Buda Benim SaRIKıZıM

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
62
sarkzms7.jpg


c2a4c0b8dsci0047vb2.jpg


sarkz2py1.jpg


SARIKIZIMI DETAYLI BİR ŞEKİLDE GÖRMENİZİ İSTEDİM :wiinkk: SARIKIZIM :rendeer: aldığı yol: 3300 km :cat: MAXİMUM HIZI 120 km. SİZİNDE SARIKIZINIZ VARMI :wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim köydede vardı sarıkız iyi süt verirdi
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Hayırlı olsun... Allah kaza bela vermesin.. Tabi ne yapıyoruzz??? Kaskı ihmal etmiyoruz.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun sıhhatle can sağlığıyla kullan..............
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
hayırlı olsun da neden plakanı gizleme gereği hissettin görünmesini istemiyorsan resmide çıkarma
bu şeye benziyor hani dükkana girersinde kart alırsın oda kartın arkasını çizer güvenmiyorsan niye kart bastırıyorsun. ????
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inşallah :rendeer: :rendeer:

Ya bişey soracağım bu plaka gizlemede neyin nesi bi arkadaş açıklayabilirmi lütfen herhalde önemli bişey ki herkes siliyo bende önemini öğrensem foto koyacağım zaman plakayı silsem :silent: :silent:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
gerçekten bu plaka çizme ne oluyo benim motorun fotolarında böyle bir şey yapmaya gerek duymadım,adım soyadım telefonum da var forumda.NEdir bu gizlenme zihniyeti???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst