Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Buluşma muhabbetinden sonra alakasız olacak ama, arkaya topcase takmak için, arka çantalık demiri ihtiyacınız var mı arkadaşlar? 2-3 yerden bana soruldu ama burda sorayım, sonuçta daha fazla cbr250 kullanıcısına buradan hitap edebiliyoruz. Çantalık demirinin görünümü de bu malzemeye yakın olacak.
pwd5b.jpg
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
arkadaşlar elimde orjinal cbr 250r sinyalleri vardır.serviste fiyatı bayağı uçuk almak isteyen olursa mesaj atabilir
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
buluşma için fikri olan varsa söylesin ya da Bostancı sahil tarafında ''Çamlık'' kafe var denize bakıyor rahat bir yer tanışıp sohbet edebiliriz orda buluşunca başka yerlere sürmek istersekte güzel geçebilir... Saat konusu gerçekten bnm için çok rahat öğrenciyim ve boş adamım cumartesi :)
Aramızda çalışan falan varsa diye kesin saati ben söylemek istemem öğlen 2 gibi olabilir???


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------


tamam o zaman Bostancı sahil tarafında ''Çamlık'' kafe saat 2 bana uyar :cat:
 
Katılım
4 Tem 2013
Mesajlar
2
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

[/COLOR]
buluşma için fikri olan varsa söylesin ya da Bostancı sahil tarafında ''Çamlık'' kafe var denize bakıyor rahat bir yer tanışıp sohbet edebiliriz orda buluşunca başka yerlere sürmek istersekte güzel geçebilir... Saat konusu gerçekten bnm için çok rahat öğrenciyim ve boş adamım cumartesi :)
Aramızda çalışan falan varsa diye kesin saati ben söylemek istemem öğlen 2 gibi olabilir???


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------



sürersin esasında ama gerçekten kaliteli ve sağlam kıyafet ve takımların olması lazım, ben İstanbul'da bile kışın sürerken donuyordum. onun dışında sürüş açısından hava koşulları tabi ki etkiler :)

istanbulda donuyodum dediğin hagi aylardı ?
ben iş icabı aralık başı mart arası kullanamam zaten..
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Bu arada bu çamlık kafe dediğiniz bostancı ido iskelesinin karşısında meydana doğru bir kafe var orası mı?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Altında cıbır var ne demek geç kalırım :D o zaman şimdilik 3 kişi miyiz koskoca forumda :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Tamam bana da uyar, ama ben hep geç kalırım haberiniz olsun :mrgreen:

çok iyi şimdiden 3 kişiyiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

[/COLOR]

istanbulda donuyodum dediğin hagi aylardı ?
ben iş icabı aralık başı mart arası kullanamam zaten..
ocak sonundan şubat ortasına kadar yarıyıl tatilinde kullandım ve benim ekipmanlar hep 4 mevsim olarak satılıyor siz kışın kullanırsanız kışlık almanız gerekebilir :)
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
beyler cbr 250 nin güncel parça fiyatları listesine nerden ulaşabilirim? nette aradım ama bulamadım..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
beyler cbr 250 nin güncel parça fiyatları listesine nerden ulaşabilirim? nette aradım ama bulamadım..

Türkiye'de bilmiyorum ama Amerika'da çok ayrıntılı bir site var.

Cbr 250 - Thumper Talk "Part Category:" bölümünden ilgili kategoriyi seçip tüm parçaları ve fiyatlarını görebilirsin.

Fiyatlar Türkiye'den ucuz. Ben Honda Türkiye'nin 45 gün bekletip getiremediği parçayı buradan 15 güne getirttim.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
benim motor vitesi boşa atınca zincir sesi geliyor baya herkeste böylemi yoksa bende mi bi sorun var
baya derken zincir sesi geliyor ama az mı çok mu karar veremedim görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Benimde geliyor şırıltısını duyuyorum hızım yavasladkca geciyor dogal olrk.bende basta rahatsz olmustm ama sorun etmiyorum artk
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .
avcagatay' Alıntı:
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg <-------> bu resmi kızın sayfasına uğur topçu diye bi eleman koymuş

hatunun sayfası,,,, paylaşım pazartesi yapılmış
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79


Orhan, yukarda verdiğim fbook linkindeki hatunu ve uğur topçu adlı elemanı tanıyor musun, hakkında geyik yapmışlar tesadüfen rastladım,eğer tanıyorsan diye sana sormadan giydirmek istemedim bunlara

http://u1307.hizliresim.com/1c/4/pvv3g.jpg

saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
abi mahkemeye felan versene ya. ya da kızın profil resimlerine bakarsanız maymunu görürsünüz neyine bazı abiler motosikletlere yakışmıyormuş anlamadım evrimini yeni tamamlayan feyse kayıt oluyor yahuu.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Hocam kız önce aynaya bir baksın ülkemizde tüm kızlar kendini manken zannediyor malesef abazaların peşinden koşmasından dolayı. Siz böyle insanları takmayın kime göre neye göre tipsiz her insan farklıdır dış görünüşü boş ver adam olmak lazım takma kafana. Birde böyle forumlara resim atarken ben kendimi koymam yani böyle olaylar çok onun yerine sadece motorun fotosunu yada ilgili resimi koyarsanız daha iyi olur. Malesef böyle bir ülkede yaşıyoruz. Yasal hakkınızıda kullanabilirsiniz bence.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
benim motor vitesi boşa atınca zincir sesi geliyor baya herkeste böylemi yoksa bende mi bi sorun var
baya derken zincir sesi geliyor ama az mı çok mu karar veremedim görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Doğrudur, maşanın üzerinde plastik veya kauçuk bir parça var zincir maşaya değmesin diye orda diye düşünüyorum. Ona sürtüyor, ses normal.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Buradan sipariş verebilirsin. Honda TR'den hızlı çalışıyor adamlar ;)

Bu arada zinciri şıkırdayan zincirini yağlasın. 500 Km'de bir yağlayın zincirleri. O da olmadı 1000 Km'de bir yağlayın ;)

300 KM de bir yağlıyorum kesildiğini hiç görmedim.azalıyor az bişe sadece.senin zincirin farklıysa bilemem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst