Bumoto Calibre 250RR 2013 Model Yakın İncelemem

Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
22



























~Bunlarda 2012 İle Yandan Çekilmiş Fotoğraflar~












~Benim Yorumlarıma Gelirsek~
-Öncelikle Belirmeliyimki Orjinalden Performans Eksozu Calibre 2013 Modelinde Kaldırmış Sanırım Trafikten Gelen Şikayetler Doğrultusunda..
-Benzin Göstergesini Göremedim Dijital Yapmış Olabilirler Sadece Dijital Bir Ekran Var Benzin İbresine Rastlamadım :)
+Kullanıcı Odaklı Bir Motordu Bildiginiz Üzere Ama 2013'de Bunu Göz Önünde Bulundurmuş Bumoto ve Arkadaki Kişiye Tutacak Eklemiş Ve Koltugunada Biraz Konfor..
+2012 Modelinden Daha Heybetli Bir Calibre Gelmiş ve Çakma 29 Beygir Olan Esasında 26 Beygir Olan Calibreyi Gerçek 29 Beygir Almış Bunu Bizzat Sordum ve Doğruladı Yetkililer Yani Şimdi Gerçek 29 Beygirlik Calibre 250 RR ile Karşı Karşıyayız...
+Arka Teker Boyutu Gözüme Çarptı Bildiginiz Üzere 2012 Calibrede Tekerlerde Sorun Vardı Bunun Yerini Daha Kaliteli ve İri Teker Almış
+Eksikleri Göz Önünde Bulunduran Bumoto Tabiikide Radyatör ve Elektirik Aksamındaki Sorunlara El Atmıştır Diye Düşünüyorum..
#Granajlarda Bir Değişme Yok 2012 Modelindeki Granajlar İle 2013 Granajlar Aynı Yakın İnceleme Yaptım..

Fiyat Olarak İse 8,200 TL nin Üstünde Olacagı Bilgisine Ulaştım Benden Bu Kadar Yorum Sizden :)

Saygılarımla,
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bumu değerlendirme demek eski lastikten daha kaliteli ve daha büyük lastik gelmiş vaybe :D demek çakma 2012 29 bg gitmiş orjinali gelmiş bizzatta sordun demek adam zaten benim yogurdum ekşi dicekti sana :D neyse :D
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
ne diyelim cbr 250 sahiplerine yan sanayi yedek parça desteği gelmiş oldu böylece...
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
22
bumu değerlendirme demek eski lastikten daha kaliteli ve daha büyük lastik gelmiş vaybe :D demek çakma 2012 29 bg gitmiş orjinali gelmiş bizzatta sordun demek adam zaten benim yogurdum ekşi dicekti sana :D neyse :D

Bumoto İle Alıp Veremediği Olan Hyosungculardansın Sanırım :)
Yogurdum Ekşi Mevzusu Yok ki Ortada Adamlar Zaten 26 Beygir Oldugunu Kabul Ediyorlar BM 2012 nin 2013 üde 2-3 aya Zaten Görürüz Bu Kadar Kasmanıza Gerek Yok :)
Yada Hyosung'a Yine Çift Kafa Gelmedigi İçin Böyle Tavır Yapıyosunuz :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Arkadaşlar merhaba,

Ben de dün ve bugün fuardaydım. Bu konu da oldukça eksiklikler gördüm ve dayanamadım, yazayım istedim. Öncelikle calibre'nin satışına aynen devam edilecekmiş. Resimleri paylaşılan siyah motosiklet, iki çeşit olarak üretilmiş ve henüz her hangi bir isim koyulmamış. Yeni üretilen model den iki seçenek sunulmuş. Bunlardan biri, cbr'ın bire bir kopyası. Bir de sadece calibrenin ön kafa grenajının, geriye kalanın yine bire bir cbr olan versyonu.

Hangisi daha çok ilgi görürse, onu getireceklermiş. Yani henüz belli değil. Motosikletin hp değerinin 27 olduğu söylendi. Calibre de olduğu gibi karbüratörlü. Fakat bu yeni model de daha kalın bir radyatörün kullanıldığı gibi, daha da iyi bir fan ile desteklemişler. Kalıp olarak calibreden üstün değil. Fiyatın ise 8 civarı olacağı söylendi. Çok fazla bir ayrıntıya giremedim, yani devir kesici vs. var mı sormaya fırsatım olmadı...

Bence taklit edilmesi bile alınmaması için bir sebep. Fakat calibrenin ne olursa olsun, kendi bir tarzı olduğunu söyleyebilirim. Zamanla alan, kullanan arkadaşlar olacaktır. Biz de o zaman yorumlarını gözlemleyeceğiz...

Telefonla yazdığım için uzun yazamıyorum. Şimdilik bu kadar.

Saygılarımla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

Bir de xcopy,

2012 Calibrede Tekerlerde Sorun Vardı Bunun Yerini Daha Kaliteli ve İri Teker Almış demişsin, neymiş o sorun çok merak ettim?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
22
Bir de xcopy,

2012 Calibrede Tekerlerde Sorun Vardı Bunun Yerini Daha Kaliteli ve İri Teker Almış demişsin, neymiş o sorun çok merak ettim?

