- Katılım
- 13 Nis 2012
- Mesajlar
- 534
- Konu Yazar
- #1
İzmir Gümüldür Bayram Gezisi
07.08.2013
Öğlen vakti motorumu yükledim boğaziçi köprüsünde Sabit ve Celal'le buluşmak üzere yola çıkıyorum. Benim eski Cbr'ın ikinci sahibi Ahmet Şen mudanya üzerinden feribotla gelecek ama Gümüldür Hipocamp a bizden önce varacak ki adam motoru alalı ikinci günü ve hiç uzun yol tecrübesi yok :cat:

Uploaded with ImageShack.us
Kamp alanına varmamız gece 23 sularında oldu ama biz hemen giriş yapmayıp çevreyi gezip çorba içip yorgunluk attıktan sonra kampa giriş yaptık

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Çadırları şansa kurduk gece ama güzel yer seçmişiz ve sabah görüntüsü

Uploaded with ImageShack.us
Eski motorum ve yeni sahibi Ahmet Şen :king:

Uploaded with ImageShack.us
Yeni motorum

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar kaldığımız kamp kişi başı ücret 18 tl çadır başına 12,5 tl alıyordu günlük biz iki çadır kurduk bir çadır parası ödedik günlük 21,50 tl ye geldi.
Bu ücrete ortak mutfak kullanımı duş tuvalet ve çadırlara yakın elektrik kullanımı dahil buz dolabı isterseniz oda var ama günlüğü 7 tl biz bir aileye rica ettik yiyeceklerimizi onun dolabına koyduk onlar bizden önce çıktılar ve dolabı kullanmaya devam ettik ve kamp yetkilisi bizden dolab ücretide almadı
Ayrıca kamp alının sahilinde mangal yapabiliyorsunuz ızgara ve masalar hazır siz yiyecek ve içecekleri hazırlayıp ateşi yakıp tadını çıkarıyorsunuz :cat:
Gezinin ikinci bölümü Güzel Çamlı Milli Parkıydı bizim kampa 30-35 km uzaklıkta çok harika bir yer sanırım beş tane plajı vardı biz en sondaki Karasu plajına gittik ve plajı görünce hepimizde bir hayal kırıklığı her yer tıka basa dolu
ve hiç keyifli değil ama hemen pes etmedik yürüyüş yolu var kalyon diyorlar oraya kadar motorları çektik ve hoş geldin dedi bize domuz

Uploaded with ImageShack.us
parkın içinde serbest dolaşıyorlar yavrularıda var ben ancak bu kadar çekebildim :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ve saklı Cennete inerken buranın kıymetini plajdaki insan kalabalığını gördükten sonra anlıyorsunuz gerçekten kendimi Cennette gibi hissettim :cat:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ve Bizden başka yüzen yok

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ahmete o kadar da dedim çekme diye

Uploaded with ImageShack.us
Gezinin ikinci bölümü Efes Şirince Meryem Ana oldu

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Sıçarken

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Meryem Ana

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Sen ne yapıyorsun orda :cyclopsan

Uploaded with ImageShack.us
Ve Şirincedeyiz

Uploaded with ImageShack.us
Kadife Kalesinden

Uploaded with ImageShack.us
Ve dönüş akşamı kampın sahilinden :king:

Uploaded with ImageShack.us
Ve dönüş yolculuğu başlıyor
ale: Ahmet bizden bir gün önce ayrıldı gene Mudanya üzerinden feribotla :king:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Burası Manisa Akhisarda Özcan Lokantası gelirken akşam üzeri lokantanın yanında kahve var çay molası için durduk ve lokanta kapalıydı ama aklımıza yazdık tarihi bi yer görüntüsü çok şirindi lokantanın dönüşte burada çorba içeriz dedik ve iyiki de dediğimizi yapıp sabah geçerken burada durmuşuz.
Hepimiz açız tabii bir işkembe peşinede beyin ve paça çorbası söyledik ama tadı harika çorbaların ben bir porsiyon daha söyleyeyim mi diye düşünürken İstanbuldaki çorba fiyatları aklıma geldi :queen: vazgeçtim keşke vazgeçmeseymişim büyük tabak çorba 4 liraydı arkadaşlar ve gerçekten tadı harika herkese öneriririm :cat:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Buradaki garson abiye resim çektirmeyin adamın gözleri görmüyor genede sağolsun resmimizi çekti ama bizde bi tuhaf olduk o çekene kadar :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
Ve Gezi biter Eskihisar feribotu son ortak noktamız ekipteki herkese teşekkürler :cat:

Uploaded with ImageShack.us
Bu gezinin artıları mola yerleri olarak Susurlukta belediye tesisi ki çok uygun fiyat olarak yanınızda yiyeceğiniz varsa açıp masalarında rahat rahat yiyebiliyorsunuz
Eksi olarakda Şirincede yemek pahalı olur merkezde yiyelim dedik ve yandım çavuş diye bi yer tavsiye etti motorcu bi arkadaş adam bizi yangının içine atmış :mrgreen:
bi çöp şiş tavuk iki porsiyon köfte piyaz ki ne tavuk tavuk nede köfte köfteydi adamlar bizi kekledi zaten menü fiyat listesi yoktu baştan anladık ama oturmuş olduk bir kere 64 tl ödeyip çıktık. Garsona buranın adı boşuna Yandım Çavuş değilmiş dedim adam hemen abi bende biliyorum fiyatlar pahalı falan dedi ama olan oldu
r: Şirincede yemekler daha uygun ve dörtlü menü sunuyorlar doyurucu aklınızda olsun 
Son olarak yeni motorumdan çok memnunum 1.520 km yolu 258 liralık benzinle gezdiriği ve sürüş keyfi için kendisine teşekkür ediyorum :cat:
07.08.2013
Öğlen vakti motorumu yükledim boğaziçi köprüsünde Sabit ve Celal'le buluşmak üzere yola çıkıyorum. Benim eski Cbr'ın ikinci sahibi Ahmet Şen mudanya üzerinden feribotla gelecek ama Gümüldür Hipocamp a bizden önce varacak ki adam motoru alalı ikinci günü ve hiç uzun yol tecrübesi yok :cat:

Uploaded with ImageShack.us
Kamp alanına varmamız gece 23 sularında oldu ama biz hemen giriş yapmayıp çevreyi gezip çorba içip yorgunluk attıktan sonra kampa giriş yaptık

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Çadırları şansa kurduk gece ama güzel yer seçmişiz ve sabah görüntüsü

Uploaded with ImageShack.us
Eski motorum ve yeni sahibi Ahmet Şen :king:

Uploaded with ImageShack.us
Yeni motorum

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar kaldığımız kamp kişi başı ücret 18 tl çadır başına 12,5 tl alıyordu günlük biz iki çadır kurduk bir çadır parası ödedik günlük 21,50 tl ye geldi.
Bu ücrete ortak mutfak kullanımı duş tuvalet ve çadırlara yakın elektrik kullanımı dahil buz dolabı isterseniz oda var ama günlüğü 7 tl biz bir aileye rica ettik yiyeceklerimizi onun dolabına koyduk onlar bizden önce çıktılar ve dolabı kullanmaya devam ettik ve kamp yetkilisi bizden dolab ücretide almadı
Ayrıca kamp alının sahilinde mangal yapabiliyorsunuz ızgara ve masalar hazır siz yiyecek ve içecekleri hazırlayıp ateşi yakıp tadını çıkarıyorsunuz :cat:
Gezinin ikinci bölümü Güzel Çamlı Milli Parkıydı bizim kampa 30-35 km uzaklıkta çok harika bir yer sanırım beş tane plajı vardı biz en sondaki Karasu plajına gittik ve plajı görünce hepimizde bir hayal kırıklığı her yer tıka basa dolu
ve hiç keyifli değil ama hemen pes etmedik yürüyüş yolu var kalyon diyorlar oraya kadar motorları çektik ve hoş geldin dedi bize domuz

Uploaded with ImageShack.us
parkın içinde serbest dolaşıyorlar yavrularıda var ben ancak bu kadar çekebildim :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ve saklı Cennete inerken buranın kıymetini plajdaki insan kalabalığını gördükten sonra anlıyorsunuz gerçekten kendimi Cennette gibi hissettim :cat:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ve Bizden başka yüzen yok

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Ahmete o kadar da dedim çekme diye

Uploaded with ImageShack.us
Gezinin ikinci bölümü Efes Şirince Meryem Ana oldu

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Sıçarken

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Meryem Ana

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Sen ne yapıyorsun orda :cyclopsan

Uploaded with ImageShack.us
Ve Şirincedeyiz

Uploaded with ImageShack.us
Kadife Kalesinden

Uploaded with ImageShack.us
Ve dönüş akşamı kampın sahilinden :king:

Uploaded with ImageShack.us
Ve dönüş yolculuğu başlıyor

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Burası Manisa Akhisarda Özcan Lokantası gelirken akşam üzeri lokantanın yanında kahve var çay molası için durduk ve lokanta kapalıydı ama aklımıza yazdık tarihi bi yer görüntüsü çok şirindi lokantanın dönüşte burada çorba içeriz dedik ve iyiki de dediğimizi yapıp sabah geçerken burada durmuşuz.
Hepimiz açız tabii bir işkembe peşinede beyin ve paça çorbası söyledik ama tadı harika çorbaların ben bir porsiyon daha söyleyeyim mi diye düşünürken İstanbuldaki çorba fiyatları aklıma geldi :queen: vazgeçtim keşke vazgeçmeseymişim büyük tabak çorba 4 liraydı arkadaşlar ve gerçekten tadı harika herkese öneriririm :cat:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Buradaki garson abiye resim çektirmeyin adamın gözleri görmüyor genede sağolsun resmimizi çekti ama bizde bi tuhaf olduk o çekene kadar :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
Ve Gezi biter Eskihisar feribotu son ortak noktamız ekipteki herkese teşekkürler :cat:

Uploaded with ImageShack.us
Bu gezinin artıları mola yerleri olarak Susurlukta belediye tesisi ki çok uygun fiyat olarak yanınızda yiyeceğiniz varsa açıp masalarında rahat rahat yiyebiliyorsunuz
Eksi olarakda Şirincede yemek pahalı olur merkezde yiyelim dedik ve yandım çavuş diye bi yer tavsiye etti motorcu bi arkadaş adam bizi yangının içine atmış :mrgreen:
bi çöp şiş tavuk iki porsiyon köfte piyaz ki ne tavuk tavuk nede köfte köfteydi adamlar bizi kekledi zaten menü fiyat listesi yoktu baştan anladık ama oturmuş olduk bir kere 64 tl ödeyip çıktık. Garsona buranın adı boşuna Yandım Çavuş değilmiş dedim adam hemen abi bende biliyorum fiyatlar pahalı falan dedi ama olan oldu
Son olarak yeni motorumdan çok memnunum 1.520 km yolu 258 liralık benzinle gezdiriği ve sürüş keyfi için kendisine teşekkür ediyorum :cat: