- Katılım
- 16 May 2012
- Mesajlar
- 38
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu katagoride en iyi seçim hangisi olur? Şuan kullandığım 150cc ve yükseltmek istiyorum bütçe 10-12.000 TL arasıdır.
Ortalama 2,8 litre ktm duke 200 sakin kullanımda daha da düşüyor![]()
en fazla 0.5 litre oynar. 250 cc makinalar ne kadar farkli yakit tuketebilir birbirinden?3.5- 4 litre olarak düşün yakit tuketimini.
10TL daha koy onun üzerine...
arkadaşlar bende piaggio x7 250 almayı düşünüyorum 2008 model 30 binde motor hakkında yorumlarınızı bekliyorum..![]()