- Katılım
- 1 May 2013
- Mesajlar
- 107
- Konu Yazar
- #1
Efendiler , bugün izmit carrefour da gezerken gözüme bir cihaz takıldı otomobiller için olan bu alet çakmaklık girişini çoğaltıyor ve 2 tanede usb girişi saylıyor....
ben gidona bağlanan çakmaklıklardan hoslanmıyorum o yüzden bu cihaz çok kafama yattı aldım ve monte ettim
cihaz bu fiyatı 12.90 tl
motorun arkasındaki 46lt lik topcase 'e monte ettim resimlerini ekliyeceğim cihazın çakmaklığa bağlanan kısmını kestim kablosuna ek yaptım ve aküye bağladım.
topcasenin içine çift taraflı bant yardımıyla cihazı sabitledim güzel oturdu sonrasında topcasenin altına kücükük bir delik açıtım ve kabloyu ordan motorun koltugunu çıkartarak güzel bir düzenekle aküye kadar getirdim. bir adet sigorta ile aküye bağladım. onlada yetinmedim topcase nin altından çıkan kabloya küçük bir ( tik-tak ) aç-kapat anahtar koydum...
şuanlık süperiz anahtar hep kapalı bir cihaz bağlıyacağım zaman anahtarı açıyorum anahtar topcasenın altında basıyorum hemen devreye elektrik geliyor cihazı takıyorum cihazı alıncada anahtarı kapatıyorum sigorta akünün orda küçük amperli sigorta taktımki hemen atsın diye 4 lük sanırım
işte böyle arkadaşlar nasıl olur güzel olur su sızıntısı derdi yok kablolar bile görünmüyor çünkü yıkarkende dikkat ediyorum
çantayı motordan çıkaramıyorum şimdilik ama onunda hal caresini bulucam bu usb girişi güzel oldu ya ses sistemi bile bağlanıyor maşallah
ben gidona bağlanan çakmaklıklardan hoslanmıyorum o yüzden bu cihaz çok kafama yattı aldım ve monte ettim
cihaz bu fiyatı 12.90 tl
motorun arkasındaki 46lt lik topcase 'e monte ettim resimlerini ekliyeceğim cihazın çakmaklığa bağlanan kısmını kestim kablosuna ek yaptım ve aküye bağladım.
topcasenin içine çift taraflı bant yardımıyla cihazı sabitledim güzel oturdu sonrasında topcasenin altına kücükük bir delik açıtım ve kabloyu ordan motorun koltugunu çıkartarak güzel bir düzenekle aküye kadar getirdim. bir adet sigorta ile aküye bağladım. onlada yetinmedim topcase nin altından çıkan kabloya küçük bir ( tik-tak ) aç-kapat anahtar koydum...
şuanlık süperiz anahtar hep kapalı bir cihaz bağlıyacağım zaman anahtarı açıyorum anahtar topcasenın altında basıyorum hemen devreye elektrik geliyor cihazı takıyorum cihazı alıncada anahtarı kapatıyorum sigorta akünün orda küçük amperli sigorta taktımki hemen atsın diye 4 lük sanırım
işte böyle arkadaşlar nasıl olur güzel olur su sızıntısı derdi yok kablolar bile görünmüyor çünkü yıkarkende dikkat ediyorum
çantayı motordan çıkaramıyorum şimdilik ama onunda hal caresini bulucam bu usb girişi güzel oldu ya ses sistemi bile bağlanıyor maşallah