Cem ve Yeni Motoru Fazer

Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
140
Kardeşim maddi durumum olsa senin hysoung'u isteyecektim ama maddi durum iyi değil :D Ama gelecek planlarım arasında senin izlediğin sıra var hysoung ve sonra fazer ama kırmızı:D Tekrar hayırlı olsun kardeşim. Artık büyük motoru da aldın gezilerde yolun Ankara'dan geçer elbet :p
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kardeşim maddi durumum olsa senin hysoung'u isteyecektim ama maddi durum iyi değil :D Ama gelecek planlarım arasında senin izlediğin sıra var hysoung ve sonra fazer ama kırmızı:D Tekrar hayırlı olsun kardeşim. Artık büyük motoru da aldın gezilerde yolun Ankara'dan geçer elbet :p

Rizeye akrabalarımın yanına ve validenin yanına gidicem seneye büyük konuşmıyım ama karadeniz turu yapacagım kafaya koydum :) ilk izmir ankara.. ankarada 2 gün kaldıktan sonra sinop sinoptanda rizeye dogru.. :)

vallaha hyosung temizi artık 2011den başlamak lazım almak için umarım durumu düzeltip istedigin motorları alırsın :)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Bmw. 1150 gs. Den daha güzel ve. Harika motor almışsın.


BMW. ALMAMAK. LA. DOĞRU. KARAR. ALMİŞSİN. :cat:
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Hayırlı olsun , Çok şık duruyor , kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Vayy kardeşime bak hele :) :cat: Hayırlı olsun kardeşim benden hızlı çıktın hala bulamadım bi fz6 darısı başıma artık :cherry: Bu arada makina dediğin kadar varmış çok beğendim umarım hiç üzmez seni kazasız belasız ve bol eğlenceli sürüşler dilerim :) ha unutmadan izmir'de karşılaman ve yardımların için tekrar çok tsk ederim kardeşim :cherry:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Mutlu etsin seni çok güzel bir motor..Tadını çıkarman ve bol km yapman dileğiyle:)
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
113
Biran kendi hikayemi okuyorum gibi hissettim.

Bende ilk cbr 125 le başladım. Ondan sonra mct 250 ve gt250R geldi. Ve en sonunda fazer'ıma kavuştum. :)

Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. :rendeer:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bmw. 1150 gs. Den daha güzel ve. Harika motor almışsın.


BMW. ALMAMAK. LA. DOĞRU. KARAR. ALMİŞSİN. :cat:

bende mantıklı bir karar verdigime inanıyorum bmw gs pek sürmedim fakat ögrenci adamın bütçesinide şimdilik aşar :)

ilerde bakalım evlendigimde falan daha çok düşünüyorum :)

---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

Vayy kardeşime bak hele :) :cat: Hayırlı olsun kardeşim benden hızlı çıktın hala bulamadım bi fz6 darısı başıma artık :cherry: Bu arada makina dediğin kadar varmış çok beğendim umarım hiç üzmez seni kazasız belasız ve bol eğlenceli sürüşler dilerim :) ha unutmadan izmir'de karşılaman ve yardımların için tekrar çok tsk ederim kardeşim :cherry:

Vay vay vay :) döndünmü memlekete :) sagolasın abi çok teşşekkür ederim sen ne yaptın buldunmu fz6 ?

birdaki izmire geldiginde fz6yla beklıyorum :)

birde birşey yapamadımki abi tek yararım aslan ustaya götürmemiz oldu sen kusura bakma asıl birdakine telafi ederim :)

makina güzel ya fotolardan daha iyi hatta bazen çevremdekilere hatta sıfır aldım diyorum vaybe diyorlar ehehehe :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Kazasız belasız, maşallah. Güzel bi merdiven çıkış olmuş, özendim.

Arka frenine çok dikkat et, kronik kitlenme sorunu var.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Evet kardeşim döndüm D.bakırdayım :) yok yav daha bulamadım arayışlardayım bakalım hayırlısı:pale:
inşallah kardeşim bidaha gelidiğimde kapışırız :) :wiinkk:
ustaya götürmen yeterli oldu arttı da sen yardımcı olmasan ben fark edemezdim o hasarı 800 tl ye bana mal olacaktı neyse sağlık olsun diyelim tekrar hayırlı olsun nazar değmesin diyelim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun Cem, motor çok güzelmiş. Fazer'ları sevmesem de bu mavi bir başka güzel geldi... :)

Anlatım da güzel :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kazasız belasız, maşallah. Güzel bi merdiven çıkış olmuş, özendim.

Arka frenine çok dikkat et, kronik kitlenme sorunu var.

uyanırız için çok teşekkür ederim :) hyosungun arka frenınden sonra fazerin arka freni melek gibi geliyor :)

hyosung daha çabuk kitliyordu ben aslında begendim arka frenini nıfjın kaliper ve brembo fren pompası var biraz güçlü gelmiş fakat kitlendigi seviyeyi bulup boş alanda alıştırma yapmam gerek.

---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

Hayırlı olsun Cem, motor çok güzelmiş. Fazer'ları sevmesem de bu mavi bir başka güzel geldi... :)

Anlatım da güzel :)

Anlatım olayını seviyorum çok daha uzun bir yazı yazabilirdim fakat burda okuyucuyu sıkmama faktörünüde düşündüm :)

vallaha bende nasıl tutturdum bir bilsen lacivert siyah şase diye :)

teşşekür dostum iyi dileklerin için..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Hocam kazasız belasız keyifli mutlu sürüşler yeni motorunla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst