- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
subhanallah.
Kazasız belasız süüşler dilerim.Güle güle kullanın.Bu arada bu rengi Türkiyede ilk kez görüyorum.Kırmızı çok yakışmış bu motosiklete.
125 cc den 125 cc ye geçmen saçma olmuş biraz. Cbr 250 almalıydın bana kalırsa