Honda CBR'ım gelmiş kutu açılımı bol resimli :)

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin.Ybr kırmızıydı buda kırmızı gayet güzel :) Ybr leri sattık he :p
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Nerenle bakıyon anlamadımki eski kasa cbr lara bakıyon sen. Al bak

http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=super-sport-cbr-125-r&page=Genel-Bakis

http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=supersport-cbr250r&page=genel-bakis
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
bu motora kırmızı feci yakışmış ya :)

hayırlı olsun.

bu arada hondanın sitesinde kırmızı yok, globalde satılıyor .

bu fikirle yola çıkarsak cbr250r ın da kırmızısını getirirler mi sizce?
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
bu motora kırmızı feci yakışmış ya :)

hayırlı olsun.

bu arada hondanın sitesinde kırmızı yok, globalde satılıyor .

bu fikirle yola çıkarsak cbr250r ın da kırmızısını getirirler mi sizce?

Honda sitesi sadece fiyat güncelliyor bi işe yaradığı yok. Arayıp aormak lazım bayileri kırmızı 250r gelırmı dıye.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Kazasiz belasiz guzel gunlerde kullanin.
Soyle kutusunu benim acabilecegim bi motorum olmadi yav daha :bounce:
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Vites geçişlerinde çat diye ses geliyor. Acaba neden
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
190
Motosikleti
Cbf 150
Arkadaş güle güle kullan 250 lik diyenlere kulak asma. Motorun 2. elde değer kaybetmeyen güzel bi motor. 1-2 sene binip yine değerinde satıp istediğin motoru alır kullanırsın. Tabi temiz kullanırsan demiyorum sıfır almışsın ben kıyamam şahsen :)
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Hayırlı olsun dostum oncelıkle . 125 lik seçimini bütceden dolayımı yaptın dostum yoksa 250 lik almadan oncede bıraz 125 mı sureyım dıye dusundun sora bılırmıyım sakıncası yoksa
 
Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
7
hayırlı uğurlu olsun senin motor hakkında ki yorumların nasıl
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Hayırlı olsun dostum oncelıkle . 125 lik seçimini bütceden dolayımı yaptın dostum yoksa 250 lik almadan oncede bıraz 125 mı sureyım dıye dusundun sora bılırmıyım sakıncası yoksa

125 lik veya 250 benım için farklı değil ıkısının sesıde fıtıfıtı çıkıyor. Direk yzf R6alırım 2 sene kullanırım bunu
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
Ben aslında tricolor istiyordum ama siyaha yönlendirdiler. E madem kırmızı geliyor şaşılmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst