125liğe 250 nin egzozu takmışlar kazasız belasız kullan bir daha sorayım 250 mi![]()
250 egzoz daha uzun google amcaya sorabilirsin. Resimleri incele
Nerenle bakıyon anlamadımki eski kasa cbr lara bakıyon sen. Al bakben benzetemedim valla 250 gibi duruyor
125
https://www.google.com.tr/search?q=...lere-katlabilen-plakalik-pmu8919.html;800;551
250
http://www.google.com.tr/imgres?img...=lb5KUrGvFomV7Qb264GIDg&sqi=2&ved=0CCsQ9QEwAA
bu motora kırmızı feci yakışmış ya
hayırlı olsun.
bu arada hondanın sitesinde kırmızı yok, globalde satılıyor .
bu fikirle yola çıkarsak cbr250r ın da kırmızısını getirirler mi sizce?
Hayırlı olsun dostum oncelıkle . 125 lik seçimini bütceden dolayımı yaptın dostum yoksa 250 lik almadan oncede bıraz 125 mı sureyım dıye dusundun sora bılırmıyım sakıncası yoksa