Çin'deki cbf 150'lerin güzelliğine bakın.

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Bu honda tr'nin yatacak yeri yok. Çin'dede cbf 150 varmış. Arka disk fren
Göstergenin güzelliğine bakın, renkler cıvıl,cıvıl. videoyu izleyin Honda TR'
ye sevgilerinizi göndermeyi unutmayın.
http://youtu.be/5pb5Fz6nE6M
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
eski bir hondacı olarak honda motor birdaha almam.belkide çok zor bizi kaybetti
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
260
dijital göstergeye ve arka disk firene bayıldım burda olsa kesin 7-8binde aşa satmazlar bu halleriyle
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
3.45 saniyelerde görünen ön camurluktaki km saati kablosunun aşındırdığı yer demekki kronik sorun:)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
CBF 150-SF
cbf150_06.png


CBF 125
200911414374856416.jpg


RR150
rr150_06.png
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eski bir hondacı olarak honda motor birdaha almam.belkide çok zor bizi kaybetti

hocam nedenini açıklarmısınız ?




lastiklere dikkat ettiniz mi beyler :mrgreen:


adamlar sizin gibi takoz gibi lstik takmamış arka janta!

lastikler kaliteli.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hangisini birini açıklıyayım :D 4500 e hondanın merkezi arıyarak bakmadan değer biçtiği motora sağdece bir arka amanstörünü 1500 tl demesine mi? kronik sorunları olan motorlarını piyasadan çekmemesine mi? servisindeki elamanların basiretsiz oluşuna mı? kaliteli motorları yerine bizlere en dandiklerini getirmesine mi ve öyleykende ne getirirse peynir ekmek gibi satmasına mı? forumlarda çin malı kullanan adamların alay konusu olmasına mı uuuuhu uu çok var böyle anlatmaya gelmez.
honda sağdece kymco sym gibi markalardan iyi.bazı italyanlarında bir kaç modelinden iyi ,modelleri olabilir ancak bir marka bu kadar küçük cc çıkartıp ayağa düşüpmemeli.
yamaha görüceksiniz herkulvarda hondadan üstün ve onu piyasada ezmeye başladı yavaştan
alınca japon diye yamahaya binerim bundan sonra .tektekerramcoya inanmıyordum artık bende bunu diyebiliyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hangisini birini açıklıyayım :D 4500 e hondanın merkezi arıyarak bakmadan değer biçtiği motora sağdece bir arka amanstörünü 1500 tl demesine mi? kronik sorunları olan motorlarını piyasadan çekmemesine mi? servisindeki elamanların basiretsiz oluşuna mı? kaliteli motorları yerine bizlere en dandiklerini getirmesine mi ve öyleykende ne getirirse peynir ekmek gibi satmasına mı? forumlarda çin malı kullanan adamların alay konusu olmasına mı uuuuhu uu çok var böyle anlatmaya gelmez.
honda sağdece kymco sym gibi markalardan iyi.bazı italyanlarında bir kaç modelinden iyi ,modelleri olabilir ancak bir marka bu kadar küçük cc çıkartıp ayağa düşüpmemeli.
yamaha görüceksiniz herkulvarda hondadan üstün ve onu piyasada ezmeye başladı yavaştan
alınca japon diye yamahaya binerim bundan sonra .tektekerramcoya inanmıyordum artık bende bunu diyebiliyorum

italyanın kulvarı çok farklı zaten parasıda ona göre. honda nın fiyat performans dengesinde daha iyi motorları olabilir..

piaggio bir fly 125 yapmış motoru yakından incele hayran olursun! 3v motor var üzeride yeni teknoloji her yeri kip, honda kıçını yırtsın onu yapamaz yapar ama bu seferde estetik tutmaz.. zaten italyanın olayı farklı

ben hondanın üretmiş olduğu en iyi motosikletini kullanmış biriyim ve yinede size katılıyorum, honda kıçı kurtarma maliyeti düşüre büyüme için çok taviz verdi..


honda nın hangi düşün hacim li motorunda yağ ışığı var ? çünkü düşük hacimli motorları yağ eksiltiyor..

ixld.jpg


jh3x.jpg
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
honda firmasının ülkemize böyle saçma sapan modellerini getirmesinin ilk sebebi bilinçsiz tüketici olmamız ve sorgulamamamız.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
hangisini birini açıklıyayım :D 4500 e hondanın merkezi arıyarak bakmadan değer biçtiği motora sağdece bir arka amanstörünü 1500 tl demesine mi? kronik sorunları olan motorlarını piyasadan çekmemesine mi? servisindeki elamanların basiretsiz oluşuna mı? kaliteli motorları yerine bizlere en dandiklerini getirmesine mi ve öyleykende ne getirirse peynir ekmek gibi satmasına mı? forumlarda çin malı kullanan adamların alay konusu olmasına mı uuuuhu uu çok var böyle anlatmaya gelmez.
honda sağdece kymco sym gibi markalardan iyi.bazı italyanlarında bir kaç modelinden iyi ,modelleri olabilir ancak bir marka bu kadar küçük cc çıkartıp ayağa düşüpmemeli.
yamaha görüceksiniz herkulvarda hondadan üstün ve onu piyasada ezmeye başladı yavaştan
alınca japon diye yamahaya binerim bundan sonra .tektekerramcoya inanmıyordum artık bende bunu diyebiliyorum
italyanın parçası sanki çok ucuz.. öyle bir yazmışsın ki sanki fly 100 ün debriyaj balatası duyan 10 lira sanacak. 180 tl
yamaha?
izmir de servisi kapandı, başka bir servis yaptılar kim gider kim bulur bilemem.. hepsi birbirinden aynı..
kawasaki nin sadeece tek yan stickeri 125 lira ...SERVİS?
cbf 150 ye biniyorum. Parça neredeyse bakkalda var.. bana göre en iyi motor piyasada en çok bulunan motordur..
arabam fiesta beyaz.. çıkma tampon arasam beyazını bile bulabilirim.
telefon samsung s3 şarjı mini usb bir sürü marka aynı şarjı kullanıyor..
bilmem anlatabildimmi..
gülü seven dikenine katlanır.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Asgeri ücretin 770tl benzinin 5tl olduğu ülkelerde millet fiyat/performans ürünü arar parasının karşılığını sattığı zaman zarar etmeyecek ürünü alır ki 150cc sınıfı genelde iş icabı kullananların motorudur asıl kullanıcı bir süre biner cc yükseltir çok nadir olanlar devam eder buda belki toplam piyasanın %5i değildir. Biz alırız 10 sene kullanırız esnaf olan adam senede 10 tane alır sende esnaf olsan bir dominos işletsen ya bunun devir saati yok lastiği dandik demezsin alırken yapılan iskontoya servis ücretlerine bakarsın. Düşük ccde japonların içinde en kalitesizi olabilir ama servis parça konusunda ülkemizde tek seçenek bir ybr125 in egzos fiyatını sorun kaç para diyecekler o paraya cbf150 yi komple yenilersin sandık motor dahil :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
cinde cogu sehir merkezlerinde motorsiklet yasak, kullanamazsiniz, hep sehir disi veya sehire uzak ilcelerde izin var motor kullanimi icin ve hukumet 250 cc nin uzerindeki motorlara ruhsat vermiyor, polise para yedirerek kacak getirebilirsin yurt disindan ama plakan ve ruhsatin sahte olacagi icin her polis cevirmesinde cebinden bir 50-100 dolar arasi para birakman gerekir.
gelelim cbfnin guzelligine, gorundugu kadar iyi degil, birde burda sizin bindiginiz mondial kuba bisan lifan ve diger akliniza gelebilecek neredeyse tum firmalarin fabrikalari oldugu icin motor ucretleri cok cekismeli. ayrica hondanin fabrikasi da burada, o nedenle firma olarak piyasada tutunup diger firmalarla yarismak adina honda bu tarz eklemeler yaparak fiyatini yuksek tutuyor. bunun disinda yan firmasi lifan ile daha dusuk kaliteli motorda cikariyor. fiyatlama acisindan ornek vermek gerekirse sizin mondial mct 250 nin 1400 tl oldugu bir ortamda honda yuksek fiyata nasil satsin 150lik cbf yi? bu konuda honda tr ye cok kizamiyorum acikcasi, alicisini buldugu bir ortamda kar marji daha dusuk urunu neden getirsin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst