bende 4 ay önce aldım ikinci el.Aldığım gün yağını ve sinyallerini servisten değiştirdim.Otoparkta birinin devirmesi sonucu sağa yattı motor kırılan parçalarla beraber bazı parçalarınıda ben dedğiştirdim servisten,Sağ ayaklık,ayna,sağ gidon sinyaller (takım olması için),fren maneti,kafa grenajı,sağ grenaj,ön çamurluk ledler ve arka tekerdeki dişli takozları.Motoru yaptırdım eve dönüşte yolun bozuk olmasından sola yattım kendim

sol ayna,sol sinyal,kısa far değiştirdim.:jocolor:2 sefer fan değiştirdim sürekli fan arızalanıyor şimdi yine arızalandı yenisini bekliyorum ayrıyetten değiştirdiğim ön çamurluk yeniden kırıldı değişecek nası kırılıyorsa bende anlamadım

Arka teker dişli takozları yeniden parçalandı yine değişecek,zinciri değişecek,ön amortisörler değişecek değişecek oğlu değişecek bi huzurlu binemedik anasını satıyım motora. :queen: