Bumoto Calibre 250RR İnceleme

Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
Dün iki kişi giderken hararet göstergesi ortada olmasına rağmen radyatörden su atmaya başladı ne alak çözemedim ibre sona gelse anlıyacam da ibre ortada duruyor.Biraz soğutup tekrar devam ettim 50m sonra yine başladı radyatörden su atmaya bu neden olur acaba bilen birisi yardımcı olabilirmi??

acaba kapagının dişi filan kırılmış olabilirmi?
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Reis bu radyotörün iki yanında yedek su deposu var onlara geçen kapaklar iyi oturmamışsa devir yükselince ordan atıyodur gümüş renkli kapaklar.
Bu arada bigün buluşsakya ank calibreciler.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
28
Arkadaslar merhaba 3 haftaya kadar bende calibre aliyorum.Ama sizlere soyle bir sorum olacak.Simdi ehliyetim olmadigi icin ben sanayiye cikamiyorum.Malum calibrenin de kronik sorunlari var.Motosiklet kullanan bir tanidigim da yok ben bu motosikleti sanayiye nasil goturebilirim ilk aldigimda o sorunlari cozmek istiyorum.Ayrica jant seridi taktirmayi dusunuyorum baska oneriniz var mi goruntu anlaminda ?
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Arkadaslar merhaba 3 haftaya kadar bende calibre aliyorum.Ama sizlere soyle bir sorum olacak.Simdi ehliyetim olmadigi icin ben sanayiye cikamiyorum.Malum calibrenin de kronik sorunlari var.Motosiklet kullanan bir tanidigim da yok ben bu motosikleti sanayiye nasil goturebilirim ilk aldigimda o sorunlari cozmek istiyorum.Ayrica jant seridi taktirmayi dusunuyorum baska oneriniz var mi goruntu anlaminda ?

İstanbulda mı oturuyosun?
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
en onemlisini yazmayi unutmusum Ankara'da oturuyorum.

Reis ben hallederimm

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

Ayrıca kronik sorun dediğin hepsinde olur bende olmadı okanda olmadı hareret sorunu ankaranın havasından herhalde :)
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
kapaklarda sorun yok baktım çözemedim valla ondan sonrada olmadı zaten oyle bi problem.Şu an dişli ve zincir derdindeyim bi ayar tutturamadık.Bayram sonuna kadar iznim yok malesef bayram sonu bi buluşma ayarlarsanız katılırım bende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

Arkadaslar merhaba 3 haftaya kadar bende calibre aliyorum.Ama sizlere soyle bir sorum olacak.Simdi ehliyetim olmadigi icin ben sanayiye cikamiyorum.Malum calibrenin de kronik sorunlari var.Motosiklet kullanan bir tanidigim da yok ben bu motosikleti sanayiye nasil goturebilirim ilk aldigimda o sorunlari cozmek istiyorum.Ayrica jant seridi taktirmayi dusunuyorum baska oneriniz var mi goruntu anlaminda ?

Bende de yok ehliyet 27/08/2013 de direksiyon sınavı var ondan sonra ne zaman çıkarsa alacam ehliyeti :))Kıyafetlerini giydinmi polis molis çevirdiği yok:)Bi sefer jandarma çevirdi beni ehliyetin varmı dedi var dedim,A2 mi dedi he dedim :wiinkk: kaç basıyo bu dedi vs vs öyle yırttım ondanda :king:
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
vala kardeş ehliyetin cezası büyük :D haberin olsun

Öyle de yapacak bişey yok nisanda yazıldım kursa,ağustosta ancak veriyorlar ehliyeti ehliyeti beklersek yaz bitecek :D Allah büyüktür deyip çıkıyorum yola inşallah yakalanmayız şunun şurasında ne kaldı zaten :DYukarda tarihi yanlış yazmışım yav 27/07/2013 bu cumartesi sınav :D:pl:
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
Hayırlısı kardeşim plakayı gizleyip kaccan yada :D

Direksiyonu da geçtik evraklar hazırlandımı ehliyeti almak kalıyor.Bu motonun fabrikası taşınıyormuş,parça getirtecek servis adamlara ulaşamıyoruz sizin bilginiz varmı? dişli seti lazım bana kaldık ortada başka nerden temin edebilirim ki başka?
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
İşin zor bu sıra parca büyük sıkıntı olcak bende 1-2 parca grenaj alıcam hafıf catlayanları değiştirmek için :)
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
20
Ne aradığını bilmiyorum reklam da yasak mı onuda bilmiyorum mod arkadaşlar müdahale edebilir... Avrupamotorrad.com adresinde yedek parça boldu belki bulursunuz motor parçalarını buradan..
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
ulaştım arkadaşlar sonunda yedek parça müdürüyle görüştüm fabrikayı taşımışlar onun için ulaşılamıyormuş.Ayrıca yeni yapılan fanlar gelecekmiş onlarıda servislerden garanti kapsamında değiştirebileceğiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

site için teşekkür ederim inceleyeceğim:cat:
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
Tarih verebiliyorlarmı peki?

kesin tarih yok gelen cevap aşağıda;

Fan ile ilgili olarak haklısınız yeni tip fanları yurt dışındaki üretici firmadan bekliyoruz ithalat departmanımız kısa zaman içinde yola çıkacağını tarafımıza bildirdi. Gelir gelmez Yetkili Servislerimiz vasıtasıyla bu eski tip fanları yenileri ile değiştireceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst