Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_...ng_X-5_2013_rozrywkowy_singiel/Hyosung_X5.jpg

Çok teşekkür ederim zahmet edip detaylı bir biçimde açıklamışsınız.Kendimi 600 cc ve üzerine hazır göremiyorum ve görebileceğimide pek sanmıyorum yapı itibarıyla.Kararımı verdim gibi biraz bekleyip kendime turuncu bir gt 250 naked almaya kararlıyım,hayat yeni bir yola saptırmaz ise :) bu süreçte de başlıgı en baştan okumaya başladım ancak daha 20 sayfa bitirebildim teşekkür ederim tekrardan.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_...ng_X-5_2013_rozrywkowy_singiel/Hyosung_X5.jpg

Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
hgdr kardeş,yardımcı olmak adına,burada bir arkadaşımda GV 250 var,sana linkini veriyorum.eğer beğenirsen ara konuş.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-mini-goldwing-127753258/detay
teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
bilgi için sağol
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.

Zaten mantıklısı da ne dersek diyelim hyosung çok fazla motosiklet satamıyor.Aynı alana 2 aynı cc getiriceklerini sanmıyorum.O konsept motorun duruşu da baya hırçın 650 olursa fiyatlar zaten malum,250 cc olursa da fiyat biraz uçuk olur gibime geliyor.Hyosungun bence yapması gereken güzel 125lik sokmalı piyasaya 250de zaten comette gtr da gayet güzel motorlar.Bilgi için tekrardan teşekkürler.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)

Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...

Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de :cherry:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de :cherry:

Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

http://www.aliexpress.com/item/moto...ter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...eter-LCD-digital-freeshipping/1043017054.html
http://www.aliexpress.com/item/2013...eter-odometer-1-2-4-cylinders/1042581652.html
http://www.aliexpress.com/item/NEW-...dometer-odometer-freeshipping/1042918652.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...brake-front-tire-freeshipping/1043074801.html

ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
104
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

180lik arka lastik takan bir arkadaş deneyimini paylaşmıştı. yanlış hatırlamıyorsam "jant genişliği yetersiz geldiğinden taban ve yanak bölümleri fazla bükülüyor, lastiğin yapısı bu bükülmeyi kaldıramadığından içerisindeki teller kırılıyor ve elek gibi hava kaçırmaya başlıyor" demişti. forumda aratırsan bulabilirsin. yanak bölgesindeki bükülme normalin çok üzerinde olduğundan motoru çok fazla yatırmamanı öneririm. zira 120'lik ön ve 180 lik arkalastiğin 45 derecelik yatma noktaları standart dışı jantla kullanımından ötürü orantısız bir şekilde kaymış durumda. virajda lastiklerden biri kendini salabilir. ama motoru fazla yatımıyorsan bu konuda sorun yaşamazsın. güle güle, kazasız belasız kullanmanı dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

jant genişliği müsaade etmediğinden 160mm'nin üzerinde lastik kullanmak sağlıklı olmuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)

bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım :) bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
evet takılabiliyor.110 - 150 ye göre özellikle düşük hızlardaki kıvraklığı (slalom gibi) azalacaktır.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hocam teşekkür ederim peki sana bir sorum daha olacak ben İstanbulda düzgün bayi nerede bulurum bölgemde kağıthane ve şişlide var o kağıthanedekini biliorum ama orası bildiğin bisikletçi dükkanı gibi ve oranın esnafı pek güven vermiyor bana nedense.Şişlidekini görmedim malesef.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------



bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım :) bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.

valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var :p

Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

http://www.aliexpress.com/item/moto...ter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...eter-LCD-digital-freeshipping/1043017054.html
http://www.aliexpress.com/item/2013...eter-odometer-1-2-4-cylinders/1042581652.html
http://www.aliexpress.com/item/NEW-...dometer-odometer-freeshipping/1042918652.html
http://www.aliexpress.com/item/Moto...brake-front-tire-freeshipping/1043074801.html

ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.


Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi :) ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var :p




Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi :) ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki

Bunlar universal diye biliorum yani adam gibi elektrik sistemi olan her motora takılır.Attığım linklerdeki ürünlerde az para değil gördügün gibi sanmıyorum bir sıkıntı olacağını.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...

Daha önce duymadığım bir sorun.Eğer motosikletlerin kmden emin iseniz debriyaj balatası bitmiş değildir. Ama debriyaj balatası bitmiş ve sıyırıyor olabilir
İkiside karbüratörlü öncelikle karbüratör temizlikleri ne alemde bunu bilmek lazım.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

bende önceden 180 55 17 metzeller vardı. sorun yok sanıyodum ama virajlarda falan baya zorluyormuş. 150'lik taktıktan sonra anladım. tercih meselesi ama söylediğim lastik uyuyor.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
peki çanakkele ayvalık arasında düzgün bir servis yada usta bilen varmı? bahsettiğim sorun karbüratör üzerindeki karışım, kelebek ve rölanti ayarı ile oynayınca minimum düzeye inebiliyor sarı motorumda olduğu gibi onda şansa tutturdum bir ayar ama siyah da durum cidden kötü... ayrıca debriyaj durumu gibi hiç değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

180 bilmem ama 2 yıldır sarı motorumda 160-120 kullanıyorum gayette iyi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst