Kenan Sofuoğlu: İstiklal Marşı'nı çaldırmak şampiyonluktan önemli

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Uluslararası Motosiklet Federasyonu (FIM) Dünya Superbike ve Supersport Şampiyonası’nın 11. ayak mücadelesinde Intercity İstanbul Park’ta piste çıkacak Kenan Sofuoğlu, Türkiye’de ilk kez düzenlenen bu organizasyonda elde edeceği birinciliğin, şampiyonluktan daha değerli olduğunu söyledi.

“Burada yarış kazanmak hayal gibi bir şey” diyen Sofuoğlu, “Yıllar sonra ilk defa geldim. Onun baskısı olacaktır tabii ki. Ama elimden geldiği kadar mücadelemi verip sonucunda kazanmayı çok isterim. Burada yarışın düzenlenmesi için çok emek verildi. Herkesin emeğine karşılık burada, Dünya Şampiyonası’nda bir Türk sporcunun yarış kazanması, İstiklal Marşı’nı çaldırması şampiyonluktan daha önemlidir” diye konuştu.

Supersport’ta sezonun kalan son 3 yarışını kazanmak istediğini kaydeden Türk pilot, “En çok kazanmak istediğim yarış da kendi evimdeki. Almanya’da düşmüştüm ve yarışı tamamlayamadım. Bu yarışı kazanarak oradaki dezavantajımı da kapatabilirim” ifadelerini kullandı.

Intercity İstanbul Park’ta gerçekleştirilen şampiyonada antrenman turunda 2.01.485’lik derecisiyle en iyi 6. zamanı yapan MAHI Racing Team India pilotu Kenan Sofuoğlu, 1. sıralama turunda ise daha iyi bir performans ortaya koyarak, 2.00.678’lik dereceyle en iyi ikinci zamana sahip oldu.

Kaynak: Milliyet
 

Ekli dosyalar

  • kenan-istanbul-park-1.jpg
    kenan-istanbul-park-1.jpg
    36.8 KB · Görüntüleme: 13,381
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
en iyi 2.zaman cıktıysa şampiyondan c.tesi sıralama turlarında da ilk sıra ona ait olacaktir kesinlikle......haydi şampiyon pazar günü biletlerimiz hazır bayraklarımızla yanındayız!!!!!
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan polü kaptı, yarın için güzel haber. Mutlaka pistte olmak lazım !
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hadi bakalım kendi evimizde yaşat bu gururu bize..
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Helal olsun Kenan, gururumuzsun. Allah yolunu açık etsin, kem gözlerden korusun :)

WildCard ile yarışan Türk yarışçılar sonunculuğu kimselere kaptırmamışlar. Ki bu adamlar Türkiye şampiyonları...
İnsan en azından birkaç tanesini geçer yahu :(

Bu tablo Kenan'ın ne kadar üstün bir yarışçı olduğunu birkez daha gösteriyor.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Helal olsun Kenan, gururumuzsun. Allah yolunu açık etsin, kem gözlerden korusun :)

WildCard ile yarışan Türk yarışçılar sonunculuğu kimselere kaptırmamışlar. Ki bu adamlar Türkiye şampiyonları...
İnsan en azından birkaç tanesini geçer yahu :(

Bu tablo Kenan'ın ne kadar üstün bir yarışçı olduğunu birkez daha gösteriyor.

Sadece Kenan ile alakalı değil bu durum. Bkz aşağıdaki video, adam 60000€ luk motorla çıkıyorum artık kısmet diyor..

 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
cbr125cbr'nin dediği gibi 600.000 €'luk ve fabrika desteği olan takımlara karşı 60.000 €'luk stock motor, kısıtlı parça, lastik, sponsorluk ve destekle ancak bu kadar mücadele edilebilir. Yine de güzel yarıştılar. Tebrik ediyorum.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
cbr125cbr'nin dediği gibi 600.000 €'luk ve fabrika desteği olan takımlara karşı 60.000 €'luk stock motor, kısıtlı parça, lastik, sponsorluk ve destekle ancak bu kadar mücadele edilebilir. Yine de güzel yarıştılar. Tebrik ediyorum.

Kimle yarıştılar?
Ne yarışması, daha ilk turun sonunda 9 saniye fark yediler.

