Bumoto Calibre 250RR İnceleme

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Boş boğazlar sarmış forumu :). Her şeyi bilirciler :). İki bakış atarlar, kaliteyi ortaya sererler :). Doğuştan gelen yetenek. Biz de yok. Yapacak bir şey de yok :). Siz aynen bildiğinize devam edin ;)...
Aynen, alakasız bi sürü motorun kusurlarını bumoto'ya bağlamış, bumotoyla ilgili bi tane sorun yok yazdığı mesajda. bide şiddetle tavsiye etmiyomuş :mrgreen:
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
calibrede 3. kalite malzeme kullanılmış arkadaşlar bende'de calibre var üst kapagı benden önceki sahibi bujiyi yamuk taktığı için yalama olmuştu sökdürdm servisde aldım üst kapagı kapakcıya götürürken biraz inceledim kalitesiz değil kesinlikle zaten dohc motor var sistemi filan çok iyi ama3. kalite alüminyum yağı karartır ve biraz inceltir biraz daha yağ bakımına dikkat edildiği sürece bir sıkıntı yaratmaz. bende basınçlı yıkama makineleri imalatı yapıyorum cinden ve italyadan gelen pompaların tek farkı bu oluyor bizim işte akşam resimlerini'de atmayı düşünüyorum üst kapağın
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
herkesin görüşüne saygımız sonsuzdur. fakat bizim ülkemizde çin malı diyince insanlar hemen yargılama yoluna gidiyorlar. bir örnek de vereyim bilen arkaşlar için Altın Elbiseli Adam'a ulaştım. dedimki abi bu moto calibre 250 rr diye bir ürün var türkiyede programa alıp incelersen sevinirim türkiyede talep fazla dedim. cevabı şu oldu ; ÇİN MALINI PROGRAMDA İNCELEMİYORUZ.. :D

ön yargı çok olmasına rağmen çinliden geçilmiyor :) birisi çinliden çok çekti diye diğeride aynı sorunları yaşıycak anlamına gelmiyor. Bu arada bende sormuştum abi ucuz scooterları falanda bi inceleseniz yada mondial asya vs. gibi markaları genelde kötü yorum yapıldığında onu pek hazmedemiyolarmış o yüzden yapmıyor olabilir.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
calibrede 3. kalite malzeme kullanılmış arkadaşlar bende'de calibre var üst kapagı benden önceki sahibi bujiyi yamuk taktığı için yalama olmuştu sökdürdm servisde aldım üst kapagı kapakcıya götürürken biraz inceledim kalitesiz değil kesinlikle zaten dohc motor var sistemi filan çok iyi ama3. kalite alüminyum yağı karartır ve biraz inceltir biraz daha yağ bakımına dikkat edildiği sürece bir sıkıntı yaratmaz. bende basınçlı yıkama makineleri imalatı yapıyorum cinden ve italyadan gelen pompaların tek farkı bu oluyor bizim işte akşam resimlerini'de atmayı düşünüyorum üst kapağın

Yahu yağın yapısını değiştiriyor ama sorun olmaz nasıl diyebiliyorsunuz anlayabilmiş değilim :) O yağın yapısı değişirse bir düşünün motosikletin içinde, ciğerinde neler olabilir :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
herkesin görüşüne saygımız sonsuzdur. fakat bizim ülkemizde çin malı diyince insanlar hemen yargılama yoluna gidiyorlar. bir örnek de vereyim bilen arkaşlar için Altın Elbiseli Adam'a ulaştım. dedimki abi bu moto calibre 250 rr diye bir ürün var türkiyede programa alıp incelersen sevinirim türkiyede talep fazla dedim. cevabı şu oldu ; ÇİN MALINI PROGRAMDA İNCELEMİYORUZ.. :D
Aynı adam çin malı mı ortadan ikiye ayrılır demiştir, kelimeleri birebir aynı hatırlamıyo olabilirim ama mantık bu.
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
Yahu yağın yapısını değiştiriyor ama sorun olmaz nasıl diyebiliyorsunuz anlayabilmiş değilim :) O yağın yapısı değişirse bir düşünün motosikletin içinde, ciğerinde neler olabilir :)
Onun gibi bir şey arkadaşım sadece yağını daha sık değiştirmek gerekiyor işin kimyasal boyutunu hiç araştırmadım gördüğüm şekilde söylüyorum direk mesela orjınal italyan pompalarda 2 yıl hiç yağ değiştirme aynı şekilde durur yağ ama çinden gelenlerde 6'ay bilemedin 1 yıl içinde değiştirmezsen problem cıkartmaya başlıyor pompa (aynı marka, malzemenin et kalınlığına kadar aynı)
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Pardon bumoto calibre denilen motor bumu? veya bumoto ve calibre kelimeleri tr de ki ithalatçının fason yaptırttığı makineye kendi verdigi isimlermidir?

http://www.alibaba.com/product-gs/650914373/250cc_water_cooled_engine_YF250W_Sport.html
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen öyle Çin'li üretici istediğin isimle satabilme izni veriyor, fason üretim yani. Budaklı Otomotiv diye bir firma, buradan Budaklı Motors, son adımda da Bumoto olmuş :p. Model ismini de Calibre 250CC olarak seçmişler. Gerçi sitede aynı firmanın ismi Maranta Motorlu Araçlar diye de geçiyor, kendi içlerinde de bir isim karmaşası var galiba.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Arkadaslar motorunu test ettiricrk varmi karsiliginda ktm duke 200 abs mi test edebilirsiniz beylikduzu beykent tarafi olan varsa beklerim
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
bende 4 ay önce aldım ikinci el.Aldığım gün yağını ve sinyallerini servisten değiştirdim.Otoparkta birinin devirmesi sonucu sağa yattı motor kırılan parçalarla beraber bazı parçalarınıda ben dedğiştirdim servisten,Sağ ayaklık,ayna,sağ gidon sinyaller (takım olması için),fren maneti,kafa grenajı,sağ grenaj,ön çamurluk ledler ve arka tekerdeki dişli takozları.Motoru yaptırdım eve dönüşte yolun bozuk olmasından sola yattım kendim :p sol ayna,sol sinyal,kısa far değiştirdim.:jocolor:2 sefer fan değiştirdim sürekli fan arızalanıyor şimdi yine arızalandı yenisini bekliyorum ayrıyetten değiştirdiğim ön çamurluk yeniden kırıldı değişecek nası kırılıyorsa bende anlamadım :p Arka teker dişli takozları yeniden parçalandı yine değişecek,zinciri değişecek,ön amortisörler değişecek değişecek oğlu değişecek bi huzurlu binemedik anasını satıyım motora. :queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
bende 4 ay önce aldım ikinci el.Aldığım gün yağını ve sinyallerini servisten değiştirdim.Otoparkta birinin devirmesi sonucu sağa yattı motor kırılan parçalarla beraber bazı parçalarınıda ben dedğiştirdim servisten,Sağ ayaklık,ayna,sağ gidon sinyaller (takım olması için),fren maneti,kafa grenajı,sağ grenaj,ön çamurluk ledler ve arka tekerdeki dişli takozları.Motoru yaptırdım eve dönüşte yolun bozuk olmasından sola yattım kendim :p sol ayna,sol sinyal,kısa far değiştirdim.:jocolor:2 sefer fan değiştirdim sürekli fan arızalanıyor şimdi yine arızalandı yenisini bekliyorum ayrıyetten değiştirdiğim ön çamurluk yeniden kırıldı değişecek nası kırılıyorsa bende anlamadım :p Arka teker dişli takozları yeniden parçalandı yine değişecek,zinciri değişecek,ön amortisörler değişecek değişecek oğlu değişecek bi huzurlu binemedik anasını satıyım motora. :queen:




Oho Oda bir şey mi ben 2 defa fan yaktım 1 defa conta yandı letler patladı far patladı yolda giderken zincir koruyucusu uçtu 140 150 KM HIZA Doğru Giderken Motor Karbüratör kapağının vidası uçtu motor yağ içinde Sonra Motora yağ koyduğumuz kapak eridi Değiştirdim :D Acayip sesler geliyor ama olsun genede güzel makina şuan problemsiz biniyorum sadece ön çamurluk kırıldı :D Amortisörlerden.
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
Zincir koruma bendede yok taktırıyım dedim 45 tl istediler,eksozdaki nikelajlı kapak 45 tl yağ çubuğu 25 tl sadece yağ çubuğunu değiştirecem dün akşam eve giderkende zincir boşa çıktı kendim uğraşarak taktım.O ön çamurluk zaten kırılmak için var :D 100 tl
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
hangi servislerde yaptırıyorsunuz arkdaşlar ben ankarada yibanın ordakine mecburi olarak gittim ama ordan motoru almadım die birinde iteleme derdine girdi diğerinde parcam yok onlar kendi sattgm motorlara takıyorum dedi :) servis yüznden motordan soguyorum
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Arkadaşlar ön çamurluk sıkıntısını amrtisörü sert ayara alınca kırılmıyo 77 kiloyum en serte getirip 6 tur gevşetiyorym kilo ile orantılı ayarlarsanız kırılmıyo test ettim :) ama çizilmesine bi türlü engel olamıyoruz onuda buraya yazaken aklıma geldi sert şeşfaf film iş görür :)
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
Ben rüzgar mehmet'e gitmiştim ilk ordan devam ediyorum. 3 Gündür yolda kalıyorum zincir atıyordu.takozları değiştirdim zinciri değiştirdim dişlide eğrilik varmış nası eğiliyorsa dişli onuda anlamadımSon işlemleride anıttepedeki Tiryakioğlunda yaptırdım yolda kalınca orayı aradım çünkü 2 serviste iyi bence .Fanı söküp yerine pc fanı taktık idareten
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
ben fan sıkıntısı yaşamadım allahdan.. acıkcası ben hiç sıkıntı yaşamadım 1-2 yan yatma harici :D bide sağ aynayı kırıp dryorum yine kırıldı :D bayisinden ben hiç memnun kalmadım şimdide bana parca yok diyip dryor parcayı kendi müşyerilerime saklyorum diyo utanmadan..
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
11
Dün iki kişi giderken hararet göstergesi ortada olmasına rağmen radyatörden su atmaya başladı ne alak çözemedim ibre sona gelse anlıyacam da ibre ortada duruyor.Biraz soğutup tekrar devam ettim 50m sonra yine başladı radyatörden su atmaya bu neden olur acaba bilen birisi yardımcı olabilirmi??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst