- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
- Konu Yazar
- #1
Selamlar...
Ben buraya kayit oldugumdan beri tartisilan bir konudur bu..
Cimenleri sulayayim derken yollari sulamak ve genelde Motor kullanan arkadaslarin canina kast etmek..
Dün gece radyoda Trafik üzerine bir program vardi burada..
Dinleyiciler sorularini sordu ve bir bayan cevapladi..
Cok sey vardi benimde "aaaaaaaaa" dedigim..
Ama bir soru tam yurdum insani icindi...
Dinleyicinin biri aynen sunu sordu..
"Cimleri sularken yollarida islatiyorlar.. Bu yüzden kaza falan yaparsak ne olur"?Yani bu sorun sadece Türkiyede yok..
Buradada var..
Ben sahsen biliyorum...
Ve bilirkisi bayanin dedigi suydu..
"Cimleri islatiyorum derken asfalt islatilmaz.. Eger böyle bir durum varsa yola ikaz tabelari konulmali..
Eger tabelalar yoksa ve siz hasar gördüyseniz belediyeyi mahkemeye verebilirsiniz"
Burada olay buymus arkadaslar...
Simdi böyle olaylarda belediyeyi mahkemeye verin diycem ama bu cok sacma olacak sanirim...
Allah yardimciniz olsun..
Ben buraya kayit oldugumdan beri tartisilan bir konudur bu..
Cimenleri sulayayim derken yollari sulamak ve genelde Motor kullanan arkadaslarin canina kast etmek..
Dün gece radyoda Trafik üzerine bir program vardi burada..
Dinleyiciler sorularini sordu ve bir bayan cevapladi..
Cok sey vardi benimde "aaaaaaaaa" dedigim..
Ama bir soru tam yurdum insani icindi...
Dinleyicinin biri aynen sunu sordu..
"Cimleri sularken yollarida islatiyorlar.. Bu yüzden kaza falan yaparsak ne olur"?Yani bu sorun sadece Türkiyede yok..
Buradada var..
Ben sahsen biliyorum...
Ve bilirkisi bayanin dedigi suydu..
"Cimleri islatiyorum derken asfalt islatilmaz.. Eger böyle bir durum varsa yola ikaz tabelari konulmali..
Eger tabelalar yoksa ve siz hasar gördüyseniz belediyeyi mahkemeye verebilirsiniz"
Burada olay buymus arkadaslar...
Simdi böyle olaylarda belediyeyi mahkemeye verin diycem ama bu cok sacma olacak sanirim...
Allah yardimciniz olsun..