Rekabetçi bir SBK motorunun maliyeti 300.000 euro, Yunus bey biraz sallamış onu.
http://motomatters.com/news/2013/01/14/wsbk_bikes_to_be_price_capped_at_250000_.html
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
0tt0man uluslararası bir turnuvada 1'den fazla Türk yarışçı görmek beni mutlu etti. İlk turda 9 sn fark yeselerde sonuncu olsalarda ben onların her geçişinde alkışlayıp ıslık çaldım. Oraya çıkıp saçma sapan hareketler yapmadılar. Motor farkı olmasına Tolga UPRAK, Yunus Erçelik, Barış TOK ve yarış dışı kalmasına rağmen Çağrı COŞKUN, gayet profesyonelce yarıştılar. Aynı kapasitede motorlarla eminim daha iyi sonuçlar alırlardı. İmkan yok. Destek yok. Maalesef sizin gibi düşünenlerin sayısı da çok fazla.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
0tt0man uluslararası bir turnuvada 1'den fazla Türk yarışçı görmek beni mutlu etti. İlk turda 9 sn fark yeselerde sonuncu olsalarda ben onların her geçişinde alkışlayıp ıslık çaldım. Oraya çıkıp saçma sapan hareketler yapmadılar. Motor farkı olmasına Tolga UPRAK, Yunus Erçelik, Barış TOK ve yarış dışı kalmasına rağmen Çağrı COŞKUN, gayet profesyonelce yarıştılar. Aynı kapasitede motorlarla eminim daha iyi sonuçlar alırlardı. İmkan yok. Destek yok. Maalesef sizin gibi düşünenlerin sayısı da çok fazla.

Adamların altındakiler motorda bizimkilerin altındaki bisiklet mi?
Güç olarak bizimkilerinki 200hp, adamlarınki 240 hp
Size en basit örnek Stefan Bradl. Adam stock CRT makinayla fabrika takımlarına kafa tutuyor ve çoğunu da geçiyor
2-3 saniye hadi neyse de bu seviyedeki bir yarışta 1 turda 9 saniye fark öyle motorla bütçeyle kapatılabilecek birşey değil.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Adamların altındakiler motorda bizimkilerin altındaki bisiklet mi?
Güç olarak bizimkilerinki 200hp, adamlarınki 240 hp
.

Kendin yazmissin zaten onlarinki 240 bizimki 200
yani bisiklet.:)
Motosiklet alemi 3 beygir, bin devir için seksen takla atiyor sen 40 beygiri begenmiyorsun.
Helal olsun.:cherry:

Size en basit örnek Stefan Bradl. Adam stock CRT makinayla

Adam motogp de yarisiyor.
Nasil stok motorla yarisiyor yahu?
Motogp diyorum alooo.:)


2-3 saniye hadi neyse de bu seviyedeki bir yarışta 1 turda 9 saniye fark öyle motorla bütçeyle kapatılabilecek birşey değil.
2-3 saniyeyi nasil kapatacagiz onu da yaz da bu garipler sebeplensin.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kimle yarıştılar?
Ne yarışması, daha ilk turun sonunda 9 saniye fark yediler.

Rekabetçi bir SBK motorunun maliyeti 300.000 euro, Yunus bey biraz sallamış onu.
http://motomatters.com/news/2013/01/14/wsbk_bikes_to_be_price_capped_at_250000_.html
Beğenmediysen sen çık...
Seni alkışlayalım podyumun 1.lik sırasında....
Yunus hariç diğerlerinin ne zor şartlarda orada olduğundan haberin var mı ?...
İşkembenin kübrasından seslenmek kolay... :bounce:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İlk yarışın bitişi bombaydı.

~40 hplik farklar ve doğal olarak biraz da pilotaj farkı bu sonucu doğurdu. Bence sorun yok, gayet normal.

Ayrıca sonuçta Tom Sykes yada Guintoli, Melandri gibi pilotlara karşı yarışıyorsun, boru değil. Doğal olarak pilotaj farkı olacak...
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Burada sonuncu başlayıp sonuncu bitiren yarışmacılarımızı öven kişilerin başka topic'lerde 3 kez dünya şampiyonu olmuş Kenan'ı yerden yere vurmaları ne kadar ironik...

Ayrıca bundan birkaç sene evvel pınarbaşı pistindeki TMF kupasında Kenan başka bir yarışçının motoru ile yarışa katılmıştı.
En arkadan başlayıp hepsini sıraya dizmişti. Tolga Uprak ve Barış Tok Kenan'a yetişmeye çalışırken ikiside kaza yapmıştı.

Sadece motor farkıyla 1 turda 9 saniye fark olmaz. Gerisi hikaye.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burada sonuncu başlayıp sonuncu bitiren yarışmacılarımızı öven kişilerin başka topic'lerde 3 kez dünya şampiyonu olmuş Kenan'ı yerden yere vurmaları ne kadar ironik...

Konu başka...Teknikle alakası yok:....
Tamamen siyasi bir konu..... :cat:

Ayrıca bundan birkaç sene evvel pınarbaşı pistindeki TMF kupasında Kenan başka bir yarışçının motoru ile yarışa katılmıştı.
En arkadan başlayıp hepsini sıraya dizmişti. Tolga Uprak ve Barış Tok Kenan'a yetişmeye çalışırken ikiside kaza yapmıştı.

Sadece motor farkıyla 1 turda 9 saniye fark olmaz. Gerisi hikaye.
Peki kimin motoruyla yarışmıştı hatırlıyormusun ?... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst