- Katılım
- 21 May 2012
- Mesajlar
- 114
Şikayet edin hondaya
__ CBR lar taşınırken içlerinde yağ oluyormu ki acaba :silent: Yoksa rodaj yağınıda bayilermi koyup motosikleti toplayıp hazır ediyor. Eğer öyleyse fazla olma ihtimali tabi ki var.
Bizim servislerimizde fazla yağ koymak kronik bi sorun, çözümsüz yani, kaçkere söylersen söyle "abi 300 gr fazla atalım" diyor adam :mrgreen: Sonra yağ eksilten, keçe patlatan motosikletler geziyor ortalıkta suçsuz yere :/
__ Şuan bende yağımın fazla olduğundan şüpheleniyorum, servise bambaşka bir sebepten gittim fakat kalıbımı basarım ki o yağ seviyesi artmış !!!
İlk vakit bulduğumda ölçekli bir kap edinip çıkan yağın miktarına bi bakıcam bakalım 1.4lt mi çıkacak... Sırf şüphemden mümkün olduğunca devirsiz kullanıyorum zaten de yinede çok tehlikeli :/
Evet ilk vakit bulmam çok uzun sürmedi... Ölçekli bir kap edinip akşam üstü yağı boşalttım ve şüphemde yine haklı çıktımr:
1.4lt çıkması gereken yağ, 2lt' ye çok çok yakın çıktı, yani en az 0.5lt fazla yağ varmış içinde! Bukadarda beklemiyordum, bu basit hata sürekli ne sebeple yapılıyor acaba :silent:::huuuh::
Sonrasında ölçekle 1.4lt doldurdum ve dimdik olduğundan emin olmak için su terazisi bile kullandım :mrgreen: Sonuç olarak tam çizgide, nefes aldı hayvancağız![]()
Evet ilk vakit bulmam çok uzun sürmedi... Ölçekli bir kap edinip akşam üstü yağı boşalttım ve şüphemde yine haklı çıktımr:
1.4lt çıkması gereken yağ, 2lt' ye çok çok yakın çıktı, yani en az 0.5lt fazla yağ varmış içinde! Bukadarda beklemiyordum, bu basit hata sürekli ne sebeple yapılıyor acaba :silent:::huuuh::
Sonrasında ölçekle 1.4lt doldurdum ve dimdik olduğundan emin olmak için su terazisi bile kullandım :mrgreen: Sonuç olarak tam çizgide, nefes aldı hayvancağız![]()
Ferdi umarım motor'dan çıkan yağ geri koymadın... :cherry:
Arkadaşlar ben de babamın yardımıyla tam düz tuttum motoru, o zaman gördüm ki yağ seviyesi tam iki çizgi arasında. Ben tek olunca mecbur ayakta bakıyordum önceden.Rahatladım ohh bea :cat:
arkadaşlar aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı banada bi yer açın hele
[url]http://l1309.hizliresim.com/1f/4/s8r23.jpg[/url]
arkadaşlar aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı banada bi yer açın hele
[url]http://l1309.hizliresim.com/1f/4/s8r23.jpg[/url]
Arkadaşlar, aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı. Banada bi yer açın![]()
arkadaşlar aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı banada bi yer açın hele
[url]http://l1309.hizliresim.com/1f/4/s8r23.jpg[/url]
arkadaşlar aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı banada bi yer açın hele
[url]http://l1309.hizliresim.com/1f/4/s8r23.jpg[/url]
Egzos korumasındaki ufak çizikleri pasta cila ile kapatmak mümkün olur mu ki? Yapan yada deneyen var mı?
Hoşgeldin aramıza. Kazasız belasız sürüşler...
Egzos korumasındaki ufak çizikleri pasta cila ile kapatmak mümkün olur mu ki? Yapan yada deneyen var mı?
teşekkür ederim sağolunistanbul / bahçelievlerdeyim.. müsait olduğunuz günler görüşüp hem birlikte gezmek, hemde sizden bişeyler öğrenmek isterim
birbirimize destek olalım
arkadaşlar aranıza bi motorcu kardeşiniz daha katıldı banada bi yer açın hele
[url]http://l1309.hizliresim.com/1f/4/s8r23.jpg[/url]
Arkadaşlar merhaba. sizlere garanti şartları ile ilgili bir hususu danışmak istiyorum. forumda ara ara konusu geçmiş ama yine de güncel olsun. bir arkadaştan 2012(eylül 2012 ruhsat tarihi) model, 10700 KM'de cbr250r alacağım ancak kendisi sadece ilk 1000 bakımını yetkili serviste yaptırmış sonra da Denizli'de yetkili servis olmadığı için bakımı kendisi yapmış(onun yalancısıyım). şimdi kullanım kitapçığında bakım aralığı 1000-12.000(yada bir yıl) demekte ancak aradığım servisin birisi öyle olmaz biz nereden bileceğiz bakım yaptığını deyip garanti dışı olduğunu söyledi, diğeri ise üst üste iki bakım yapalım garantisi devam eder dedi. ayrıca Honda'ya da mail attım ve telefonla da arayıp durumu ilettim. dönüş bekliyorum. gelince sizlere de ileteceğim. konu hakkında fikirlerinizi yada yaşanmış örnek varsa burada belirtebilirseniz sevinirim. teşekkürler.
Günaydın arkadaşlar...Nerdeyse bir gün olmuş hiç ses yok![]()
dün zinciri temizledim, bide yağladım
makina roket oldu, acayip farketti, 4 bin i geçti, hala bin bakımıyla duruyodu, süper bi olay, bide sehpa aldım kahramanlardan, takacak yer bulamadım çağresizlik içinde eve nasıl götürcem diye düşünürken (ev urlada) yanımdan geçen siyah cbr li arkadaş kaça aldın filan diye sordu, oda burdamıdır? zinciri kesinlikle ihmal etmeyin çoook önemli, ayrıca 4 bine geldiği için yağ alıp yağını kendim değiştireyim diyorum malum sehpa aldım, hele böyle motorla uğraşmayı filan seviyosanız, sehpayı kesinlikle tavsiye ederim, bugünde jantlara şerit çekmeyi düşünüyorum, ama farklı bi tarz deniycem, ferdinand rahat ol kardeşim o kadar düşük hızda kullanmak için üretilmedi o makine tabiki garip hareketler yapar, makine seni anlıyo da sen makineyi anlıyomusun?
herkeze selam