Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,442
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba. Bayram öncesi 20 günlük yıllık izinde planladığım bir Çanakkale Şehitlik gezisi ve kamp olacaktı. Maalesef iş yoğunluğundan dolayı izine çıkamadım.
Bende kamp planını ani bir kararla içime dert olacağına, bayram tatilinde son 2 güne sığdırmaya çalıştım.
Satışa çıkardığım, satılmazsa bu kış baştan aşağı söküp, kesip biçmeyi planladığım motorumla en azından son kez, planlandığım kadar olmasa da küçük bir geziye çıkmam gerektiğini düşünerek ani bir kararla kimseye doğru dürüst haber bile vermeden yola çıktım.
Fotoğrafları telefonla çektiğimden biraz zahmetli geldi bana. O yüzden fotoğraf sayısı biraz kısıtlı maalesef.
Silivri- Gümüşyaka çıkışı.
Tekirdağ civarları.
Burada benzin almak için durdum. La nereye geldik dedim kendi kendime.
Otoyolda geçen korku filmleri hesabı. Hiç kimse yok. Motordan inip bakmaya tırstım desem yalan olmaz
KaraAmbar Kamyoncular derneğinin üyelerine sağladığı en büyük ayrıcalık. Kurufasülle
Yemek için yeni üye kaydı yapmanıza artık gerek yok
Çanakkale sınırları.
Eceabat yakınları.
Özellikle Gelibolu çevresinde her yer şehitlik. Çok ayrı manevi bir havası var.
Tamamını gezmeyi planlıyordum fakat izin planladığım gibi olmadı.
Daha evvel bir defa gezmiştim. Gitmeyen ve merak edenleriniz varsa, bence zaman kaybetmeden buraları gezip görmelisiniz.
Kabatepe orman kampında kalmayı planlayarak gelmiştim fakat, geldiğimde boş yer olmadığını söyledi kapıdaki şahsiyet.
Bende sitenize bakarak geldim, insan rezervasyon vs uyarır diyerek elemanı kalaylamaya başlayınca, 800mt aşağıda bir yer var oraya bir bak,
boş yer olması lazım deyince geri dönmektense Mimoza kamp isimli bu yere yerleştik. Diğer kamp gibi değildi ama yine de kötü sayılmazdı.
Kampın girişi.
Kamp görevlisinin hadi o kadar yol gelmişsin, ha şuraya kıvrıl da yatıver deyip verdiği yer.
Ne yalan söyleyeyim, gece çam ve deniz kokusu içinde hiç uyumamıştım. Hep birisi eksik olurdu. Müthiş rahatlatıcı.
Kampın sahili. Deniz Akdeniz kadar olmasa da on numara diyebilirim. Bana göre tek eksi tarafı su biraz soğuk.
Gelirseniz balık meraklıları oltalarını getirebilir. İskelede çok rahat balık tutabilirsiniz. Zıpkınla avlananlar bile var.
Manzara eşliğinde ufak bir atıştırma.
Deniz suyunun ısınmasını beklerken
Kamp alanının başka bir görüntüsü.
Bunu orada görmeniz lazım.
Bu da dönüş yolundan.
Gitsem mi gitmesem mi diye düşünmeyin. Basın gaza ölmüycekmu anasını satıyım
Bende kamp planını ani bir kararla içime dert olacağına, bayram tatilinde son 2 güne sığdırmaya çalıştım.
Satışa çıkardığım, satılmazsa bu kış baştan aşağı söküp, kesip biçmeyi planladığım motorumla en azından son kez, planlandığım kadar olmasa da küçük bir geziye çıkmam gerektiğini düşünerek ani bir kararla kimseye doğru dürüst haber bile vermeden yola çıktım.
Fotoğrafları telefonla çektiğimden biraz zahmetli geldi bana. O yüzden fotoğraf sayısı biraz kısıtlı maalesef.
Silivri- Gümüşyaka çıkışı.
Tekirdağ civarları.
Burada benzin almak için durdum. La nereye geldik dedim kendi kendime.
Otoyolda geçen korku filmleri hesabı. Hiç kimse yok. Motordan inip bakmaya tırstım desem yalan olmaz
KaraAmbar Kamyoncular derneğinin üyelerine sağladığı en büyük ayrıcalık. Kurufasülle
Yemek için yeni üye kaydı yapmanıza artık gerek yok
Çanakkale sınırları.
Eceabat yakınları.
Özellikle Gelibolu çevresinde her yer şehitlik. Çok ayrı manevi bir havası var.
Tamamını gezmeyi planlıyordum fakat izin planladığım gibi olmadı.
Daha evvel bir defa gezmiştim. Gitmeyen ve merak edenleriniz varsa, bence zaman kaybetmeden buraları gezip görmelisiniz.
Kabatepe orman kampında kalmayı planlayarak gelmiştim fakat, geldiğimde boş yer olmadığını söyledi kapıdaki şahsiyet.
Bende sitenize bakarak geldim, insan rezervasyon vs uyarır diyerek elemanı kalaylamaya başlayınca, 800mt aşağıda bir yer var oraya bir bak,
boş yer olması lazım deyince geri dönmektense Mimoza kamp isimli bu yere yerleştik. Diğer kamp gibi değildi ama yine de kötü sayılmazdı.
Kampın girişi.
Kamp görevlisinin hadi o kadar yol gelmişsin, ha şuraya kıvrıl da yatıver deyip verdiği yer.
Ne yalan söyleyeyim, gece çam ve deniz kokusu içinde hiç uyumamıştım. Hep birisi eksik olurdu. Müthiş rahatlatıcı.
Kampın sahili. Deniz Akdeniz kadar olmasa da on numara diyebilirim. Bana göre tek eksi tarafı su biraz soğuk.
Gelirseniz balık meraklıları oltalarını getirebilir. İskelede çok rahat balık tutabilirsiniz. Zıpkınla avlananlar bile var.
Manzara eşliğinde ufak bir atıştırma.
Deniz suyunun ısınmasını beklerken
Kamp alanının başka bir görüntüsü.
Bunu orada görmeniz lazım.
Bu da dönüş yolundan.
Gitsem mi gitmesem mi diye düşünmeyin. Basın gaza ölmüycekmu anasını satıyım