- Katılım
- 3 Ocak 2012
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #81
Çok teşekkür ederim inşallah size de nasip olur...ellerinize sağlık süper bir gezi olmuş bir niyetlensem neler olucak ben gezmiş kadar oldum
Çok teşekkür ederim inşallah size de nasip olur...ellerinize sağlık süper bir gezi olmuş bir niyetlensem neler olucak ben gezmiş kadar oldum
harika gezi müthiş yerler süper süper paylşaımınızi çin teşekkürler
çok güzel bir gezi olmuş. paylaşım için teşekkürler,ellerinize sağlık.
şahsen benim dikkatimi, anadolu insanının sıcaklığı,misafirperverliği,yardımseverliği çekti.zaten bilinen birşeydide bikez daha görmüş olduk. kim ne derse desin ,biz eşsiz bir milletiz.
Güzel yorumunuz için çok çok teşkkürler,sağlık sorunlarınız için gerçekten üzüldüm Allah şifa versin inşallah en kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz...Helal Olsun size arkadaşlar.
Şuan yaşım 41 22 yaşında evlenmiş 22 yaşında baba olmuşbirisi olarak hemen heme türkiyenin sahil kısmındaki heryerini gezdim ama emin olun Bu yaşıma kadar geçen süreçteki tek hayalim. sizin gibi iki kafadar arkadaşlar iki motor Böyle bir seyahat etmek oldu. Şuan sağlık sorunlarından Haftasonları motora binmeyi bile ertelediğim anlar oluyor
Ne Mutluki sizer bu güzel seyehatleri gerçekleştiriyor ve bizlerle paylaşıyorsunuz . Bu yüzden Önce Teşekkürler . SONRA TEKRAR HELAL OLSUN
![]()
Yorumunuz için çok teşekkürler...çok eğlenceli bir gezi olmuş emeğiniz için tesekkurler
Çok teşekkürler,aynen öyle ben salda gölüne bayıldım keşke orda olsaydınız tanışmak isterdim artık Allah izin verirse bidahakine diyelim o zaman...Mali_181Tebrikler dogrusu cok güzel bir gezi olmus okurken ben bike keyiflendimbu arada ben istanbulda yasiyorum aslen saldaliyim ramazan bayraminda ordaydim sizin konakladiginiz zamanda denk gelseydik sizi evde agirlamak isterdim
salda golüne hayran kalmamak elde degildimi
kazasiz belasız bur gezi olmus ensevindirici yanida bu olsa gerek tekrardan Tebrikler tekrarini dilerim. .
sonuna kadar inceledim öncelikle paylaşımınız için teşekkür eder cesaretinizden dolayıda tebrik ederim mükemmel bir gezi olmuş. Bende aynı model aynı renk tvs apache kullanıcısıyım. bir sorum olacaktı tvs apachenin lastikleri orjinal lastikler mi? bu gezi boyunca yorumunuz ne olurdu lastikler hakkında iç lastikli bi lastikle böyle bir geziye çıkmanın sıkıntısı oldumu?
Tatil böyle olur. Tebrikler. Paylaşım için teşekkürler.
Kismet seneye bende f650gs alip memlekete dogru yola cikmayi düşünüyorum belki denk geliriz yollardayaylaya cikabilseydiniz oranın manzarasi fena ehbide karpuz peynir bide ufak actinmi doyum olmaz
![]()
Vaaayyy Batu'm benim eyvallah kardeşim tabi tabi tanışabiliriz ama bu sefer bi Gürcistan yapar geliriz heraldeMehmet abi hayranınım, bir imza lütfen! Tanışabilir miyiz?!![]()
![]()
Çok çok çok teşekkürler inşallah yolum oralara düşerde tanışma fırsatı yakalarız...mehmet ali kardeşim en sevdiğim ve çok istediğim türden bi gezi yapmışsınız.. teker nereye dönerse misali...
anladığım kadarıyla salda gölü, ve festivaller planın içinde idi ...
bende burdurdan mesut (nickimde yazıyor sanırım) yolun buralara düşerse haberim ola da tanışalım..
tekerinizi aynı zamanda gönüllere sürmüşssünüz... tebrik ederim....
onca zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için de ayrıca teşekkürler......