- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 2012 model 04.28.2012 ilk trafık cıkıslı 7 bın km de ılk motorumu aldım hayırlısıyla.sımdı sorum su motorun 2015 e kadar muaynesı var sıgortası 04.28.2013 te bıtmıs durumda yanı 5 ay kadar gecmıs motoru daha ustume almadım sımdı bu sıgortanın cezası varmı ? ben ustume alırken benı etkılermı? çocuga dedım bu motorun sıgortaı bıtmıs czası nolucak dedım oda dedıkı cezası yok sen sadece ustune alıcaksın yada ustune yaptıracaksın dedı sımdı bız notere gıdınce bı sorun olmadan halledebılırmıyız işlemlerı? umarım anlatmısımdır durumu ve bu ustume alma işlemı bana nekadarra patlar toplamda?edırne merkezdenım