Selam Tekerden Kastım Lastiklerdi Yer Tutuşu Konusunda Kulagıma Duyumlar Gelmişti ve 2013 ile 2012 Arasındaki Kalınlık Farkı Ortada Yani.. Ondan Dolayı Yazdım :)

Aynı Yere Gittik Sonuçta :)
Banada Calibre Serisinin 2013 Modeli Olarak Satılacagı Bilgisi Geldi ve 29 Beygir Oldugu Söylendi
Birde Heybet Konusunda Arada Bariz Fark Gördüm Ben Şahsen Merak Edenler Fuara Kadar Gidip Görebilirler...
Sonuçta Aynı Firmadan Bilgi Aldık Ben Kendim Test Edip Görmedim Yanlış Birşey Söyledisem Af Ola :)

Saygılarımla,
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Bumoto İle Alıp Veremediği Olan Hyosungculardansın Sanırım :)
Yogurdum Ekşi Mevzusu Yok ki Ortada Adamlar Zaten 26 Beygir Oldugunu Kabul Ediyorlar BM 2012 nin 2013 üde 2-3 aya Zaten Görürüz Bu Kadar Kasmanıza Gerek Yok :)
Yada Hyosung'a Yine Çift Kafa Gelmedigi İçin Böyle Tavır Yapıyosunuz :)
yok yok benim hiç bir moto ile alıp veremediğim yok benim bu başlığın konusu ile alakasız içeriğine varsayımlarına vede tanımlarına takıntım var :D ayrıca mallar ortada pek konuşmaya gerekte yok :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Selam Tekerden Kastım Lastiklerdi Yer Tutuşu Konusunda Kulagıma Duyumlar Gelmişti ve 2013 ile 2012 görevliler Kalınlık Farkı Ortada Yani.. Ondan Dolayı Yazdım :)

Aynı Yere Gittik Sonuçta :)
Banada Calibre Serisinin 2013 Modeli Olarak Satılacagı Bilgisi Geldi ve 29 Beygir Oldugu Söylendi
Birde Heybet Konusunda Arada Bariz Fark Gördüm Ben Şahsen Merak Edenler Fuara Kadar Gidip Görebilirler...
Sonuçta Aynı Firmadan Bilgi Aldık Ben Kendim Test Edip Görmedim Yanlış Birşey Söyledisem Af Ola :)

Saygılarımla,

Dostum, ben parça müdürü ve bir üst yetkili ile görüştüm. Beni de kendileri tanıyorlar. Çünkü paylaşımlarımı görmüşler. Sana gorevliler ne demiş veya nasıl gördün bilemiyorum fakat, benim yanımda bana eşlik eden 4 arkadaşım daha bana katılacaktır. Bir kere lastik ebatlarında hiç bir değişiklik yok. Ve de kalıp olarak da öyle. Oratada cbr takliti bir ürün olup, buna bir de ayrı olarak calibre kafa grenajı eklenmiş modeli var. O model de calibre değil. Daha adı bile yok. Sadece beğeniye sunduk, beğenilirse getireceğiz denildi. Sen burada yeni calibre gibi tanıtmışsın motoru. Öyle bir şey yok... Ya seni yanlış bilgilendirdiler, ya da sen iyi bir şekilde gözlemleyemedin. Ben calibre sahibiyim, paylaşımlarımı biliyorsun, motosikleti de iyi tanıyorum. Ne konuştuğu mu ve gördüğümü de biliyorum. Sen ona rağmen o böyle, su şöyle diyorsan, ben de şunu söylerim; ağzı olan konuşuyor...

Art niyetle bir konu açmadığını ve bumotoyu beğendini biliyorum. Fakat farkında olmadan da insanları yanlış bilgilendiriyorsun....

Hiç bir konuda test etmediğin, sahibi olmadığın bir motor hakkında konuşman yanlış. Duyumlar ile olmuyor bu iş...
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
153
Kafa calibre arkası cbr olan çok hoşuma gitti ne zaman geleceği konusunda nisan'da gelecek belki mayısa da kalabilir dedi yetkili fakat gördüm ki her yetkili farklı bir şey söylemiş 29 beygir demiş bana 27 beygir demişti. Ne zaman geleceğini başka soran oldu mu? Size ne dediler?
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
8
cbr ile birebir aynı. yani bir çin klasiği. çakma motor. yorum yapıncada kötü oluyorsun. bumoto düşmanı ilan ediliyorsun. orjinalinin çakması olan hangi icattan hayır gelmişki bumoto dan gelsin. 8 binin üstünde bir rakamdan bahsediliyor. orjinali ile arasındaki fiyat farkı 2000 ila 2500 lilra arasında. orjinali ile arasındaki kalite farkı ise paha biçilemez. yinede alacak arkadaşlara hayırlı olsun.kazasız belasız ve arızasız kullanmak nasip olur inşallah.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
cbr ile birebir aynı. yani bir çin klasiği. çakma motor. yorum yapıncada kötü oluyorsun. bumoto düşmanı ilan ediliyorsun. orjinalinin çakması olan hangi icattan hayır gelmişki bumoto dan gelsin. 8 binin üstünde bir rakamdan bahsediliyor. orjinali ile arasındaki fiyat farkı 2000 ila 2500 lilra arasında. orjinali ile arasındaki kalite farkı ise paha biçilemez. yinede alacak arkadaşlara hayırlı olsun.kazasız belasız ve arızasız kullanmak nasip olur inşallah.
Kesinlikle katılıyorum. Taklit varsa orjinali iyi olduğu içindir . Taklitin olduğu yerden uzaklaşırım herzaman orjinalden yanayım .
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
4
Farklımı olmuş motor tam yakalıyamadım . Cbr 125 R mı almalıyım 0 yoksa Calibre 250 nin 2013 lerinimi almalıyım sizce fiyat olarak çok yakınlar birbirlerine yardımcı olurmusunuz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst