Bayram Boyunca Çamkoruda Kamp Yapıcaz..(Küçük CC- Çiftler Gurubu Ankara)

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
2.gün gelecek bir kaç motosiklet var onlarla gelebilirsiniz. Bizim hürkanla önden gitmemiz, kamp yeri tespiti vs için de faydalı olabilir :) bir günlük kamp inanın çadır kurduğunuza değmiyor kamp vakti rutin uğraşlarla geçip gidiyor. Ama iki gece olduğunda biraz daha bol vakit biraz daha çevreyi dolaşma şansı oluyor. Önceki gezilerimizden tespitimiz bu. Bir de bayram harici iş durumu nedneiyle genelde iki gece kamp imkansız oluyor bu yüzden tatili bulmuşken iki gün olsun dedik ama tabi perşembe gelecek arkadaşlar var sanırım onlarla katılırsanız memnun oluruz biz de
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Evet aslında süper olurdu öyle , o zaman 5 motor olur sanırım .. Çok eğlenceli olurdu

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Dediğim gibi bayramın 2. Günü gelmeyi düşünüyoruz eğer cuma günü dönerseniz ne anlamı olacak bizim gelmemizin?
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Arkadaşlar benim pc de sorun var o nedenle forum u evdeyken rahat takip edemiyorum virüs girmiş pc ye.Bir özel mesaj gelmiş kimden bilmiyorum açamıyorum,kusura bakmasın.Açabilirsem cevaplarım görüşürüz.Bu arada ikinci gurup tahmin ettiğim gibi bizden kalabalık olacağa benziyor. :thumleft:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Dediğim gibi gelecek arkadaşlar mı diyeyim abiler mi diyeyim haber verirse ortak biryer bulur gideriz..
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
ben yanlış anlaşıldım heralde biz yani çarşamba 14.00'de çıkıp cuma dönmeyi planlıyoruz yani çarşamba akşamı ve perşembe akşamı konaklamalı. Selim kardeşim siz de bizimle veya perşembe günü gelebilirsiniz perşembe gelseniz de bir gün konaklamış olursunuz...

Gelmeyi düşünenler kendi aralarında haberleşirlerse ortak bir yer bulunması kolaylaşabilir hareket için ;) Selim eğer istiyorsan yani sana katılan olmazsa yalnız da gelebilirsin abicim çok uzun bir yol değil 100km, bir sıkıntın olursa telefonla bize ulaşırsın yardıma geliriz ;)

Ben daha da uzun kalmayı planlayabilirdim ama cuma akşamına biletim var Antalya'ya memleketime gideceğim :)
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
yanıma birini bulursam gelmeyi düşünüyorum ,ancak bende çadır felan yok gelırsem geceyi ateş başında balık tutarak felan geçirebilirim :)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Abicim bizim planımız , cuma gnü gelip cumarteside sizinle beraber dönmekti ama demek ki ben yanlış anlamışım..
Bayram boyunca denilince kampa , bayramın 3. Gününe kadar kamp var sanmıştım..
Planlr değişti şimdi abicim.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Abicim bizim planımız , cuma gnü gelip cumarteside sizinle beraber dönmekti ama demek ki ben yanlış anlamışım..
Bayram boyunca denilince kampa , bayramın 3. Gününe kadar kamp var sanmıştım..
Planlr değişti şimdi abicim.
Eğer kalmak isteyenler olursa ben dönerim Hürkan uygun görürse o bir gün daha kalabilir belki. Yani bunları konuşabilmek için önce bir adım atmak gerekir olaya :) Elbette herkesi memnun eden bir orta yol bulunur :)

---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:30 ----------

yanıma birini bulursam gelmeyi düşünüyorum ,ancak bende çadır felan yok gelırsem geceyi ateş başında balık tutarak felan geçirebilirim :)

Eğer bütçe müsaitse 20 küsur liraya metroda gayet ekonomik ve güzel iki kişilik çadırlar var. Hem hafif hem kurulumu kolay hem de daha sonra da kullanma imkanın olur malum motosiklet özgürlüktür :)
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
1.gün gidip 2.gün öğlene geri dönmem gerekıyor arkadaşın işi dolayısıyla
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
O zaman biz yarın hürkanla çıkıyoruz, sen de perşembe katılıyorsun tolga yanlış mıyım? cuma birlikte dönebiliriz bu durumda. Selim senin perşembe gelebilme ihtimalin yok mu kardeşim?
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
O zaman biz yarın hürkanla çıkıyoruz, sen de perşembe katılıyorsun tolga yanlış mıyım? cuma birlikte dönebiliriz bu durumda. Selim senin perşembe gelebilme ihtimalin yok mu kardeşim?

Abicim bizde seçkin abiyle bayramın ikinci günü gelelim 3. Gün dönelim dedik ama. Belki plan değişir perşembe geliriz
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Merhaba gezi dostları :) Güzel bir güne uyandık gene,herkeze gunaydınlar.Aksam sohbetiinize müdahil olamadım ama baya evhamlı geçmiş gibi.Bu ne dostlarım arapsaçına donmüş gezi proğramı ! Altı üstü 100 km planınızı yapın, Selim kardeşim de başı ceksin bayramın 2. günü nerde saat kaçta bulusacaklar yazsın katılabilecek olan katılsın katılamayacak olan peşine bi cıkış tarihi saati ve yeri yazarak , devam eder gelir.Yani mühim olan motosikletle yol yapmak doğayla iç içe olmak,yeni arkadaşlıklar edinmek yeni dostluklar edinmek,birde benim gibi balık merakınız varsa balık tutmak :).Bu nedenle hiç sorun etmeyin canınızı sıkmayın zamanınızı nezamana uyarsa bu sayfaya yazın kendi yol arkadaşlarınızı bulun ve gelin.Malum Bayram insanların bayram görevleri var onlara zaman ayırmakta önemli,ama artakalan zamanıda ışık dağında etkinlikte geçirecem diyenlere kapımız acık buyursun gelsin. :)
Hadi kalın sağlıcakla... Şimdiden İyi Bayramlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

Bu arada unutmadan,hrekes kendi yiyecek içecek ve kamp mazemesini getirmekten mesul dür belirteyim. Hazırlıklı gelirseniz memnun oluruz. :bestmt:
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
arkadaşlar merhaba
ben de katılmayı düşünüyodum fakat bayramda boluda olacağım
en erken üçüncü gün katılabilirdim
sizin planınıza pek uymuyor
o sebeple size iyi etkinlikler diliyorum
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
arkadaşlar merhaba
ben de katılmayı düşünüyodum fakat bayramda boluda olacağım
en erken üçüncü gün katılabilirdim
sizin planınıza pek uymuyor
o sebeple size iyi etkinlikler diliyorum

Gene de gözün forum da olsun bakarsın 3.gün gelip ertesi gun donmek isteyen olur.Beraber gelirsiniz mesafe yakın oldugu için gunubirlik gezi içinde gayet ideal biryer.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Seçkin abi ile ben bayramın 2. Günü yola çıkacağız, gelmek isteyen olursa özelden yazabilir görüşürüz .
2. Gün gidip 3. Gnü döneceğiz ..
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Motoru yükledim bu kez daha da hızlı oldu. Demek ki yükledikçe insan hız kazanıyor :D

Zincirlerinizi yağlamayı unutmayın yoksa benim karagöl gezisindeki gibi cırıldaya cırıldaya dönme ihtimaliniz yüksek :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst