[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Heeey, sen bilmiyor burada haremlik selamlık var .... !

Hadi beyler, kadınların konuşma saati doldu, şimdi erkekler saati. :)

Sen hani börek yapacaktın ?? Niye konuyu motor yıkamaya bağlıyorsun ki... Pennirli börek isterim !

Yoo yapacam demedim, sen isterim dedin ben de beğendim..yani peynirli börek istemeni beğendim..bknz. arşiv :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bırakınız msne çevirsinler bırakınız feysbuka döndürsünler..
sonra tahammülsüz biz oluyoruz...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Moderasyona şikayet edin beyler :)
eminim şikayetiniz değerlendirilir..kimbilir belki topuklarımıza bile sıkarlar..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Pennirli börek yoksa tatsızlık çıkar. Şikayet eder sonra topuklarına sıkarım...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çok mersi arkadaşlar, 45 yaşımı iple çekiyodum zaten, pek isabet oldu :)
paparayı yemeden meydanı teknik detaylara bırakalım efem :queen:
yıldız tarihi 2013,9
far hala bulunamadı,
direksiyon alınmadı,
yağ filtresi oringi değişmedi
hepsi yonusun ellerinden öper.
öpün lan keratalar.
comartesi öpsünler mi yunus abisi?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
çok mersi arkadaşlar, 45 yaşımı iple çekiyodum zaten, pek isabet oldu :)
paparayı yemeden meydanı teknik detaylara bırakalım efem :queen:
yıldız tarihi 2013,9
far hala bulunamadı,
direksiyon alınmadı,
yağ filtresi oringi değişmedi
hepsi yonusun ellerinden öper.
öpün lan keratalar.
comartesi öpsünler mi yunus abisi?

Opsunler lan kaptan,

ben de işten çıkınca atılgana atlar gelirim :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaşlar ülkemizdeki servisler bizi öldürmeye çalışıyorlar ellerinde olsa diriltip bir daha öldürecekler. Bir parça istedim getiriyorlar parça için bana 4€ dediler amerika fiyatı ise .50 cent. 1 tl nerdeee 10,8tl nerde. Çüşşşşş be tamam gümrüğüydü kargosuydu da ama bu adamlar bu parçadan bin tane sandıkta getiriyorlar tüm masrafıyla 100 dolar ödüyorlar. Yani her parça için 10 cent masraf var buda .60 cent yapar. Bunu bana kargolasa 5tl'de kargo tutsa gene 6,2 tl dutar. Aradaki farka bak :silent:
Ama öyle bir site buldum ki KTM için direk satış yapıyor ve bütün sarf malzemelerimi alıyorum
45bin bakımına az kaldı(vay canına temmuzdan beri 10bin km yapmışım) yani 800LT benzin = 4bintl :cyclopsan
Parçalar sinterli fren balataları 2 şer adet yağ ve hava filtresi 4'er adet iridyum bujiler 8 adet , egzantirik zinciri hidrolik gergi yayları ve contaları, yağ pompası şaftı ve contası, su pompası şaftı ve contası, yağ basınç müşürü,
Bombalar :flower: Böyle alınca hepsini tek bir kutuda gönderteceğim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Arkadaşlar ülkemizdeki servisler bizi öldürmeye çalışıyorlar ellerinde olsa diriltip bir daha öldürecekler. Bir parça istedim getiriyorlar parça için bana 4€ dediler amerika fiyatı ise .50 cent. 1 tl nerdeee 10,8tl nerde. Çüşşşşş be tamam gümrüğüydü kargosuydu da ama bu adamlar bu parçadan bin tane sandıkta getiriyorlar tüm masrafıyla 100 dolar ödüyorlar. Yani her parça için 10 cent masraf var buda .60 cent yapar. Bunu bana kargolasa 5tl'de kargo tutsa gene 6,2 tl dutar. Aradaki farka bak :silent:
Ama öyle bir site buldum ki KTM için direk satış yapıyor ve bütün sarf malzemelerimi alıyorum
45bin bakımına az kaldı(vay canına temmuzdan beri 10bin km yapmışım) yani 800LT benzin = 4bintl :cyclopsan
Parçalar sinterli fren balataları 2 şer adet yağ ve hava filtresi 4'er adet iridyum bujiler 8 adet , egzantirik zinciri hidrolik gergi yayları ve contaları, yağ pompası şaftı ve contası, su pompası şaftı ve contası, yağ basınç müşürü,
Bombalar :flower: Böyle alınca hepsini tek bir kutuda gönderteceğim.

10000 km ne ara yaptın la..?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Ozan Senin motorda silindir başına 4 buji mi var??? :sunny: Yoksa ben mi yanlış hesapladım :silent:

çok mersi arkadaşlar, 45 yaşımı iple çekiyodum zaten, pek isabet oldu :)
paparayı yemeden meydanı teknik detaylara bırakalım efem :queen:
yıldız tarihi 2013,9
far hala bulunamadı,
direksiyon alınmadı,
yağ filtresi oringi değişmedi
hepsi yonusun ellerinden öper.
öpün lan keratalar.
comartesi öpsünler mi yunus abisi?

Üstad bunlar hep kolay, Yamus usta hepsinin hakkından gelir, bir öğleden sonraya bakar...

Senin karşıda bir elman varmış, egzoz borusunu kesip geri kaynaklayabilir dedi Yunus, doğru mudur??

Ama daha önemlisi senin bana bir radyatörcü bulman gerek hacı abi. Bu cumartesi radyatörü ve egzozu yaptırayım diyorum...

HELP !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst