35 Gün Hayaller Gerçek Oldu (Bol Fotoğraflı)

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Dostum ybr var bende ama apache alsam uzun yok icin iyi olurmu ya ben apacheyi cok seviyom ama bilmedigim icin kararsizim.
Apache güzel motor titriyor diyenler ama sürücü kısmı çok titremiyor ben seviyorum apacheyi cbr ile arkasında hiç sıkılmadan yol alıyorum kaslı-güçlü-sağlam bir motor maşşallah
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Para pul içinde fakir bir hayat sürenlerin hiç bir zaman yaşayamayacağı anlayamayacağı mükemmel bir gezi olmuş çok şanslısınız çok kıskandım!!
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili mehmet ve cem gerçekten harika bir gezi yapmışsınız ve motorlarınızda kafalarınızda çok iyi uymuş anlaşılan: Yamanlarda karşılaşıp şahsen de sizlerle tanışma fırsatım oldu inşallah daha uzun daha güzel gezilerinizi zevkle izleriz her şey gönlünüzce olsun :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
karşıyakayı görünce burnum direği sızladı gece gece :(

Tebrikler harikasınız
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Yazınızın tamamını okudum.

Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş.

Hep hayalini kurarım böyle bir gezinin.

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Güzel yorumlar ve iyi dilekler için çok çok teşekkürler...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
çok güzel ve çok zevkli bir gezi olmuşa benziyor,önemli olan sizin eğlenerek, geziyi kazasız belasız bitirmiş olmanız.çok güzel fotolar var,geziyi çok beğendim,paylaşım için size teşekkürler, ve diyelimki daha nice kazasız gezi dileklerimle hoşçakalın saygılar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kanka delikanlı gibi 35 günün hepside elizabeth mi geçti :queen:
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
kanka delikanlı gibi 35 günün hepside elizabeth mi geçti :queen:

bahsettigin şey bumudur 35 gün az degil haaa özele giriyoruz ama satoyama işin can alıcı sorusunu sormuş bikere yapıcak bişey yok :queen:konu abuk sabuk bi yere sapmasa bari stop:thumright

http://www.youtube.com/watch?v=IXKhyFsqZM4
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Olum kafanız başka bişeye calışmıyo mu :p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şaka bi yana tam deli işi ha :) Knidos'a 2008'de motorsuz gittim, sonra çok üzüldüm İstanbul'dan motorla gitmediğime :pr: O zamanlar acemiydim gerçi :) Çok güzel olmuş şahane de olmuş tamam mı, inşallah daha güzellerini de yaparsınız :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bahsettigin şey bumudur 35 gün az degil haaa özele giriyoruz ama satoyama işin can alıcı sorusunu sormuş bikere yapıcak bişey yok :queen:konu abuk sabuk bi yere sapmasa bari stop:thumright

http://www.youtube.com/watch?v=IXKhyFsqZM4

tabiki 35 gün az değil. 5 gün kamp yapıyoruz cacık oluyoruz. helal olsun. :)
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
324
Mukemmel olmuş arkadaşlar. Sunum da gezi kadar iddialı elinize emeginize saglik.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
tebrikler...o kadar gece çadır kur, kaldır gerçekten sabır ister:)
darısı daha uzununa diyicem ama 1 ay yapmışınız zaten, daha ne uzunu olacak:)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
kanka delikanlı gibi 35 günün hepside elizabeth mi geçti :queen:

Ha ha ha :D nie yaramızı deşiyosun :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

Şaka bi yana yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar hiç durmadan çadır toplayıp kurmak zor oluo ama bi zaman sonra çadır 2 dakikada kurulup toplanıo :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Denizle doğayla tarihle dolu süper bi gezi yapıp fotolar ve anlatım ilede ortaya harika bir paylaşım çıkarmışsınız tebrikler :rendeer: Anlatım ve paylaşım içinse ayrıca emeğinize sağlık :cat: :rendeer:

Baraka koyuna sizde apachenin eski yağınımı bıraktınız yoksa :cherry:

Maden koyunda terk edilmiş dediğiniz araba o görünen beyaz araçmı :silent: daha iş görürmüş o yafs :p

Sonuç olarak okurken bu kadar keyif aldığıma göre sizin aldığınız hazzın tarifi mümkün değildir eminim :cat: HELAL OLSUN :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Denizle doğayla tarihle dolu süper bi gezi yapıp fotolar ve anlatım ilede ortaya harika bir paylaşım çıkarmışsınız tebrikler :rendeer: Anlatım ve paylaşım içinse ayrıca emeğinize sağlık :cat: :rendeer:

Baraka koyuna sizde apachenin eski yağınımı bıraktınız yoksa :cherry:

Maden koyunda terk edilmiş dediğiniz araba o görünen beyaz araçmı :silent: daha iş görürmüş o yafs :p

Sonuç olarak okurken bu kadar keyif aldığıma göre sizin aldığınız hazzın tarifi mümkün değildir eminim :cat: HELAL OLSUN :rendeer:
Aynen eski yağ orda :) ve evet araba o resimdeki araba kesinlikle iş görür...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst