Benzine bir indirim daha geldi

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Benzine bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 8-9 kuruş indirim yapılacak.

REUTERS

http://ekonomi.milliyet.com.tr/benzine-indirim-geldi/ekonomi/detay/1767902/default.htm

Hayırdır bunların başına taşmı düştü ne oldu anlamadım fena zam gelecek gibi duruyor
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
seçimler yaklaşıyor ondan dolayı ama seçimden sonra yine acısını çıkartacaklar
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bana kalırsa kurban bayramından sonra iyi bir zam geçirirler :queen: Bayramlık indirim yapıyorlar :queen:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Fiyatları devlet belirlemiyor ki !
Petrol fiyatı dolar ve petrolün brend petrol müdür nedir onun varilinin fiyatı ile alakası var.
Kızılacak şey devletin petrol ürünlerinden aldığı vergi oranıdır. Niye zam yaptın diye yazıldığında komik oluyor.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Maliye bakani gecenlerde aciklama yapti.
Akaryakittaki verginin dusurulebilmesi soz konusu bile olamaz , ekonomimiz vergiye dayali ve boyle bir kalemin eksikligini kapaticak kaynak yok .
Didi.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Geçen sene yedek parça fiyatlarıyla bu sene çok farklı.Yurtdışı alışverişinde keşke geçen sene alsam dediğim parçaların fiyatları uçmuş.
Aslında fiyatlar aşağı yukarı aynı da, genede ufak bir zamlanma var, e dolarda uçtu yaktı bizi :pr:

Maliye Bakanıda tövbe.. ağzımı bozduracak şimdi.
Utanç tablosu şu benzin fiyatları.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
iyi bari depoyu fullemeye eriniyidum yarin fulliyim barii
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
Fiyatları devlet belirlemiyor ki !
Petrol fiyatı dolar ve petrolün brend petrol müdür nedir onun varilinin fiyatı ile alakası var.
Kızılacak şey devletin petrol ürünlerinden aldığı vergi oranıdır. Niye zam yaptın diye yazıldığında komik oluyor.

E peki bu petrolden dünyanın en yüksek vergisini alanda petrol şirketleri mi? Sen petrolden bu kadar çok vergi almasan kimse fiyat artırdığında laf etmeyecek zaten.
Dünya rekoru diyorum bak! Bizden sonra Norveç geliyor adamların milli geliri bizim resmi açıklanın (ki gerçekte öyle olmadığı hepimizin malumu) 5-6 katı. Bu insanlar ne kadar sövse hakkıdır.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Maliye bakani gecenlerde aciklama yapti.
Akaryakittaki verginin dusurulebilmesi soz konusu bile olamaz , ekonomimiz vergiye dayali ve boyle bir kalemin eksikligini kapaticak kaynak yok .
Didi.
Maça yemez tabi tatlı para yıllık 40 50 milyar tl.

E peki bu petrolden dünyanın en yüksek vergisini alanda petrol şirketleri mi? Sen petrolden bu kadar çok vergi almasan kimse fiyat artırdığında laf etmeyecek zaten.
Dünya rekoru diyorum bak! Bizden sonra Norveç geliyor adamların milli geliri bizim resmi açıklanın (ki gerçekte öyle olmadığı hepimizin malumu) 5-6 katı. Bu insanlar ne kadar sövse hakkıdır.

Hocam kalın yaptığım yer yanlış diyorum sadece
Fiyatı arttıran ile fazla vergi alanlar farklı kişiler. Petrol fiyatı şuan serbest isteyen zararına 1tl ye de satar.isteyen 10tl ye de satar.Bunun devlet ile alakası yok.
Alâka devletin soktuğu %60 üzerindeki vergi. Vergiler düşürülsün diye yazsın arkadaşlar buraya ben bu yazıyı yazmamış olurdum.
Ama devlet niye zam yaptı dersen hata düzeltmek için yazarım ki tepki vereceksek bile doğru kişiye tepki verelim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
e benzin ne zman 4 lira olacak...

haber ajanslarının şu başlığına bakın bu bile yalan dolan
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Zamla da mutlu olmaz, indirimlede bizim halkımız.
Hatta bedava yapsan altında birşey ararlar. :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maliye bakani gecenlerde aciklama yapti.
Akaryakittaki verginin dusurulebilmesi soz konusu bile olamaz , ekonomimiz vergiye dayali ve boyle bir kalemin eksikligini kapaticak kaynak yok .
Didi.

Memleketin gelir getiren bütün kurumları babalar gibi çatır çatır satılırsa tabiki kaynak olmaz.
Didim.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Memleketin gelir getiren bütün kurumları babalar gibi çatır çatır satılırsa tabiki kaynak olmaz.
Didim.

Bedavaya sattı sanki.
Bir zonguldak lı olarak ttk da çalışıp sabah kart bastıkdan sonra evine uyumaya giden binlerce lira maaş alan insanlar geliyor gözümün önüne.
Ziraat bankasında vergi dairesinde, telekomda çalışıp mesai saatinde örgü ören kadın geliyor gözüme..
Devletin bazı kurumlarında modeli 1960 küsür olan araçlara yapılan yedek parça ihaleleri geliyor gözüme.. motorlar şanzımanlar, onlarca adet.. 100 er takım piston segmanlar.. sırf bazı kişilerin ihalede cebine para girsin diye yapılan.. senin benim cebimden alınan vergilerden alınan.. adı ihale olduguna bakma.. malzemeyi verecek firmanın elinde olup eşe dosta kaşelettiği tekliflerin oldugu ihaleler..
Sizin bakış açınız farklı oldugu icin göremezsiniz.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
bizim gibi devletin malı deniz yemeyen keriz mantığındaki.topluma devlet kurumu gerekmez.
bu konuda bir başka durum daha var asıl mesele şu. vergisini vermeyenler yüzünden devlet direk alabileceği paraya yöneliyor.
devletin ticaretçi yönü olmaz. öncü olur özel sektörü destekleyerek istihdamı arttırır. fakat tüccar değildir.
görevi denetim ve düzenin sağlanmasıdır. bu sebeple devlet kurumları gerekirse halkın menfaatine zarar edecek şekilde de hareket eder.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Maliye bakani gecenlerde aciklama yapti.
Akaryakittaki verginin dusurulebilmesi soz konusu bile olamaz , ekonomimiz vergiye dayali ve boyle bir kalemin eksikligini kapaticak kaynak yok .
Didi.
sevgili kardeşim madem devletin ekonomisi vergiye dayalı o zaman buradan sesleniyorum devlet yetkililerine herkesden alsınlar şu vergi denilen zıkkımı.
devletin tek bildiği garibanın sırtına çökmek ,belini bükmek.belli bölgelerden vergi alır başka bölgeler de ne elektirik öder ne de su .insanını kazanalım diye trafik cezası kesil[e]meyen yerler var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst