- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 774
- Konu Yazar
- #161
Arkadaşlar söylenecek yazılacak çok şey var ancak şimdi bir akrabamı ziyaret için ibni-sinaya geçiyorum döndüğümde bol bol yazıp, elimden geldiğince fotoğraf ekleyeceğim. Biz derhat ve selimle pazar akşamı da kaldık, şimdi döndük ankaraya
Harika bir haftasonuydu, ayrıntılar geliyor akşama. Şahsen yanımızda olan ve ruhu ile yanımızda olanlara selamlar sevgiler 