Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz


250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz


250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU

facebook kullanmıyoruz, burada duyursak gezileri, toplantıları vs? bırakın şu facebooku
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Merhabalar daha önce egzantrik sorununda bahsetmiştim.5500 devir civarında zırıltı geliyordu motorumdan.Garanti bitmiş olmasına rağmen Yükseliş Honda saolsun beni kırmadı ve orunu tespit edemedik diyerek bütün maliyeti üstlendiler.Sonuç egzantrik gergisi zinciri değişti gerekli ayarları yapıldı.Motorun deposu ve yan grenajlar söküldü.Şu anda motor kız gibi en ufak zırıltı yok vede farkedilir bir performans artışı mevcut :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Merhabalar daha önce egzantrik sorununda bahsetmiştim.5500 devir civarında zırıltı geliyordu motorumdan.Garanti bitmiş olmasına rağmen Yükseliş Honda saolsun beni kırmadı ve orunu tespit edemedik diyerek bütün maliyeti üstlendiler.Sonuç egzantrik gergisi zinciri değişti gerekli ayarları yapıldı.Motorun deposu ve yan grenajlar söküldü.Şu anda motor kız gibi en ufak zırıltı yok vede farkedilir bir performans artışı mevcut :)

Gerekli ayarlar dediğin nedir :)

Bende bu ses, bakım sonrası tamamen kesilmişti yani zaten hiç yoktu.

Sonradan egzantrik gergimin pertlemesi ile gergi değiştirilip tekrar ayar yapıldı ve olmayan ses bi şekilde geri getirildi :mrgreen:

Tekrar sağlıklı ayar istediği kesin yani ama tam olarak ne ayarı istiyor onu bilmiyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Prohonda'ya Motosikletimi Ankaradan Alıp Karabük'e Kadar Getirip Bana teslim ettiği için Sonsuz Teşekkürler.

Orde87U.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2013
Mesajlar
5
Merhaba herkese,
Malum trafik, benzin, toplu tasımadaki sıkıntılar derken, motosiklet dünyasına yaklasık 1 ay once ehliyetime A2'yi ekleyerek girmiş bulunmaktayım. İstanbul kozyatagı-balmumcu arası işe giderken kullanmayı dusunuyorum.
Ne tarz bişey almalıyım derken burada cbr125r, cbr250r ve maxi scooter klasmanından yamaha xmax250cc forumlarını inceledim. cok guzel paylasımlar vardı bana baya faydası oldu ve kendimce artı ve eksilerini asagıda toparladım. Boyum 1.90 - 88 kiloyum. Sizlerle de paylasayım istedim. Yorumlarınız olursa sevinirim :)

Honda CBR 250cc
1-Dengesi kontrolu bisiklete cok yakın, yani motora daha hakimim.
2-Yakıt tüketimi daha az, 100km/3.27Lt
3-Yaklasık 1300TL daha ucuz. (koruma kıyafetlerine verebilirim bu farkı)
4-Yagmurlu havalarda yolun butun suyu camuru uzerinde. ayrıca rüzgarı cok hissediyorsun.
5-Gazı acıp hızlanmaya cok musait, amanın dedittirebiliyor.

Yamaha xmax 250cc
1-Durus oturusu çok rahat.
2-Ruzgarı, yoldaki yagmuru camuru hissettirmiyor gibi.
3-Bagajı torpido gözü çok faydalı. göstergesi, kalitesi üst düzeyde.
4-Yakıt tüketimi fazla 100km/3.94Lt
5-Dengesi farklı, bacakları kullanamıyorsun taburede sürüyor gibisin, yani yabancısıyım. Motor freni yok gazı kestinmi frene asılman lazım.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Merhaba herkese,
Malum trafik, benzin, toplu tasımadaki sıkıntılar derken, motosiklet dünyasına yaklasık 1 ay once ehliyetime A2'yi ekleyerek girmiş bulunmaktayım. İstanbul kozyatagı-balmumcu arası işe giderken kullanmayı dusunuyorum.
Ne tarz bişey almalıyım derken burada cbr125r, cbr250r ve maxi scooter klasmanından yamaha xmax250cc forumlarını inceledim. cok guzel paylasımlar vardı bana baya faydası oldu ve kendimce artı ve eksilerini asagıda toparladım. Boyum 1.90 - 88 kiloyum. Sizlerle de paylasayım istedim. Yorumlarınız olursa sevinirim :)

Honda CBR 250cc
1-Dengesi kontrolu bisiklete cok yakın, yani motora daha hakimim.
2-Yakıt tüketimi daha az, 100km/3.27Lt
3-Yaklasık 1300TL daha ucuz. (koruma kıyafetlerine verebilirim bu farkı)
4-Yagmurlu havalarda yolun butun suyu camuru uzerinde. ayrıca rüzgarı cok hissediyorsun.
5-Gazı acıp hızlanmaya cok musait, amanın dedittirebiliyor.

Yamaha xmax 250cc
1-Durus oturusu çok rahat.
2-Ruzgarı, yoldaki yagmuru camuru hissettirmiyor gibi.
3-Bagajı torpido gözü çok faydalı. göstergesi, kalitesi üst düzeyde.
4-Yakıt tüketimi fazla 100km/3.94Lt
5-Dengesi farklı, bacakları kullanamıyorsun taburede sürüyor gibisin, yani yabancısıyım. Motor freni yok gazı kestinmi frene asılman lazım.

