- Konu Yazar
- #1









~Bunlarda 2012 İle Yandan Çekilmiş Fotoğraflar~



~Benim Yorumlarıma Gelirsek~
-Öncelikle Belirmeliyimki Orjinalden Performans Eksozu Calibre 2013 Modelinde Kaldırmış Sanırım Trafikten Gelen Şikayetler Doğrultusunda..
-Benzin Göstergesini Göremedim Dijital Yapmış Olabilirler Sadece Dijital Bir Ekran Var Benzin İbresine Rastlamadım
+Kullanıcı Odaklı Bir Motordu Bildiginiz Üzere Ama 2013'de Bunu Göz Önünde Bulundurmuş Bumoto ve Arkadaki Kişiye Tutacak Eklemiş Ve Koltugunada Biraz Konfor..
+2012 Modelinden Daha Heybetli Bir Calibre Gelmiş ve Çakma 29 Beygir Olan Esasında 26 Beygir Olan Calibreyi Gerçek 29 Beygir Almış Bunu Bizzat Sordum ve Doğruladı Yetkililer Yani Şimdi Gerçek 29 Beygirlik Calibre 250 RR ile Karşı Karşıyayız...
+Arka Teker Boyutu Gözüme Çarptı Bildiginiz Üzere 2012 Calibrede Tekerlerde Sorun Vardı Bunun Yerini Daha Kaliteli ve İri Teker Almış
+Eksikleri Göz Önünde Bulunduran Bumoto Tabiikide Radyatör ve Elektirik Aksamındaki Sorunlara El Atmıştır Diye Düşünüyorum..
#Granajlarda Bir Değişme Yok 2012 Modelindeki Granajlar İle 2013 Granajlar Aynı Yakın İnceleme Yaptım..
Fiyat Olarak İse 8,200 TL nin Üstünde Olacagı Bilgisine Ulaştım Benden Bu Kadar Yorum Sizden
Saygılarımla,