Dün iki kişi giderken hararet göstergesi ortada olmasına rağmen radyatörden su atmaya başladı ne alak çözemedim ibre sona gelse anlıyacam da ibre ortada duruyor.Biraz soğutup tekrar devam ettim 50m sonra yine başladı radyatörden su atmaya bu neden olur acaba bilen birisi yardımcı olabilirmi??
acaba kapagının dişi filan kırılmış olabilirmi?