24 milyon ehliyetli 101 lira ödeyecek

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
15 değil 17 te le..
2 te le de emniyet amirlerini sıvazlama vakfına kesiyorlarmış..
(sıkıyosa ödeme!..)
Hee 15 lirayı da vermeycem ulan diye inat eden olursa 350 tele cezası var!
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
15 değil 17 te le..
2 te le de emniyet amirlerini sıvazlama vakfına kesiyorlarmış..
(sıkıyosa ödeme!..)
Hee 15 lirayı da vermeycem ulan diye inat eden olursa 350 tele cezası var!

Yanlışınız var 13 + 2 =15 TL şeklinde ücret alınacak TBMM de tasarı kabul edildi zaten resmi gazete de yayımlanması bekleniyor...


AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli, düzenlediği basın toplantısında, halen TBMM Genel Kurulu gündeminde bulunan "Torba Kanunu" teklifinde bazı değişiklikler yapılacağını söyledi. Canikli, ehliyet yenileme bedeli konusunda teklifde bir düzenleme yapılacağını ifade ederek, "Ehliyetlerle ilgili rakam düşürülmüştü, tekrar düşürüyoruz. Sadece maliyeti karşılayacak kadar düşürüyoruz. 13 liralık maliyet bildirildi, bu alınacak, 2 lira da vakfın tahsilatı olacak. Toplam 15 lira olacak.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Haram ZIKKIM OLSUN. ÇOLUKLARINDAN ÇOCUKLARINDAN ÇIKSIN. MALİYETİ 10 KRŞ OLAN BİR KARTI DAHİ ALAMIYORSA BU DEVLET !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst