- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Bayramda Çanakkaleye gitmeyi düşünüyorum. Motorum, artçım ,çadırım olmak üzere 4 akşam kalmayı düşünüyoruz.
Daha önce camping alanı kullandım fakat oralara verilen paranın biraz gereksiz olduğunu düşünüyorum.Tek avantajı duş oluyor.Onun dışında hiçbir faydası yok çok kalabalık,ve çoğu yer otel parası neredeyse.Çanakkalede camping alanı olmasada olur sahil kenarı güzel sakin bir koy tavasiyesi istiyorum.Önemli olan husus deniz kenarı yani çadırı kuracağım yere kadar motoruda sokabilmem.(ayrı gayrı olmuyor Bunun yanında birde yakın çevresinde alışveriş yapabilcek mekan yada şehir merkezine şöyle 10-15km kadar olmalı
Sabah kalvaltıya merkeze gidebilelim.birde biraz şeker ekleyelim üstüne 
Daha önce giden, adres tarif edebilecek olan,fotoğraflarla anlatabilecek olan,hertürlü bilgiye ihtiyacım var.Birde Çanakkaleye gidince şunu yap şunu kesin ye gibi şeyleride dinlerim çok efendiyimdir. Herkese selamlar.
Çıkış noktası İstanbul
Daha önce günübirlik şehitliklere yaptığımız gezide bir koyda denize girmiştim orası aklımda kaldı aslında ,eceabat tarafında kamp yapsak çokmu canımız sıkılır? Merkez karşıda ya hani :cherry:
Daha önce camping alanı kullandım fakat oralara verilen paranın biraz gereksiz olduğunu düşünüyorum.Tek avantajı duş oluyor.Onun dışında hiçbir faydası yok çok kalabalık,ve çoğu yer otel parası neredeyse.Çanakkalede camping alanı olmasada olur sahil kenarı güzel sakin bir koy tavasiyesi istiyorum.Önemli olan husus deniz kenarı yani çadırı kuracağım yere kadar motoruda sokabilmem.(ayrı gayrı olmuyor Bunun yanında birde yakın çevresinde alışveriş yapabilcek mekan yada şehir merkezine şöyle 10-15km kadar olmalı
Daha önce giden, adres tarif edebilecek olan,fotoğraflarla anlatabilecek olan,hertürlü bilgiye ihtiyacım var.Birde Çanakkaleye gidince şunu yap şunu kesin ye gibi şeyleride dinlerim çok efendiyimdir. Herkese selamlar.
Çıkış noktası İstanbul
Daha önce günübirlik şehitliklere yaptığımız gezide bir koyda denize girmiştim orası aklımda kaldı aslında ,eceabat tarafında kamp yapsak çokmu canımız sıkılır? Merkez karşıda ya hani :cherry: