[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .
avcagatay' Alıntı:
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg <-------> bu resmi kızın sayfasına uğur topçu diye bi eleman koymuş
hatunun sayfası,,,, paylaşım pazartesi yapılmış
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
Orhan, yukarda verdiğim fbook linkindeki hatunu ve uğur topçu adlı elemanı tanıyor musun, hakkında geyik yapmışlar tesadüfen rastladım,eğer tanıyorsan diye sana sormadan giydirmek istemedim bunlara
http://u1307.hizliresim.com/1c/4/pvv3g.jpg
saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.