XR 125 (1o.2 BG) ile drift arasında 13cc fark var.. 10cc ye 2 beygir nasıl sığar bilinmez.
KR 139 diye bir başka modeli daha var kubanın o da 1o.5 beygir. Yan grenajlar ve far farklı.
Ben 10 gündür xr 125 kullanıyorum, mondinin servisinden çok kazık yediğim için drift almadım. XR'a yamaha 125in parçaları 1-e 1 oluyor dediler.. Drift için bu da fena değil dediler. (İkisinin de servisi-satıcısı değil söyleyen kawasaki servisi).
RKS 150 biraz daha performans için düşünülebilir. Yakıt için xr, performans için de drift denebilir. Ancak drift çok sattı ve b.kunu çıkarır gibi kullanıyorlar. Cg cilerin 2. tercihi oldu sanki.