Fazla yarış duruşu var bence. Honda CBR 250' yi ülkemizde yıllardır deli gibi satabiliyorsa, bunu racing sevmemesine rağmen alternatifsiz kalan standart kullanım amaçlayan 250cc arayışındaki alıcılarına borçlu.
Bu motosiklet standart kullanıma ne kadar uygun olur bilemem fakat tasarımı hiç uygun değil şimdiden söyleyeyim
Bukadar keskin hatlara giderek, Commuter, SP Touring, Touring hatta ve hatta Naked seven birçok 250cc kulanıcısını kaybedecek, sadece racing kullanıcıları ile baş başa kalacak, yeterli satış ve tutundurma geridönüşü olmazsa da silinip gidecek
He durum sadece bizde böyle tabi, dünya zaten alternatiflerle dolu olduğu için Honda CBR severler aksine artacaktır
Şık mı? Şık, Sevecen mi? Değil :mrgreen: Oysa ki CBR 250' yi klasik motosiklet kullanıcıları bile beğeniyor, o hatları bu kadar makkajlamamalıydı bence
Hala 250cc' ye alternatif modellerin ülkemize gelmeyeceğini varsayarsak bizde bu durum en çok Inazuma'nın işine yarayacak, ahanda buraya yazdım
