- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Bu aralar gidonlar değere bindi![]()
Valla sorma ne iş anlamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
Gidon yükseltme ve yakınlaştırma için güzel bir calışma
Bu aralar gidonlar değere bindi![]()
Herkese selamlar2006 model hyosung gt 250 sahibiyim 2 aydır güzel bi birlikteliğimiz var ancak km den dolayı malum değişmesi gereken parçalar var artık..
Debriyaj balatası debriyaj teli gibi parçalara ihtiyacım var yedek parça temini ni nerelerden yapıyosunuz acaba ?
Google a yazınca karşımıza çıkan 2-3 büyük site var ancak fiyatlar anormal. değerinin çok üstünde rakamlarla satılıyor. bi debriyaj teli için bile 40 tl diyor öneriniz varmı ?
Birde lastik değiştirmeyi düşünüyorum kullanıp memnun kaldıklarınız 300-600 tl arası set lastikler varsa öneri almayı çok isterim.
Herkese kazasız sürüşler
HGS etiketi dikkatimi çekti o noktadan okutmakta problem yaşadınız mı hiç?
Sava nın lastiklerine bak , zenon ve chronix kullanıyor memnunlar. Bende bir sonraki motoruma sava enduro lastikleri düşünüyorum. Marka bir lastikten yarı yarıya daha ucuz.
Tamam bakıcam teşekkür ederim. Yedek parça teminini nerden yapıyosunuz peki ?
Şimdiye kadar herhangi bir yedek parça ihtiyacım olmadı ancak kaynaklar belli. Debriyaj baltası ve teli alacaksanız internette bulduğunuz fiyatlar aşşağıı yukarı aynıdır. Çok da ucuz bişeyler bulamazsınız zaten bulsanızda işe yaramaz. Alternatif olarak hyosungsource.com adresine bakabilirsiniz.
ilanlarda gördüm fakat bütcemi aşiyor.
5000-6000 arası düşünüyorum
iyi geceler arkadaşlar. elimde bazı hyosung parçaları mevcut
ev taşıyacağım için bitirmek istiyorum
kalan parçalar ve düşündüğüm fiyatlar
ön arka komple fren sistemi sorunsuz (ön üst merkez mevcut değil ) 200 tl
ön arka jantlar hatasız darbesiz lastikler ve disklerle birlikte 400 tl
ön amörtisorler sorunsuz komple 400 tl (sıfırı 2-3 bin tl idi yanlış hatırlamıosam )
şasi 200 tl
konjektör 60 tl
elektrik tesisatı 90 tl
ayaklıklar tane 30 tl
arka maşa 75 tl
depo 200 tl elden geçmesi gerekir
grenajlar tanesi 50 tl ufak tefek sorunları var
stator 100 tl
volan 120 tl
otomatik gergi 40 tl 1adet kaldı
gergi kılavuzları tanesi 15
eksantrik milleri tanesi 50 .2 adet kaldı
radyatör 75 tl catlak patlak yok
şanzıman 200 tl sorunsuz
krank tek kolu arızalı 150 tl
dijital gösterge 250 tl
sol motor kapağı 90 tl
yakıt pompası 50 tl
bobin tanesi 40 tl
arka stop 30 tl
bir adet cok hafif hasarlı üst kapak var , rektefecinin kolaylıkla halledebileceği bişey olduğunu düşünüyorum 120 tl
subap kapakları 50 tl
ve envayi çeşit ıvır zıvır
alışverişi sahibinden.com get sistemi veya direk havale ile yapabiliriz .
Vay arkadaş ne hızlısın![]()
Herşey benim projemin hızlanmasına yönelik işliyor :queen: Sanırım bu ay bitmeden sonlanacak işlem.
Bu kadar hızlı beklemiyordum halil valla helal olsun super olmuşbirde tur camı taktı mı tadından yenmez
![]()