Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu aralar gidonlar değere bindi :D

Valla sorma ne iş anlamadım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

Gidon yükseltme ve yakınlaştırma için güzel bir calışma :)

1267788_161899907339636_1193204076_o.jpg


1278968_161900184006275_1591979427_o.jpg


1172701_161900310672929_500208392_o.jpg


1255177_161899817339645_1096508599_n.jpg
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
25
Herkese selamlar :) 2006 model hyosung gt 250 sahibiyim 2 aydır güzel bi birlikteliğimiz var ancak km den dolayı malum değişmesi gereken parçalar var artık..
Debriyaj balatası debriyaj teli gibi parçalara ihtiyacım var yedek parça temini ni nerelerden yapıyosunuz acaba ?
Google a yazınca karşımıza çıkan 2-3 büyük site var ancak fiyatlar anormal. değerinin çok üstünde rakamlarla satılıyor. bi debriyaj teli için bile 40 tl diyor öneriniz varmı ?

Birde lastik değiştirmeyi düşünüyorum kullanıp memnun kaldıklarınız 300-600 tl arası set lastikler varsa öneri almayı çok isterim.

Herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Herkese selamlar :) 2006 model hyosung gt 250 sahibiyim 2 aydır güzel bi birlikteliğimiz var ancak km den dolayı malum değişmesi gereken parçalar var artık..
Debriyaj balatası debriyaj teli gibi parçalara ihtiyacım var yedek parça temini ni nerelerden yapıyosunuz acaba ?
Google a yazınca karşımıza çıkan 2-3 büyük site var ancak fiyatlar anormal. değerinin çok üstünde rakamlarla satılıyor. bi debriyaj teli için bile 40 tl diyor öneriniz varmı ?

Birde lastik değiştirmeyi düşünüyorum kullanıp memnun kaldıklarınız 300-600 tl arası set lastikler varsa öneri almayı çok isterim.

Herkese kazasız sürüşler

Sava nın lastiklerine bak , zenon ve chronix kullanıyor memnunlar. Bende bir sonraki motoruma sava enduro lastikleri düşünüyorum. Marka bir lastikten yarı yarıya daha ucuz.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Tamam bakıcam teşekkür ederim. Yedek parça teminini nerden yapıyosunuz peki ?

Şimdiye kadar herhangi bir yedek parça ihtiyacım olmadı ancak kaynaklar belli. Debriyaj baltası ve teli alacaksanız internette bulduğunuz fiyatlar aşşağıı yukarı aynıdır. Çok da ucuz bişeyler bulamazsınız zaten bulsanızda işe yaramaz. Alternatif olarak hyosungsource.com adresine bakabilirsiniz.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
25
Şimdiye kadar herhangi bir yedek parça ihtiyacım olmadı ancak kaynaklar belli. Debriyaj baltası ve teli alacaksanız internette bulduğunuz fiyatlar aşşağıı yukarı aynıdır. Çok da ucuz bişeyler bulamazsınız zaten bulsanızda işe yaramaz. Alternatif olarak hyosungsource.com adresine bakabilirsiniz.

bi debriyaj balatasına 170 tl vermek insana koyuyo doğal olarak :)

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
iyi geceler arkadaşlar. elimde bazı hyosung parçaları mevcut
ev taşıyacağım için bitirmek istiyorum

kalan parçalar ve düşündüğüm fiyatlar

ön arka komple fren sistemi sorunsuz (ön üst merkez mevcut değil ) 200 tl
ön arka jantlar hatasız darbesiz lastikler ve disklerle birlikte 400 tl
ön amörtisorler sorunsuz komple 400 tl (sıfırı 2-3 bin tl idi yanlış hatırlamıosam )
şasi 200 tl
konjektör 60 tl
elektrik tesisatı 90 tl
ayaklıklar tane 30 tl
arka maşa 75 tl
depo 200 tl elden geçmesi gerekir
grenajlar tanesi 50 tl ufak tefek sorunları var
stator 100 tl
volan 120 tl
otomatik gergi 40 tl 1adet kaldı
gergi kılavuzları tanesi 15
eksantrik milleri tanesi 50 .2 adet kaldı
radyatör 75 tl catlak patlak yok
şanzıman 200 tl sorunsuz
krank tek kolu arızalı 150 tl
dijital gösterge 250 tl
sol motor kapağı 90 tl
yakıt pompası 50 tl
bobin tanesi 40 tl
arka stop 30 tl
bir adet cok hafif hasarlı üst kapak var , rektefecinin kolaylıkla halledebileceği bişey olduğunu düşünüyorum 120 tl
subap kapakları 50 tl

ve envayi çeşit ıvır zıvır
alışverişi sahibinden.com get sistemi veya direk havale ile yapabiliriz .

Merhabalar gösterge ile ilgilenıyorum da benım motor 2010 model comet uyumlu olur mu sattıgınız motorun model yılı, modeli nedir ?
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Arkadaşlar elinde gidonu tutan kelepçelerden olan var mı ? Bana lazım olan alt kısımdaki 2 tanesi.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
GT250R Gidon yükseltme projemin detayları

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/122357-hyosung-gt250r-gidon-yukseltme.html
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu kadar hızlı beklemiyordum halil valla helal olsun super olmuş ;) birde tur camı taktı mı tadından yenmez ;)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Bu kadar hızlı beklemiyordum halil valla helal olsun super olmuş ;) birde tur camı taktı mı tadından yenmez ;)

1 günde, hatta yaklaşık 6-7 saatte falan herşeyi tamamladım :) Bütün parçalar hazırdı sadece birleştirmesi kalmıştı. Ufak tefek bir kaç hesap, planlamadan sonra hemen başlayıp bitirdik.
Ben cama dokunmamak için araya yükseltici koydum sen cam tak diyorsun :) Racing motorlarda öyle tur camı falan yokta cam difizörü takılabilir ama benim öyle bir planım yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst