Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Fiyatı yüksek değil mi? Bu ybr 250'nin 2008'deki fiyatı 8.250 lira idi. 5 yıllık kullanım bedeli olarak, %10 bile düşülmemiş.
Ben bu alete 5.500 lira, hadi çok zorla 6.500 ancak veririm. Belki de ben çok fakirim. :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ben motoru tanımıyorum..Sahabınıda bilmem yalnız ön çamurluk niye gri..yoksam kazalı mı.. birde fiyat yüksek aksesuar namına zırnık yok motorda 7.500 lira fiyat yazılmış ayıp..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu ilan yayında değildir diyor kanka...
cn5z.jpg


benim ekmek teknesini versek...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Fiyatı yüksek değil mi? Bu ybr 250'nin 2008'deki fiyatı 8.250 lira idi. 5 yıllık kullanım bedeli olarak, %10 bile düşülmemiş.
Ben bu alete 5.500 lira, hadi çok zorla 6.500 ancak veririm. Belki de ben çok fakirim. :)

kışın 2008 modelini forumdan biri 5750 ye aldı. o da dediğin gibi 7250 diyordu, 5750 verdi aldı birisi =)
belki buradadır alan arkadaş
5.5 6 dan bir lira fazla verilmez diye düşünüyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu motorların 2008 modeli 09 modeli yok arkadaşlar hepsi 07 model..trafiğe çıkış tarihidir onlar 2008 09 dedikleri.. benim motorumda 09.2008 yılında trafiğe çıkmış ozaman bende 2009 model mi demeliyim..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar bu motorun(Ybr250)piyasada yedek parça durumu nedir,rahat bulunurmu ?
 

qld

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
37
merhaba arkadaşlar. mondial 125 mh drift motorum oldu 2 tane. şuan motorum yok yeni bir motor almak istiyorum. Fakat bu sefer kaliteli birşey ve 250 cc olsun istiyorum. Ama ikilemde kaldım. Yakıt konusunda iyi uzun yolda rahat edebileceğim motor bakıyorum. Aklımda iki model var. YBR 250 ve CBF 250. Hangisini ve neden tercih etmeliyim? Bilgisi olan kullanan arkadaşlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
merhaba arkadaşlar. mondial 125 mh drift motorum oldu 2 tane. şuan motorum yok yeni bir motor almak istiyorum. Fakat bu sefer kaliteli birşey ve 250 cc olsun istiyorum. Ama ikilemde kaldım. Yakıt konusunda iyi uzun yolda rahat edebileceğim motor bakıyorum. Aklımda iki model var. YBR 250 ve CBF 250. Hangisini ve neden tercih etmeliyim? Bilgisi olan kullanan arkadaşlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim.
Hangisinin temizi denk gelirse onu almalısın ama yamaha enjeksiyon farkıyla bi adım önde :D hondacılarda demesin bizdede 6.vites var :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
yaw varya şu ybr 250 yi almadan ölürsem gözüm açık gidecek uzak illarde amma güzel ilanlar var :cherry:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ybr-250-hastasindan-antepde-tek-133693301/detay


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2007-model-6000-kmde-hatasiz-ilk-el-128907200/detay

kırmızılar yakıyor be yakın olsalar gider cbf veririm üzerini de anlaşırız ama çok uzaklar çokkk:salut:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Sayfayı görünce allahım bana arkadaşmı geldi acaba dedim baktım :queen::queen: Hayırlısı fatih reyiz alda artık foruma renk gelsin
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu Yamaha ne ahmak bir firmadır ki, şu motoru hala getirmez. ÖTV'nin %8'e düştüğünden haberleri yok galiba...
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
Edirne'de suan bir tane kırmızı var canlı olarak gördüm geçenlerde birde motorize polis ekiplerinde var gercekten hoş duruyo insan özenmiyor değil hani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst