[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Günaydın helin..

SYaNuR niye bana Kalimerozlem dedin diğer başlıkta alıntıladığın mesajda ? ::angry2::
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Vay birader, iyiki Denizle buluşuyoz dedik, anında esat aspava buluşması yapılmış son sürat. Tabi Polat'ın motoru yok ya, aniden yapalım ki o da gelemesin... Ama sağolsun Bülent başkan arayıp "seni aldıralım mı lan! ::sapkaa:: " dedi :cat:

Ama arkadaşla gelsek baya eğlenirdik :)

@ozan altındaki motora bak, bir de imrendiğin motora. Olum en azından KTM ye binen biri Honda'ya bunları yazmaz, yazmamalı :) Ah Ozan ah, "bu motor arazide gitmiyor" dediğin gün seni kenara çekip konuşmam gerekiyordu aslında :mrgreen:

:king:

uffff makineya bak tank mubarek...

Birader bizim hepimizde bu motorlardan var, aldık-sattık, 2. hatta 3. motor olarak kullandık. Sen garibansın sanırım :queen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Buluşma neyim yoku mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Buğra kardesimlede tanışmış olduk. Kardeşim tanıştığıma memnun oldum. Bende gelirdim senle muayeneye ama hanımı işe yetiştiriyordum kusrabakma. Telefondan filan bakrsan foruma muayene sonrası görüşelim.

Kusura bakma muayneye geç kalma endişesi vardı, çok hasta olduğum için iş yerinden eve gönderdiler bende fırsat bu şu muayneyi yaptırmam lazım diye hemen arabayı bırakıp randevu alıp motorla çıktım yola.
Sorma sonra başıma gelenleri 16:30-17:00 arası yazıyordu randevu bende oraya 16:47'de yetişebildim. Meğer 16:45 den sonra sıra numarası vermiyormuş alet. Randevuya geç kalınmış yazdı bende hiç birşey yapamadım. Muayne istasyonunu ararken yanlış bir sokağa girmem, yolda yol çalışmasıyla karşılaşmam, trafik ışığında kırmızıya denk gelmem, yolda seninle tanışmam gibi küçük bir etken bir anda herşeyi zincirleme bir reaksiyona soktu "kelebek etkisi" filmini bilirsiniz. 15 gün içinde muayne işlemini tamamlamam lazım yoksa muayne ücreti yanacak. :)

Not: Görevini olması gerektiği gibi yerine getirme kaygısı bulunmayan, sorumsuzca eli cebinde ortalıkta gezen, torpil adam kayırma gibi onursuzca davranışları bünyesinde bulunduranların, sadece maaşını almakla ilgilenenlerin bir kurumda birleştiğini düşünün. (tüvtürk) Bir cümlelik kısa bir soru sorabilecek bir tane adam bulamadım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
..."kelebek etkisi" filmini bilirsiniz...

Ben bilmem, anlatsana biraz ::150::

Geçenlerde de biri vardı TUVTÜRK'ü delicesine savunuyordu, alt yapısı ve mantığında avrupa sistemi bulunduğuna dair. Nekadar gerekli bir yer olduğuna dair...

Neyse geçmiş olsun, muayne dedikçe benim de sinirlerim geriliyor nedense, 1-2 aya kadar bir muayne görünüyor bana da
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Vay birader, iyiki Denizle buluşuyoz dedik, anında esat aspava buluşması yapılmış son sürat. Tabi Polat'ın motoru yok ya, aniden yapalım ki o da gelemesin... Ama sağolsun Bülent başkan arayıp "seni aldıralım mı lan! ::sapkaa:: " dedi :cat:

Ama arkadaşla gelsek baya eğlenirdik :)

@ozan altındaki motora bak, bir de imrendiğin motora. Olum en azından KTM ye binen biri Honda'ya bunları yazmaz, yazmamalı :) Ah Ozan ah, "bu motor arazide gitmiyor" dediğin gün seni kenara çekip konuşmam gerekiyordu aslında :mrgreen:

:king:



Birader bizim hepimizde bu motorlardan var, aldık-sattık, 2. hatta 3. motor olarak kullandık. Sen garibansın sanırım :queen:


Tabi garibanım be para olsa BMW ye binerim :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

Kusura bakma muayneye geç kalma endişesi vardı, çok hasta olduğum için iş yerinden eve gönderdiler bende fırsat bu şu muayneyi yaptırmam lazım diye hemen arabayı bırakıp randevu alıp motorla çıktım yola.
Sorma sonra başıma gelenleri 16:30-17:00 arası yazıyordu randevu bende oraya 16:47'de yetişebildim. Meğer 16:45 den sonra sıra numarası vermiyormuş alet. Randevuya geç kalınmış yazdı bende hiç birşey yapamadım. Muayne istasyonunu ararken yanlış bir sokağa girmem, yolda yol çalışmasıyla karşılaşmam, trafik ışığında kırmızıya denk gelmem, yolda seninle tanışmam gibi küçük bir etken bir anda herşeyi zincirleme bir reaksiyona soktu "kelebek etkisi" filmini bilirsiniz. 15 gün içinde muayne işlemini tamamlamam lazım yoksa muayne ücreti yanacak. :)

Not: Görevini olması gerektiği gibi yerine getirme kaygısı bulunmayan, sorumsuzca eli cebinde ortalıkta gezen, torpil adam kayırma gibi onursuzca davranışları bünyesinde bulunduranların, sadece maaşını almakla ilgilenenlerin bir kurumda birleştiğini düşünün. (tüvtürk) Bir cümlelik kısa bir soru sorabilecek bir tane adam bulamadım.


Üzüldüm ama senin motor hızlı bı gün is çıkışı halledersin para vermeyeydin iyiydi :) benim muayene geceli 1 yil oluyo bı ara haledicem
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ben bilmem, anlatsana biraz ::150::

Geçenlerde de biri vardı TUVTÜRK'ü delicesine savunuyordu, alt yapısı ve mantığında avrupa sistemi bulunduğuna dair. Nekadar gerekli bir yer olduğuna dair...

Neyse geçmiş olsun, muayne dedikçe benim de sinirlerim geriliyor nedense, 1-2 aya kadar bir muayne görünüyor bana da

Ben böyle saçma bir yer görmedim. Sıra bekleyen bir adam cinnet geçirdi. Adamın sırası 609 içeride muayne olan başka bir aracın numarası 6014. Adam bunu farketmiş girdi içerde bağırdı çağırdı. Güvenlik adama ne diyor tahmin et :) Sistem elektronikmiş insan bile hata yaparmış sistem neden yapmasınmış. Adama abi gel senin işini halledecez diye diğer insanların yanından uzaklaştırmaya çalışsalarda adam ben hakkımı arıyorum bana bunun açıklamasını yapın diyordu. Diğer koyun sürüsü insanlarda mal gibi sessizce sıra bekliyorlardı.

@denizic gezi buluşma falan olursa beraber gideriz uzun yolda çok sıkılıyorum :) Ayrıca beni gördüğün iki seferde de acelem vardı. Normal şartlarda sağ şeritten ekonomik sürüş tarzını kullanıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst