Honda CBR'ım gelmiş kutu açılımı bol resimli :)

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Kırmızı olsun 5 lira fazla olsun diyenlerdenim... hayırlı olsun.. kazasız kullanman dileklerimle...
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
174
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz kullanman dilegi ile :) birsey soracagim ayrica, su motoru muhafaza eden profili istesek alabiliyormuyuz firmadan???
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Demek 50.000 km boyunca 80-100 km hızlarda seyretmekten sıkıldın. Artık 100 km hızın üzerine çıkayım dedin. :)
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Kazasız belasız süüşler dilerim.Güle güle kullanın.Bu arada bu rengi Türkiyede ilk kez görüyorum.Kırmızı çok yakışmış bu motosiklete.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
kıvrak motor honda da bende vitrindeki crf yi begenmiştim

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
125 cc den 125 cc ye geçmen saçma olmuş biraz. Cbr 250 almalıydın bana kalırsa
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
125 cc den 125 cc ye geçmen saçma olmuş biraz. Cbr 250 almalıydın bana kalırsa

Cc büyütmek gibi niyetim yok benim için yakıt önemli. 250 olan cbr da çok seri değil. Kasalarıda aynı nerdeyse, 11.000tl ye cbr 250 ye parada vermem. Commuterden süper sporta geçiş amaç burada.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
125cc 13 beygir, 250 cc 26 beygir. kasaları aynı ama performans ciddi fark ediyor. Yakıtları arasında da çok büyük fark yok. 125 tabii ki daha az yakar ama 2 kat oranında değil.
Lastik ebatları sayesinde yol tutuşu daha iyidir 250'nin.

Seçiminizi yargılamıyorum yanlış anlamayın, güzel bir seçim yapmışsınız. Güle güle kullanın. Kendimi yerinize koyduğumda, sıfır 125 yerine az kullanılmış 2. el 250 tercih edebilirdim.

Şahsen bir daha 125 cc motor almam ben.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
125liğe 250 nin egzozu takmışlar kazasız belasız kullan bir daha sorayım 250 mi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst