İstanbul Park Pistine bisiklet kullanıcıları 6 Ekimde ücretsiz girebilecek.

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Intercity İstanbul Park Pist Günlerinin 5.si 6 Ekim Pazar tarihinde gerçekleştirilecek. "Caddelerde Olmaz Piste Gel" sloganıyla yola çıkılan ve 5.sini düzenlenecek organizasyon her geçen gün daha çok ilgi çekmekte ve birçok sürücüye güvenli ortamda araçlarını deneyimleme imkanı sunmakta.

Intercity İstanbul Park Pist Günleri etkinliğinde ilk defa olarak bisiklet kullanıcılarını da misafir ediyor olacak. Sabah saat 06:00 - 10:00 arası bisiklet kullanıcılarını pistte ücretsiz olarak ağırlanıyor olacak.

Bisikletini getiren herkese açık olacak etkinliğe tüm bisiklet kullanıcılarını Intercity İstanbul Park pistine bisikletleri ile girebilir.
 

Ekli dosyalar

  • istanbul-park-pist-gunu-2013.jpg
    istanbul-park-pist-gunu-2013.jpg
    48.3 KB · Görüntüleme: 15,316
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Geçen yarışta arkadaş keşke bir tur atabilseydik demişti, adamın duası mı kabul oldu ne :) , inşallah bizde oradayız Pazar günü, Turuncu eski KTM bisikletli olan benim.:bounce:
 
Katılım
13 Haz 2012
Mesajlar
40
bende gelmek istiyorum fakat nasıl gelicem tam bilmiyorum :) fatihte oturuyorum yol tarif edebilirmisiniz :) bide sitesine baktım 20 dk için 120 -180 lira gibi bi fiyat söz konusu bunlar bisiklet içinde geçerlimi ?
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Araçsız çok zor. Ancak sürerek gelinebilir.
Facebook da bisiklet grupları var, muthemelen sürerek gidecek olanlar vardır onlara katılabilirsin.
120 lira olan araba ve motosiklet için. Bisikletlere ücretsiz. Saat 06:00 - 10:00 arası.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Motosiklete pist gününü kapatan zihniyeti protesto için kaskım ve dandik bisikletimle oradayım..Benim canavarda bu :queen:
t06px.jpg
 
Katılım
13 Haz 2012
Mesajlar
40
Araçsız çok zor. Ancak sürerek gelinebilir.
Facebook da bisiklet grupları var, muthemelen sürerek gidecek olanlar vardır onlara katılabilirsin.
120 lira olan araba ve motosiklet için. Bisikletlere ücretsiz. Saat 06:00 - 10:00 arası.
TEŞEKKÜR EDERİM :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst