- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 113
Satılık bölümüne CBR250R motosikletimin ilanını ekledim. İlgilenenler oradan bakabilir. ACİL
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz
250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU
Merhabalar daha önce egzantrik sorununda bahsetmiştim.5500 devir civarında zırıltı geliyordu motorumdan.Garanti bitmiş olmasına rağmen Yükseliş Honda saolsun beni kırmadı ve orunu tespit edemedik diyerek bütün maliyeti üstlendiler.Sonuç egzantrik gergisi zinciri değişti gerekli ayarları yapıldı.Motorun deposu ve yan grenajlar söküldü.Şu anda motor kız gibi en ufak zırıltı yok vede farkedilir bir performans artışı mevcut![]()
hayırlı olsun kardeşim..nefis olmuş motorProhonda'ya Motosikletimi Ankaradan Alıp Karabük'e Kadar Getirip Bana teslim ettiği için Sonsuz Teşekkürler.
http://i.imgur.com/Orde87U.jpg
hayırlı olsun kardeşim..nefis olmuş motor
Merhaba herkese,
Malum trafik, benzin, toplu tasımadaki sıkıntılar derken, motosiklet dünyasına yaklasık 1 ay once ehliyetime A2'yi ekleyerek girmiş bulunmaktayım. İstanbul kozyatagı-balmumcu arası işe giderken kullanmayı dusunuyorum.
Ne tarz bişey almalıyım derken burada cbr125r, cbr250r ve maxi scooter klasmanından yamaha xmax250cc forumlarını inceledim. cok guzel paylasımlar vardı bana baya faydası oldu ve kendimce artı ve eksilerini asagıda toparladım. Boyum 1.90 - 88 kiloyum. Sizlerle de paylasayım istedim. Yorumlarınız olursa sevinirim
Honda CBR 250cc
1-Dengesi kontrolu bisiklete cok yakın, yani motora daha hakimim.
2-Yakıt tüketimi daha az, 100km/3.27Lt
3-Yaklasık 1300TL daha ucuz. (koruma kıyafetlerine verebilirim bu farkı)
4-Yagmurlu havalarda yolun butun suyu camuru uzerinde. ayrıca rüzgarı cok hissediyorsun.
5-Gazı acıp hızlanmaya cok musait, amanın dedittirebiliyor.
Yamaha xmax 250cc
1-Durus oturusu çok rahat.
2-Ruzgarı, yoldaki yagmuru camuru hissettirmiyor gibi.
3-Bagajı torpido gözü çok faydalı. göstergesi, kalitesi üst düzeyde.
4-Yakıt tüketimi fazla 100km/3.94Lt
5-Dengesi farklı, bacakları kullanamıyorsun taburede sürüyor gibisin, yani yabancısıyım. Motor freni yok gazı kestinmi frene asılman lazım.
uzun yolculuklarda air hawk 2 kullanıyorum..uyuşma gibi şikayetlerimi kaldırdı,yoldaki darbeleri absorbe ediyor,O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdanBana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar
![]()
Baktım biraz müthiş gerçekten ama o fiyat etiketi yok muuzun yolculuklarda air hawk 2 kullanıyorum..uyuşma gibi şikayetlerimi kaldırdı,yoldaki darbeleri absorbe ediyor,
sele üzerinde hareket etsen dahi yeniden şekil alıyor,sertliğini ayarlayabiliyorsun,tabanı kaymıyor ve sele üzerinde sabit duruyorsun,
ısı iletkenliği jel ve süngere göre çok daha az olduğundan,soğuk havalarda sıcak,
sıcak havalarda soğuk hissediliyor
Scooter ile ss kıyaslamak mantıklı değil pek. Tamamen farklı dinamikler. Boy ve kilo olarak iki motosiklet te yeterince iri olmasına karşın ilerde daha cüsseli birşey isteyebilirsin. Benim kilo 75 boy 171 cbr bana bile bisiklet gibi gelmeye başladı. Tabii bunun daha çok tecrübe ile alakası var boydan ziyade. Benim tavsiyem konforuna düşkünsen scooter, zevkine düşkünsen ss, ikisinin ortası birşey olarak ta ufak çaplı touring yakını inazumayı düşünebilirsin.
Ancak herşeyden önce motosikletin bir tutku olduğunu, önce ihtiyaç diye yola çıkanların bile bu tutkuya kendini kaptırdığını bilmen gerek
Cbr 250r başlangıç motorları arasında son hız olarak olmasa da hızlanma ve tork olarak en iyilerinden. Ancak tek silindir olması nedeni ile biraz titreşim var.
Sonuç olarak neye karar verirsen ver aramıza hoşgeldin.
O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdanBana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar
![]()
Abi naptın nemin üzerinden geçsem paçalarım çamur oluyor :queen:O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdanBana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar
![]()