Scooter ile ss kıyaslamak mantıklı değil pek. Tamamen farklı dinamikler. Boy ve kilo olarak iki motosiklet te yeterince iri olmasına karşın ilerde daha cüsseli birşey isteyebilirsin. Benim kilo 75 boy 171 cbr bana bile bisiklet gibi gelmeye başladı. Tabii bunun daha çok tecrübe ile alakası var boydan ziyade. Benim tavsiyem konforuna düşkünsen scooter, zevkine düşkünsen ss, ikisinin ortası birşey olarak ta ufak çaplı touring yakını inazumayı düşünebilirsin.

Ancak herşeyden önce motosikletin bir tutku olduğunu, önce ihtiyaç diye yola çıkanların bile bu tutkuya kendini kaptırdığını bilmen gerek :)

Cbr 250r başlangıç motorları arasında son hız olarak olmasa da hızlanma ve tork olarak en iyilerinden. Ancak tek silindir olması nedeni ile biraz titreşim var.

Sonuç olarak neye karar verirsen ver aramıza hoşgeldin.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
yağmur çamur uğraşmayım diosan kışın rahat etmek için scoter maxı mini bilmem yazın cbr250r
kış için eski yolda bırakmayacak bir scoter yaza bir motorsiklet tavsiye ederim 365 gün binebilirsin bu şekilde
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdan:) Bana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar :D
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdan:) Bana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar :D
uzun yolculuklarda air hawk 2 kullanıyorum..uyuşma gibi şikayetlerimi kaldırdı,yoldaki darbeleri absorbe ediyor,
sele üzerinde hareket etsen dahi yeniden şekil alıyor,sertliğini ayarlayabiliyorsun,tabanı kaymıyor ve sele üzerinde sabit duruyorsun,
ısı iletkenliği jel ve süngere göre çok daha az olduğundan,soğuk havalarda sıcak,
sıcak havalarda soğuk hissediliyor
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
uzun yolculuklarda air hawk 2 kullanıyorum..uyuşma gibi şikayetlerimi kaldırdı,yoldaki darbeleri absorbe ediyor,
sele üzerinde hareket etsen dahi yeniden şekil alıyor,sertliğini ayarlayabiliyorsun,tabanı kaymıyor ve sele üzerinde sabit duruyorsun,
ısı iletkenliği jel ve süngere göre çok daha az olduğundan,soğuk havalarda sıcak,
sıcak havalarda soğuk hissediliyor
Baktım biraz müthiş gerçekten ama o fiyat etiketi yok mu :D işte o çok acayipmiş :santa:
 
Katılım
14 Eki 2013
Mesajlar
5
Scooter ile ss kıyaslamak mantıklı değil pek. Tamamen farklı dinamikler. Boy ve kilo olarak iki motosiklet te yeterince iri olmasına karşın ilerde daha cüsseli birşey isteyebilirsin. Benim kilo 75 boy 171 cbr bana bile bisiklet gibi gelmeye başladı. Tabii bunun daha çok tecrübe ile alakası var boydan ziyade. Benim tavsiyem konforuna düşkünsen scooter, zevkine düşkünsen ss, ikisinin ortası birşey olarak ta ufak çaplı touring yakını inazumayı düşünebilirsin.

Ancak herşeyden önce motosikletin bir tutku olduğunu, önce ihtiyaç diye yola çıkanların bile bu tutkuya kendini kaptırdığını bilmen gerek :)

Cbr 250r başlangıç motorları arasında son hız olarak olmasa da hızlanma ve tork olarak en iyilerinden. Ancak tek silindir olması nedeni ile biraz titreşim var.

Sonuç olarak neye karar verirsen ver aramıza hoşgeldin.

Oncelilke hosbulduk tesekkurler.
Konfor mu zevk mi tespiti cok dogru. Bende bu motorları bayide denerken biri sanki mercedes, digeri tek kapı spor araba gibi demiştim :) inazuma çift silindiri ve konforuyla doğru bir motor ama onun tasarımına ısınamadım. Honda kızıltoprak mototal'da bana en uygunu honda NC700SA dediler ama once tecrube kazanmam lazım. Cocuklugumdan beri bisiklet kullandıgım için sürüş ve denge olarak Cbr'ı kendime yakın görüyorum. scooter'ın dengesi bana yabancı ama onunda artı guzel ozellikleri kafamı karıştırıyor işte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdan:) Bana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar :D

ilk zamanlar yagmur camurda pek kullanmayı düşünmüyorum zaten, once biraz pişelim :) daha evelki yazdıklarında balmumcuda vites atamadıgından bahsetmşsin o sorunu cözebildin degilmi? o yokuslar gözümü korkutmuyor degil :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
O kadar yağmur çamur olmuyor cbr'da... Ben yağmurda da kullanıyorum, hiç öyle aman aman bir ıslanma vakam olmadı. Gazı açınca da kopup gitmiyor, insanı çılgınlığa teşvik eden bir yapısı yok bana göre. Lastiği değiştir 4 mevsim kullan. Ben çok memnunum motorumdan:) Bana göre tek eksisi uzun yolda kıç nakli ihtiyacı hissettirmesi. O da bir sele değişimine bakar :D
Abi naptın nemin üzerinden geçsem paçalarım çamur oluyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst