Konyanın en faal grubundan bir kaç kare :) Buluşmalar, gezmeler

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Bu yaz ki gezilermizden sadece birkaçı. Beyşehir gezimiz ;


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Geçen hafta ki Altınapa barajı foroğraflarımızdan birkaçı sadece;


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Bu hafta sünnet düğünü vardı pilava gidişimiz grubun genel fotoğrafı gibi birşey bu da :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Gezmeye devam saygılar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altınapa yolu güzel, beysehir de balık yemediniz mı resimler yok :)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Aynen güzel sürekli viraj için gidiyoruz zaten.Aslına bakacak olursan balık yemek lazımdı ama nedense fazla duramıyoruz gittiğimiz yer de inşallah bi daha ki sefere :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
vayyy bee bi şöyle gurubumuz olmadı be :cherry:
sen gel gel kırıkkaleye bi gelde bak neler değişti gurubun kıralını gör. seni ummadığın süprizler bekliyor.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Abi temennimiz o zaten Kırıkkale de boş kalmamak :cherry: Dediğin gibidir umarım bakacaz artık :)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Elinize sağlık hocam çok güzel resimler gerçekten :) Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Gezi güzel,
Fotoğraflar ayrı güzel,
Motorların herbirisi, birbirinden güzel.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
68
Karamandan bi ben varım galiba bu siteyi takip eden :) Burda +600 cc hüküm sürdüğü için yetişemiyorum kimseye. Gerçekten bi grubun içinde olmak nasıldır bilmiyorum ama şanslısın :) tekeriniz düz bassın
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Karamandan bi ben varım galiba bu siteyi takip eden :) Burda +600 cc hüküm sürdüğü için yetişemiyorum kimseye. Gerçekten bi grubun içinde olmak nasıldır bilmiyorum ama şanslısın :) tekeriniz düz bassın

Sağolun hocam. Grup olmak iyi tabi birisinin birşeyi olduğunda arıza vs. veya herhangi başka bi derdi herkes koşturuyor bu böyle :wiinkk: Nerdeyse de hergün toplanılıyor gibi birşey
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kırmızı CBR' ı kapladınız mı, ruhsat falan değişti mi, onların kırmızısı normaldede varmı, yoksa güzel olmuş :cat:

Seyir halindeki fotoğrafların bazıları çok güzel, emeğe saygı :thumleft:



 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
23
Resimler çok güzel, bol bol motosikletli olmuş ve iyi kareler yakalanmış. Tam bir apachi kardeşliği örgütü Konya şubesi olmuş.
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
Gezilen yerler ve eglence guzel olsa da grup sürüşü ve trafikte konumlandirma anlaminda ciddi problemler var. Tavsiyem internetten bu konulari bir arastirmaniz onun disinda kazasiz surusler arkadaslar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst