madem ki doğru düzen budur demokrasi dir. Alın şimdi düzeltin düzeltemiyorsanız da

ona buna suç bulmayın

Ne alakası var ? Senin inancında vergi yok iyi ne güzel. Malın fiyatından fazla vergi alana ses ettiğiniz yok. Benzinin fiyatı ne kadar vergisi yüzde kaç? Bir gün için bu ülkede et nasıl 30 tl olur dediğiniz oldu mu? Onu geç bu kadar verimli topraklarda angustu limuzindi yurt dışından nasıl büyükbaş getirtilir bu nasıl ülke yönetmektir, nasıl bir politikadır diyebildiniz mi? Can siper savundunuz Tayyibi. Sesiniz çıkmadı. Fakir et yiyemez diyerek bilinç altına bile yerleşmiş. Bir gün için buna laf ettiniz mi? Sen benim ne demek istediğimi çok güzel anlıyorsun. Bu adamların bu vatanın içine ettiğini de çok iyi biliyorsun ama kendi açından dönüşü olmayan yoldasın gururuna yedirip ben nerden seçtim bunu da diyemiyorsun. Emperyalist kapitalisti başınıza tac ettiniz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bende buna hasta oluyorum arkadaş insanların dini vecibelerini yerine getirmesi neden batar başka insanlara
müslümanlık size göre vahşi bir din ise gidin hırıstiyan süryani katolik olun
ama ben alluhuekber çekip insan kesenleri insan öldürenleri müslüman olarak görmüyorum....
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Tüm dinlere ve dini vecibelere saygılıyız.İnsanların inançlarına saygı duyarız,karşılığında da ayni saygıyı bekleriz.Burada söylem farklı.Artık,insanlar ne kadar müslüman
olduğunu göstermek için,boğa,deve kesmeye başladı.5 kere hacca gidenleri eskiden duyarmıydınız ? 25 kişilik korumalarıyla hacca giden,oradaki hacıları itip kakan
devlet büyüklerini daha önce duyan var mı,cahiliye dönemi,islamiyet öncesi dışında ?

Bu işin artık .oku çıktı ! Görgüsüzlük,cehalet,kıroluk diz boyu.Herif,soyunu tüketmemiş olsa,dinozor kesecek !
Derdin,fakir fukaraya yardım etmekse,et.Sokaklarda hayvanlara ve insanlara işkence etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst